Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 14:42

c_alsemgeest schreef:
Avalanche schreef:
Plan een date :D

Wel klinisch en röntgen keuren hè?
:')

Geen vruchtbaarheidsonderzoek :P

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 14:51

Ailill schreef:
Ik zat wat te roeptoeteren, broerlief is net een paar maanden single, zit nu denk ik nog niet op een nieuwe relatie te wachten :brr:

;(

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 16:51

Dani schreef:
Urbanus schreef:
Ik voel een slotje in de lucht hangen.

Tjsa helaas, we moeten streng zijn.

Okee grapje, we zijn in een goede bui. Het topic blijft lekker open. Maar dan willen wij van A1 wel een uitnodiging voor de bruiloft. :))

Superschattig dit, ik gun hem een toffe vriendin. <3

Super leuk :D

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 18:31

c_alsemgeest schreef:
Wel klinisch en röntgen keuren hè?

janderegelaa schreef:
Geen vruchtbaarheidsonderzoek :P

Oh ja... zeker,
Ik heb ze liever zo onvruchtbaar mogelijk :')
Maar ik ben ook niet op de markt, dus voor een gegadigde een goed idee _O-

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 18:43

Wat een leuk initiatief dit topic! :))

Ik ben zelf al 15 jaar "van de markt", maar ik zal eens polsen bij vrijgezellige vriendinnen :D

Edit: misschien heb ik eroverheen gelezen, maar is een dame met kind(eren), maar nog wel een kinderwens ook een optie? Bijna al mijn vriendinnen hebben eigenlijk net zoals ik gekozen om vroeg aan kinderen te beginnen :+ en misschien is een portretfoto ook een goed idee? :D

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 18:57

_Caithlynn schreef:
Wat een leuk initiatief ik stel voor een bokt blind date dagje. Meer vrijgezellen bij elkaar ergens in het midden van het land ofzo :P

haha dit vind ik wel een leuk idee!
dus mocht dit er komen let me know :j

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 20:02

Helaas.... Hij is 20 jaar te laat.... 8-)
Wat je omschrijft is precies wat ik al 20 jaar zoek, maar op de een of andere manier nooit tegen kom. Inmiddels ben ik 50+ dus dat gaat 'm niet meer worden vermoed ik :+

Alles wat ik tegenkom (en tegenkwam) is alleen maar met hun werk bezig of vindt dat ik te weinig aan m'n uiterlijk doe.... Tja, ik ben meer met dieren en plantjes bezig, dus vuile handen is niet ongewoon :D

TS, ik hoop serieus dat je een leuke meid voor hem kan vinden +:)+

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 20:07

Wat ontzettend leuke actie zeg. Hij klinkt als een leuke vent. Is je PB al ontploft?
En inderdaad ik wil nu een nieuw onderdeel op bokt. Met alle broers, vrienden, neven, buren enz.
Kom maar door _/-\o_ :')

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 20:19

chamion schreef:
Wat ontzettend leuke actie zeg. Hij klinkt als een leuke vent. Is je PB al ontploft?
En inderdaad ik wil nu een nieuw onderdeel op bokt. Met alle broers, vrienden, neven, buren enz.
Kom maar door _/-\o_ :')

Haha misschien dan toch gewoon zo’n
Bokt Dating event _O-
Er is blijkbaar genoeg animo

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 21:00

lovelyfiefy schreef:
_Caithlynn schreef:
Wat een leuk initiatief ik stel voor een bokt blind date dagje. Meer vrijgezellen bij elkaar ergens in het midden van het land ofzo :P

haha dit vind ik wel een leuk idee!
dus mocht dit er komen let me know :j

Zoiets moet organisatorisch toch prima mogelijk zijn? :D Er zijn alleen wat geïnteresseerde broers/vrienden van/etc etc nodig. :D

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 21:18

Wat een leuk en lief topic! Klinkt als de ideale vriend, maar niet helemaal mijn type en ben bovendien te jong :D

Ik ben ook wel in voor een nieuw bokt onderdeel <<) Dating apps ben ik ook nog nooit zo'n soort man tegengekomen, alleen van die stoertjes die idd vallen op uiterlijk ipv innerlijk. Dus daar maar gauw mee gestopt := Ben wel passief zoekende naar een leuke vriend maar met corona kom je zoveel minder mensen tegen!

capopjekop

Re: Single jonge vrouw gezocht voor deze leuke man!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-22 22:42

Ik ben benieuwd hoe jullie swipen dan en welke apps je gebruikt. Ik kom echt van gespierde mooiboys tot nerds tegen en alles er tussen in. Ook qua vrouwen. Ik mag weleens voor een vriend swipen :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 00:07

capopjekop schreef:
Ik ben benieuwd hoe jullie swipen dan en welke apps je gebruikt. Ik kom echt van gespierde mooiboys tot nerds tegen en alles er tussen in. Ook qua vrouwen. Ik mag weleens voor een vriend swipen :')

Ja ik vond dat er (ruim 5 jaar geleden) genoeg leuke mannen op Tinder zaten. De model types en degene die zonder bovenkleding op de foto stonden gingen direct weg naar links, en de mannen die met een gevangen vis op de foto stonden ook. Maar dan waren er nog genoeg leuke over. Misschien dat die inmiddels allemaal bezet zijn. :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 01:13

Jildau schreef:
capopjekop schreef:

Ja ik vond dat er (ruim 5 jaar geleden) genoeg leuke mannen op Tinder zaten. De model types en degene die zonder bovenkleding op de foto stonden gingen direct weg naar links, en de mannen die met een gevangen vis op de foto stonden ook. Maar dan waren er nog genoeg leuke over. Misschien dat die inmiddels allemaal bezet zijn. :D

Ik ben naar aanleiding van dit topic weer even gaan kijken, maar het aanbod in de regio valt tegen :')

Soepblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 02:45

Jildau schreef:
capopjekop schreef:

Vergeet de wielrenners niet! :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 02:58

Jildau schreef:
capopjekop schreef:

Ja mannen met een vis op de foto! Zooo slecht.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 08:41

Ik volg.

