Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sabine1979

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:27

Mijn camera's -:(-
Heb nachtdienst, en natuurlijk vallen alle 2 de camera's uit -:(- -:(- -:(-
Hier kan ik slecht tegen, vooral nu met al dat knallen, nu kan ik niet mijn dieren in de gaten houden

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:31

Sla erop. Met een hamer. Het helpt niet maar lucht wel op.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:31

sabine1979 schreef:
Hier kan ik slecht tegen, vooral nu met al dat knallen, nu kan ik niet mijn dieren in de gaten houden

Zijn ze alleen thuis? Is er niemand die even kan gaan kijken?
Of kun je op afstand weer aanslingeren?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:32

Oh en echt... Dat nieuwsbericht van iemand die met 26 cilinders lachgas en kratten bier op pad gaat en een ongeluk krijgt..
Wat een idioot >;)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:39

Dat onder de post van NOS over die jongen en klaphamer. Ze hebben het vuurwerkincident genoemd en iedereen is over de zeik want het is geen vuurwerk 8)7

axel_1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:43

We hebben nu voor het tweede jaar op rij een vuurwerkverbod.
En het klinkt weer als een landelijk vuurgevecht.

Dus mijn ongenuanceerde nieuwjaarswensen.
Voor de meerderheid van de Nederlanders: Gelukkig nieuw jaar.
Voor de Nederlanders met vuurwerk: Nieuwjaarswens gecensureerd.
Voor de Nederlanders die vannacht een vinger kwijtraken: Sterkte.
Voor de Nederlanders die vannacht een vinger verspelen: Ik hoop dat het goed pijn doet.
Voor eerste-hulp-artsen die moeite krijgen met hun eed van Hippocrates: Je bent een beter mens dan ik en mijn sympathie heb je.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:43

Iejoorr schreef:
Dat ik met een aantal vrienden voor vanavond had afgesproken, deze plannen opeens niet meer door gingen maar nu achteraf blijkt dat zij wel hebben afgesproken met elkaar zonder mij.
Aangezien de plannen zo last minute waren afgezegd zit ik nu dus alleen thuis. De enige nieuwjaarswens die ik heb gekregen is van mn ouders en in de stal groepsapp. Ik voel me even heel erg alleen ;(

Niet tof :( dikke knuffel

Iedereen hier de beste wensen en mogen we allemaal in de beste omstandigheden kunnen klagen in 2022 <3

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:45

Cayenne schreef:
sabine1979 schreef:

Zijn ze alleen thuis? Is er niemand die even kan gaan kijken?
Of kun je op afstand weer aanslingeren?

Camera bij de voordeur doet het wel, dus aan de wifi ligt het niet. Krijg het niet aan de gang. Heb niemand die ff kan gaan kijken.
De lamp binnen is aan, vogels kunnen zien waar ze vliegen als ze schrikken. De konijnen hebben verlichting van de lantaarn.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 02:53

Mijn sterretjes deden het niet niet goed, daardoor maar 1 echte foto en die is niet scherp, best een beetje jammer :(
Afbeelding

T begon als grapje maar ik ben gek genoeg om t te doen, ja dit was om 12 uur en er ging heel veel de lucht in, maar mijn paard is goud <3

De vrienden die je laten stikken zijn geen echte vrienden, op naar een nieuw jaar en nieuwe mensen in je leven, ik vier het al jaren 'saai' met mn ouders, met hooguit een borrel erbij en ik vind dat eigenlijk wel lekker rustig, er is al zoveel herrie van t vuurwerk dus dan is t fijn om niet ook nog sociaal te moeten doen. Van mij mogen ze alles verbieden behalve knalerwten en sterretjes ed, en dan gewoon professionele shows per regio ofzo

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 03:00

Keiharde knallen , hele harde Nederlandse k*t muziek en geschreeuw.

Oké al doen ze het maar 1 x per jaar ik moet gewoon werken morgen en de muziek kan gewoon op een normaal volume.

En het wordt nu hardcore nog erger...

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 03:32

purny schreef:
Ik sta elk jaar met een glas drinken in mijn handen mezelf een gelukkig nieuwjaar te wensen en ook tegen de kat.
Vroeger vond ik het leuk… tegenwoordig geen zak meer aan

Soms kun je beter alleen zijn dan het 5de wiel aan een wagen in een gezelschap aan mensen.

