Heb nachtdienst, en natuurlijk vallen alle 2 de camera's uit

Hier kan ik slecht tegen, vooral nu met al dat knallen, nu kan ik niet mijn dieren in de gaten houden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iejoorr schreef:Dat ik met een aantal vrienden voor vanavond had afgesproken, deze plannen opeens niet meer door gingen maar nu achteraf blijkt dat zij wel hebben afgesproken met elkaar zonder mij.
Aangezien de plannen zo last minute waren afgezegd zit ik nu dus alleen thuis. De enige nieuwjaarswens die ik heb gekregen is van mn ouders en in de stal groepsapp. Ik voel me even heel erg alleen
Cayenne schreef:sabine1979 schreef:Mijn camera's![]()
Heb nachtdienst, en natuurlijk vallen alle 2 de camera's uit![]()
![]()
![]()
Hier kan ik slecht tegen, vooral nu met al dat knallen, nu kan ik niet mijn dieren in de gaten houden
Zijn ze alleen thuis? Is er niemand die even kan gaan kijken?
Of kun je op afstand weer aanslingeren?
purny schreef:Ik sta elk jaar met een glas drinken in mijn handen mezelf een gelukkig nieuwjaar te wensen en ook tegen de kat.
Vroeger vond ik het leuk… tegenwoordig geen zak meer aan
Cayenne schreef:Oh, maar dan zou ik dat gewoon aankaarten. Dat doen we hier ook bij visite die bang zijn voor vogels.
Onze papegaai woont hier en dit is ook zijn huis. Die ga ik niet de hele dag opsluiten. Dan komen ze maar niet of blijven wat korter.
[***] schreef:Cayenne schreef:Oh, maar dan zou ik dat gewoon aankaarten. Dat doen we hier ook bij visite die bang zijn voor vogels.
Onze papegaai woont hier en dit is ook zijn huis. Die ga ik niet de hele dag opsluiten. Dan komen ze maar niet of blijven wat korter.
Ze luistert niet naar mijn aanwijzingen hoe ze met mijn pup om moet gaan (negeren bij blaffen bijvoorbeeld, dan gaat ze terugpraten) dus dat werkt helaas niet. Ik heb aangegeven dat ik morgenmiddag weg ben dus nu heeft ze toch een wekker gezet en gaat ze eerst naar huis.
Ik vind het ook nogal wat om er vanuit te gaan dat je heel nieuwjaarsdag nog welkom bentheb nog een oom en tante en zusje waar ik langs moet
M_D_H schreef:[***] schreef:Ze luistert niet naar mijn aanwijzingen hoe ze met mijn pup om moet gaan (negeren bij blaffen bijvoorbeeld, dan gaat ze terugpraten) dus dat werkt helaas niet. Ik heb aangegeven dat ik morgenmiddag weg ben dus nu heeft ze toch een wekker gezet en gaat ze eerst naar huis.
Ik vind het ook nogal wat om er vanuit te gaan dat je heel nieuwjaarsdag nog welkom bentheb nog een oom en tante en zusje waar ik langs moet
Jij bent echt te lief voor deze wereld!
Grenzen stellen meid.
Je had gewoon kunnen vertellen dat jij samenwoont met een hond, dat je die niet gaat opsluiten omdat zij honden niet leuk vind, en dat ze kan omgaan met jouw hond zoals jij dat wenst, of ze kan vertrekken.
Simpel zat
~~~~~~
Oke, ik snap dat het oud en nieuw is...
Maar er is verdomme een vuurwerk verbod en mijn man moet morgen werken en om 5.30 de deur uit, en ik ben verdorie nu echt wel klaar met die cobra's en de lawinepijlen.
De hele fiets kamer trilt er gewoon van![]()
Rambogirl schreef:Tot noch toe is t al een k u t jaar.
Mijn vriend moest en zou met mij nieuwjaar vieren met zijn vrienden. Vrienden die we beide al geen jaar hebben gezien vanwege corona.
Eerst zit er 1 daar al de hele tijd te hoesten etc, en toen kwam t eten.
Gourmetten. Iedereen gooide de bakplaat vol en ik heb dus alleen brood gegeten omdat ze alles vol gooiden. Enorme ruzie met mn vriend want ik had toch iets kunnen zeggen, en draait t zo om dat ik me schuldig zou moeten voelen want hem en andere is t zo geleerd...
Mij is heel simpel geleerd. Je nodigd mensen uit om te eten dus je zorgt dat deze eten. Ben nog altijd witheet en weet nog niet wat ik ga doen.