Hier ook nog geen man gevonden.
Tinder 2 keer kort geïnstalleerd gehad, maar daar lijken alleen laaggeschoolde mannen zonder fatsoenlijke baan op te zitten. En ik zoek toch wel hoger opgeleid. Misschien moet ik dat bij mijn eisen gaan toevoegen.

Wat is er mis met een foto van een gevangen vis? Dat kan immers gewoon een hobby zijn.

beenjesshar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:03

Wat leuk!! Kom ook volgen

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:12

germie schreef:
Ik volg.

Hier ook nog geen man gevonden.
Tinder 2 keer kort geïnstalleerd gehad, maar daar lijken alleen laaggeschoolde mannen zonder fatsoenlijke baan op te zitten. En ik zoek toch wel hoger opgeleid. Misschien moet ik dat bij mijn eisen gaan toevoegen.

Wat is er mis met een foto van een gevangen vis? Dat kan immers gewoon een hobby zijn.

Als je enige foto één met een vis is dan ben je zeer waarschijnlijk niet mijn type. :D

Ik ben aan mijn vriend gekomen via Tinder en hij heeft gewoon een master afgerond en een fulltime baan. Ook via Tinder gedate met een leuke jongen die een HBO diploma op zak had dus dat ben ik niet met je eens. Maar ik zocht gewoon een leuke vent en ik zocht niet op studie / baan / niveau. Vind dat ook wat kortzichtig eigenlijk.. Als in dat ik bijvoorbeeld MBO niet minder / lager / slechter vind dan HBO of WO.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:17

Alleen vis niet nee, maar een vis, ach ok.
Ik negeer profielen in het Engels volledig.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 10:23

germie schreef:
En ik zoek toch wel hoger opgeleid. Misschien moet ik dat bij mijn eisen gaan toevoegen.

Je bedoelt te zeggen dat je een theoretisch opgeleide man zoekt en geen praktisch opgeleide man.

Laat dat hoog en laag maar achterwege. Een goede praktisch opgeleide man (cq vrouw) is goud waard en om daar het woordje laag opgeleid op te plakken is zo onterecht en een verzinsel van de theoretisch opgeleide mens. :o

Ik verdwijn weer onder mijn lees steen en geniet van dit zeer vermakelijke topic. TS succes met je zoektocht. Ik blijf volgen.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:16

Ik had dat ook in mijn bio staan hoor, dat ik meer zocht naar een hoogopgeleid iemand. Ik val gewoon niet op het (algemene) type wat MBO doet hihi. Ik wil echt niemand in hokjes plaatsen! Maar ik merk bij mezelf dat ik eerder iemand leuk vindt als hij een wat hoger IQ heeft. En donker haar (met lichte ogen) + slank figuur :o

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:18

Prima2Donna schreef:
Ik had dat ook in mijn bio staan hoor, dat ik meer zocht naar een hoogopgeleid iemand. Ik val gewoon niet op het (algemene) type wat MBO doet hihi. Ik wil echt niemand in hokjes plaatsen! Maar ik merk bij mezelf dat ik eerder iemand leuk vindt als hij een wat hoger IQ heeft. En donker haar (met lichte ogen) + slank figuur :o

Hier kan ik dus zo slecht tegen. Wat heeft hoogte van je IQ te maken met opleiding? Als je een MBO opleiding doet dan heb je automatisch een laag IQ of hoe moet ik dat zien?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:23

Jildau schreef:
Prima2Donna schreef:

Hier kan ik dus zo slecht tegen. Wat heeft hoogte van je IQ te maken met opleiding? Als je een MBO opleiding doet dan heb je automatisch een laag IQ of hoe moet ik dat zien?

Dit dus. Er zijn mensen die graag theoretisch opgeleid worden en anderen die praktisch beter uit de verf komen. Vaak, niet altijd, staat dat los van IQ. Het laag en hoog zit teveel waarde oordeelbin en dat moet maar eens afgelopen zijn.

Een man wiens stokpaardje dit onderwerp is, en zelf een master is met bijbehorende functie, zei ooit tegen mij toen zijn huis open lag:" Pien, wie is nu hoog opgeleid. Ik, of de loodgieter die een giga probleem hier, nu voor mij op aan het lossen is. Een probleem waar ik me geen raad mee weet"?. Sinsdien gebruik ik nooit meer laag en hoog, want hij heeft gelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-22 11:34

:o wat een uitspraken hier.
Ik heb aan de universiteit gestudeerd en kan wel meegeven dat IQ en opleidingsniveau echt los staan van elkaar. Veel mensen kunnen een master behalen, zeker in deze tijd waar alles enorm vergemakkelijkt wordt.

Ik zou iedere single die opleidingsniveau mee op het eisenlijstje heeft staan dan ook echt aanraden dit zo snel mogelijk weg te stippen, wie weet wat voor leuke mannen loop je mis.

Al eens gedacht aan een rijke ondernemer die niet gestudeerd heeft maar altijd hard gewerkt? Of een succesvolle paardenfokker die geen boeken meer zag sinds zijn 16de.

Of gewoon een man, zoals die hier in de OP, met een gouden hart, die altijd wil werken en helpen en betrouwbaar is. Die je als je het moeilijk hebt in zijn armen sluit en een heel huis voor je bouwt!

Ik zou als man echt afknappen op dergelijke kortzichtigheid :o