Ik ben persoonlijk blij dat ik het verplichte nummertje weer gehad heb en de komende 51 weken weer gewoon mijn eigen leven en leuke dingen kan doen. Ik probeer altijd maar te bedenken dat ik het hele jaar best fijn heb op die 3 domme 'feest'dagen na.

Verder wens ik iedereen die alleen was of samen een heerlijk irritatieloos jaar toe.
(En ik hoop dat het met Sabine d'r beestjes allemaal super goed gaat)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 03:34

Mijn bezoek wilt hier morgen tot 4 uur blijven. Dat was dus niet de bedoeling... ze houdt niet van honden en dan moet ik mijn pup maar de hele dag opsluiten?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 03:45

Oh, maar dan zou ik dat gewoon aankaarten. Dat doen we hier ook bij visite die bang zijn voor vogels.
Onze papegaai woont hier en dit is ook zijn huis. Die ga ik niet de hele dag opsluiten. Dan komen ze maar niet of blijven wat korter.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 03:54

Weer eens de buren. Het zoveelste feestje waarbij je je huis uitdreunt. Hoe later de avond (nacht), hoe harder de muziek. Hoe meer alcohol hoe luider het schreeuwen en meezingen en meejoelen. Gelukkig heeft nu niemand hoge hakken aan met dansen en springen.

Een beetje geluid in onze woning is prima. Maar de buurvrouw kent geen grenzen. Het vervelende is dat we er niet samen uitkomen. Het voelt telkens als een dikke vinger naar ons. We krijgen echt een hekel aan haar. En ons neerzetten als zeikers. Waardoor je een steeds grotere hekel krijgt aan het aankaarten. Maar het niet aankaarten geeft ook geen fijn gevoel, ik laat me niet graag piepelen. Intussen gebeurt het keer op keer en wordt ons vriendelijke verzoek om de muziek een beetje zachter te zetten compleet genegeerd.

Maar ja, wat doe je eraan. De politie bellen is de volgende stap. Maar we moeten wel als buren verder.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 04:01

Wat een superleuke foto, Maddy_Paola!
Dat zou bij die van mij niet kunnen hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 04:02

Cayenne schreef:
Oh, maar dan zou ik dat gewoon aankaarten. Dat doen we hier ook bij visite die bang zijn voor vogels.
Onze papegaai woont hier en dit is ook zijn huis. Die ga ik niet de hele dag opsluiten. Dan komen ze maar niet of blijven wat korter.

Ze luistert niet naar mijn aanwijzingen hoe ze met mijn pup om moet gaan (negeren bij blaffen bijvoorbeeld, dan gaat ze terugpraten) dus dat werkt helaas niet. Ik heb aangegeven dat ik morgenmiddag weg ben dus nu heeft ze toch een wekker gezet en gaat ze eerst naar huis.
Ik vind het ook nogal wat om er vanuit te gaan dat je heel nieuwjaarsdag nog welkom bent :roll: heb nog een oom en tante en zusje waar ik langs moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 04:30

De bovenburen hebben hun eerste wippartij van het jaar. Jeetje wat maken ze herrie :+

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 04:33

[***] schreef:
Cayenne schreef:

Ze luistert niet naar mijn aanwijzingen hoe ze met mijn pup om moet gaan (negeren bij blaffen bijvoorbeeld, dan gaat ze terugpraten) dus dat werkt helaas niet. Ik heb aangegeven dat ik morgenmiddag weg ben dus nu heeft ze toch een wekker gezet en gaat ze eerst naar huis.
Ik vind het ook nogal wat om er vanuit te gaan dat je heel nieuwjaarsdag nog welkom bent :roll: heb nog een oom en tante en zusje waar ik langs moet

Jij bent echt te lief voor deze wereld!
Grenzen stellen meid.
Je had gewoon kunnen vertellen dat jij samenwoont met een hond, dat je die niet gaat opsluiten omdat zij honden niet leuk vind, en dat ze kan omgaan met jouw hond zoals jij dat wenst, of ze kan vertrekken.

