c_alsemgeest schreef:Avalanche schreef:Plan een date
Wel klinisch en röntgen keuren hè?
Geen vruchtbaarheidsonderzoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovelyfiefy schreef:_Caithlynn schreef:Wat een leuk initiatief ik stel voor een bokt blind date dagje. Meer vrijgezellen bij elkaar ergens in het midden van het land ofzo
haha dit vind ik wel een leuk idee!
dus mocht dit er komen let me know
capopjekop schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie swipen dan en welke apps je gebruikt. Ik kom echt van gespierde mooiboys tot nerds tegen en alles er tussen in. Ook qua vrouwen. Ik mag weleens voor een vriend swipen
Jildau schreef:capopjekop schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie swipen dan en welke apps je gebruikt. Ik kom echt van gespierde mooiboys tot nerds tegen en alles er tussen in. Ook qua vrouwen. Ik mag weleens voor een vriend swipen
Ja ik vond dat er (ruim 5 jaar geleden) genoeg leuke mannen op Tinder zaten. De model types en degene die zonder bovenkleding op de foto stonden gingen direct weg naar links, en de mannen die met een gevangen vis op de foto stonden ook. Maar dan waren er nog genoeg leuke over. Misschien dat die inmiddels allemaal bezet zijn.
Jildau schreef:capopjekop schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie swipen dan en welke apps je gebruikt. Ik kom echt van gespierde mooiboys tot nerds tegen en alles er tussen in. Ook qua vrouwen. Ik mag weleens voor een vriend swipen
Ja ik vond dat er (ruim 5 jaar geleden) genoeg leuke mannen op Tinder zaten. De model types en degene die zonder bovenkleding op de foto stonden gingen direct weg naar links, en de mannen die met een gevangen vis op de foto stonden ook. Maar dan waren er nog genoeg leuke over. Misschien dat die inmiddels allemaal bezet zijn.
germie schreef:Ik volg.
Hier ook nog geen man gevonden.
Tinder 2 keer kort geïnstalleerd gehad, maar daar lijken alleen laaggeschoolde mannen zonder fatsoenlijke baan op te zitten. En ik zoek toch wel hoger opgeleid. Misschien moet ik dat bij mijn eisen gaan toevoegen.
Wat is er mis met een foto van een gevangen vis? Dat kan immers gewoon een hobby zijn.
germie schreef:En ik zoek toch wel hoger opgeleid. Misschien moet ik dat bij mijn eisen gaan toevoegen.
Prima2Donna schreef:Ik had dat ook in mijn bio staan hoor, dat ik meer zocht naar een hoogopgeleid iemand. Ik val gewoon niet op het (algemene) type wat MBO doet hihi. Ik wil echt niemand in hokjes plaatsen! Maar ik merk bij mezelf dat ik eerder iemand leuk vindt als hij een wat hoger IQ heeft. En donker haar (met lichte ogen) + slank figuur
Jildau schreef:Prima2Donna schreef:Ik had dat ook in mijn bio staan hoor, dat ik meer zocht naar een hoogopgeleid iemand. Ik val gewoon niet op het (algemene) type wat MBO doet hihi. Ik wil echt niemand in hokjes plaatsen! Maar ik merk bij mezelf dat ik eerder iemand leuk vindt als hij een wat hoger IQ heeft. En donker haar (met lichte ogen) + slank figuur
Hier kan ik dus zo slecht tegen. Wat heeft hoogte van je IQ te maken met opleiding? Als je een MBO opleiding doet dan heb je automatisch een laag IQ of hoe moet ik dat zien?