Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Is die roze die aardbeien? Mijn vriend vind die ook lekker. Krijg ook weer zin om te bestellen maarja heb de vorige bestelling nog niet op.
purny schreef:Caira schreef:Ik heb vandaag de mint/choco geprobeerd, maar die is me echt veeeeel te zoet,bah.
Ik baal nog het meeste dat de ice cappuccino er niet meer is
Geen idee dat je een after eight aan het drinken was?
Caira schreef:Ik heb vandaag de mint/choco geprobeerd, maar die is me echt veeeeel te zoet,bah.
Ik baal nog het meeste dat de ice cappuccino er niet meer is
heidiLOVER schreef:Ik heb naar aanleiding van dit topic toch ook maar eens besteld, twijfelde eerst een beetje.
Had er eentje van Dolce Vita, de Tiramisu, die vind ik echt heel heel vies en veel te zoet![]()
Verder voornamelijk machiatto's en mijn vriend wil altijd de chocochino's hebben.
Ik mis de Nescafe cappuccino ice ook, heb nu de Starbucks iced americano erbij genomen, nog niet geproefd en zal bij mij ook vast en zeker een scheut melk bij gaan om het nog enigzins te laten lijken.![]()
We hebben ook een Nespresso en daar heb ik er 2 voor besteld van Friends, ook nog niet geprobeerd, maar dat moest ik echt hebben toen ik ze zag staan
purny schreef:heidiLOVER schreef:Ik heb naar aanleiding van dit topic toch ook maar eens besteld, twijfelde eerst een beetje.
Had er eentje van Dolce Vita, de Tiramisu, die vind ik echt heel heel vies en veel te zoet![]()
Verder voornamelijk machiatto's en mijn vriend wil altijd de chocochino's hebben.
Ik mis de Nescafe cappuccino ice ook, heb nu de Starbucks iced americano erbij genomen, nog niet geproefd en zal bij mij ook vast en zeker een scheut melk bij gaan om het nog enigzins te laten lijken.![]()
We hebben ook een Nespresso en daar heb ik er 2 voor besteld van Friends, ook nog niet geprobeerd, maar dat moest ik echt hebben toen ik ze zag staan
Friends addict?