Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Isabel schreef:Hier was het geen succes. Ik vond het zelf eigenlijk maar vies, en ik de praktijk was het veel meer gedoe dan ik van tevoren ingeschat had.
Mijn zoontje vond het ook totaal niet fijn zitten, hij liep ook heel raar met de wasbare luiers aan (verschillende soorten geprobeerd).
lovelys schreef:Ja dat hebben wij ook redbutton: zodra er een keer lekkage was: ja wasbaar is het toch niet he? toch maar wegwerp is veel makkelijker/ minder lekkages etc. Terwijl wij hadden gewoon kinderen die heel veel plasten XD
Bij de tweede was het direct: Oh nu al? Is wel veel voor zon kleintje? Zal de ontwikkeling wel in de weg gaan zitten....
Uiteindelijk waren ze snel klaar met de opmerkingen, omdat we zeiden: wij doen het op onze manier. Jullie hebben de kinderen ook op jullie manier mogen groot brengen (en we weten dat het nu niet altijd goed is geweest )
Onze wasroutine:
Eerst voorspoelen met wasmiddel en biotex. Daarna katoen wasprogramma + urine + extra spoelen, voorwas en inweken. Met ook weer biotex en wasmiddel. De katoenen was duurt in totaal 4,5 uur. Voorspoelen 20 min.
J0anieke schreef:Isabel schreef:Hier was het geen succes. Ik vond het zelf eigenlijk maar vies, en ik de praktijk was het veel meer gedoe dan ik van tevoren ingeschat had.
Mijn zoontje vond het ook totaal niet fijn zitten, hij liep ook heel raar met de wasbare luiers aan (verschillende soorten geprobeerd).
Oh dit wist ik niet! Je was wel pas heel laat begonnen toch? Vanaf de geboorte is het sowieso anders. Vaak vinden oudere kindjes het natte gevoel ook heel naar.