poh, dat wordt dansen met de wind...Bus waait niet om en kalm aan komen we er wel als er geen bomen op de weg liggen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoycexEnya schreef:Wat een fijn topic waar ik mijn vraag in kwijt kan
Ik heb morgen avond les op de vereniging 15 min met trailer. Deels door dorpje maar veel ook open weilanden. Ik heb half 9 in de avond les tot half 10. 10 voor 8 met trailer en rond 10 uuf.
Is dit verstandig. Op radio zeggen ze wel van in de middag neemt het af. Moet voor 1 uur afmelden morgen.
SusanH schreef:Ik moet het nog zien. Mijn moeder noemde de storm van 1990 (wie weet dat nog hier? Ik wel, dat was best eng, heel veel stormschade ook toen) en dat deze mogelijk net zo heftig wordt. Maar KNMI doet er nog niet veel op uit. Die hebben alleen nu code geel tot morgen ergens, en vrijdag heel kort code geel er in staan. Ik heb een activiteit voor buiten op het programma staan vrijdagavond. Ik hoop eigenlijk wel dat dit door kan gaan.
tirzasarah10 schreef:Ik vond het vanmiddag al aardig waaien en ik zag toch veel trailers op de weg![]()
Ik snap het niet dat er toch zoveel mensen de weg op gaan met die trailer als het zo waait. Okee als er spoed is maar verder blijf je gewoon thuis toch?
Baal wel, ik had/heb een afspraak voor vrijdag einde van de middag met mijn shetje bij de hoefsmid op de kliniek. Ze gaan zijn voeten bekijken omdat hij al 2 maanden op en af bevangen lijkt te zijn met een dunne zool. Het is niet bloedspoed maar wil er ook niet te lang mee wachten. Zal morgen even overleggen met de kliniek of we kunnen verplaatsen of dat we het tot vrijdag in de ochtend kunnen aankijken.
kiki1976 schreef:Geen haar op mijn hoofd die er dan aan denkt om met de trailer op pad te gaan. Oke ben een angsthaas ermee, dat geef ik toe.
Maar goed, vrijdag. Mennnnn ik moet dan mijn dochter ophalen vanuit haar werk. Laat haar sinds vandaag al niet eens meer op dr scooter naar haar werk gaan.
Maar ik zit dan ook bovenin Noord Holland en gaat nu al lekker te keer.
En we wonen aan het meer
Dit filmpje is van 2 jaar terug met flinke wind
https://www.facebook.com/wendy.groetmat ... 9585417707
Rechts achter de dijk ligt de Waddenzee
SusanH schreef:Ik moet het nog zien. Mijn moeder noemde de storm van 1990 (wie weet dat nog hier? Ik wel, dat was best eng, heel veel stormschade ook toen) en dat deze mogelijk net zo heftig wordt. Maar KNMI doet er nog niet veel op uit. Die hebben alleen nu code geel tot morgen ergens, en vrijdag heel kort code geel er in staan. Ik heb een activiteit voor buiten op het programma staan vrijdagavond. Ik hoop eigenlijk wel dat dit door kan gaan.