Simpel zat :j

~~~~~~

Oke, ik snap dat het oud en nieuw is...
Maar er is verdomme een vuurwerk verbod en mijn man moet morgen werken en om 5.30 de deur uit, en ik ben verdorie nu echt wel klaar met die cobra's en de lawinepijlen.
De hele fiets kamer trilt er gewoon van >;) _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 04:37

M_D_H schreef:
[***] schreef:

Jij bent echt te lief voor deze wereld!
Grenzen stellen meid.
Je had gewoon kunnen vertellen dat jij samenwoont met een hond, dat je die niet gaat opsluiten omdat zij honden niet leuk vind, en dat ze kan omgaan met jouw hond zoals jij dat wenst, of ze kan vertrekken.

Simpel zat :j

~~~~~~

Oke, ik snap dat het oud en nieuw is...
Maar er is verdomme een vuurwerk verbod en mijn man moet morgen werken en om 5.30 de deur uit, en ik ben verdorie nu echt wel klaar met die cobra's en de lawinepijlen.
De hele fiets kamer trilt er gewoon van >;) _-:(

Ze slaapt morgen uit en ik laat mijn pup op tijd uit. Dan ga ik op de bank liggen, even knuffelen met pup en daarna mag pup zich vermaken in de ren :) om 12 uur eten we en om 1 uur is ze weg als het goed is. Dat is al 3 uur eerder dus ik ben al aardig trots op mezelf, het is een begin :D grenzen aangeven ben ik aan het leren.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 15:28, in het totaal 1 keer bewerkt

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 05:14

Dat ze hier bezig blijven met vuurwerk

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 07:22

Super gezellige oudjaars gehad, pas om 4.30 thuis. En nu nog steeds niet kunnen slapen -O- Hallo lijf, je bent 30+! Nachtjes doorhalen hoort bij een decennium geleden :Y)

Dus bij deze, beste wensen iedereen, een fijne eerste dag van dit nieuwe jaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 07:41

Weer het jaarlijkse gezeik: En, komt er geen 2de kind? Begon al op Kerst en gisteren kregen wij nog eens een hoop argumenten om zeker een tweede te zorgen. Schoonmoeder was al helemaal hottel de bottel toen ze van ons een envelop cadeau kreeg. Daar zat volgens haar toch echt een echo in. Ik kon mijzelf even niet serieus houden want ik had al de nodige drank op. Dus hoezo, echo en baby? :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 08:28

Tot noch toe is t al een k u t jaar.
Mijn vriend moest en zou met mij nieuwjaar vieren met zijn vrienden. Vrienden die we beide al geen jaar hebben gezien vanwege corona.
Eerst zit er 1 daar al de hele tijd te hoesten etc, en toen kwam t eten.
Gourmetten. Iedereen gooide de bakplaat vol en ik heb dus alleen brood gegeten omdat ze alles vol gooiden. Enorme ruzie met mn vriend want ik had toch iets kunnen zeggen, en draait t zo om dat ik me schuldig zou moeten voelen want hem en andere is t zo geleerd...
Mij is heel simpel geleerd. Je nodigd mensen uit om te eten dus je zorgt dat deze eten. Ben nog altijd witheet en weet nog niet wat ik ga doen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 08:43

Rambogirl schreef:
Tot noch toe is t al een k u t jaar.
Mijn vriend moest en zou met mij nieuwjaar vieren met zijn vrienden. Vrienden die we beide al geen jaar hebben gezien vanwege corona.
Eerst zit er 1 daar al de hele tijd te hoesten etc, en toen kwam t eten.
Gourmetten. Iedereen gooide de bakplaat vol en ik heb dus alleen brood gegeten omdat ze alles vol gooiden. Enorme ruzie met mn vriend want ik had toch iets kunnen zeggen, en draait t zo om dat ik me schuldig zou moeten voelen want hem en andere is t zo geleerd...
Mij is heel simpel geleerd. Je nodigd mensen uit om te eten dus je zorgt dat deze eten. Ben nog altijd witheet en weet nog niet wat ik ga doen.

Eerst even afkoelen zou handig zijn om zonder woede het te kunnen bepraten.

Wel een vervelende situatie.
Als iedereen een beetje op elkaar let dan zou het toch mogelijk kunnen zijn dat iedereen een "plekje" heeft om z'n vlees klaar te maken

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 08:58

Ugh m'n man begint ineens te praten terwijl ik nog lag te slapen, blijkbaar is er een aanrijding op het spoor achter ons huis gebeurd.