WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 21:01

Ik kreeg vorige week van mijn man kamelen bonbons uit Dubai :')
Oftewel bonbons van kamelen-melk ipv koemelk.
En... ze zijn veel lekkerder dan je jezelf voor stelt :+

Afbeelding

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 21:10

Van toenmalig vriendje een hele grote foto van een paard in spuuglelijke lijst. Een hele slechte foto, zelf gemaakt met zo'n eerste mobieltje met camera. En zelf de foto uitgeprint.
Het ergste: Het was niet mijn Fries op de foto maar z'n vriend de zwarte KWPN'er _O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 21:12

25 kilo! winterwortels, van mijn schoonouders. :evaw:

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 21:13

Ik heb ooit een jaar in Italië gewerkt als groom op een super luxe pensionstal. En toen ik weer terug naar Nederland ging kreeg ik van een klant (meisje) een te grote witte kanten string in een doosje als afscheidscadeau.
Wist niet hoe ik daar op moest reageren haha

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 21:23

Ik heb ooit van mijn oma een setje gekregen om gebroken borden weer aan elkaar te lijmen. Lief bedacht, maar als ik een bord breek gooi ik hem toch echt weg.

Doppers

Re: WTF cadeautjes, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 21:27

Mijn schoonouders maken ieder jaar voor m’n verjaardag €50 over naar m’n bankrekening. Super lief bedoeld, maar vind het altijd zo onpersoonlijk. Koop een kaartje of een bon voor het idee. Soms “mis” ik het ook want ik check echt niet continu alle bij- en afschrijvingen op m’n rekening dus vergeet ze soms te bedanken

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 21:34

Ik kreeg van vriendinnen ene verwendag bij de sauna een paar jaar geleden. Was enorm met elkaar en was inderdaad erg ontspannend in de sauna en massage. Echt mocht ik toch wel mijn deel betalen want was best duur.
We waren allemaal studenten dus vond het niet heel vreemd dat het veel geld was. Maar had dan niet gedaan alsof het mijn cadeau was van ze.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 22:59

Chocolade met koffie / cappuccino smaak van mijn zus. Ik lust geen koffie, echt gewoon niet en mijn zus weet dat.

Voor mijn 38ste verjaardag een puzzel met paarden. Ik puzzel nooit en ben geen 10 meer :')

Phonix

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:09

Voor mijn verjaardag gingen wij uiteten met mijn vriendinnen. Ik werd verteld dat ik niks hoefden te betalen aangezien ik jarig was. Dus op weg naar de wc betaalde ik even 100 euro van de rekening zonder dat ze het wist.

Leuke avond gehad en toen kwam de rekening. Waren ze blijkbaar vergeten dat ik niet ging betalen en moest ik dus nog eens 100 euro betalen. Lief als ik was durfte ik niet te vertellen dat ik al 100 euro had betaald :p

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:11

Zal nooit vergeten dat mijn (dementerende) oma ons (mij en 2 nichten) wou verwennen, dus we kregen 20 cent toegestopt met de mededeling dat we wel eerlijk moesten delen. We hebben haar natuurlijk echt enorm bedankt en vervolgens kon je ons met z’n drieën op de gang van grond rapen van lachen :’)

DinaxUllie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:16

Ik kreeg een set met kaarsen in de kleur bordeaux van mijn ex schoonmoeder.

Dan zal je denken dat is niet gek toch?

Wel als je dat het jaar ervoor aan dr cadeau hebt gedaan :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:19

Ach dat is wel echt super aandoenlijk van oma :') Hahahaha. Gos.

Hier heb ik een keer twee kleine koffiekopjes gehad van mijn broer, maar hij was even vergeten de 0,50 cent stickers eraf te halen. Letterlijk 1 euro betaald voor een verjaardagscadeau. EN de stickers vergeten. Tsjongejongejonge :+

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:20

Van mijn vader:

Een boek over een meisje wat in de hemel was na een auto ongeluk.

De beste man gaf me dit op mijn 13e verjaardag. Nadat ik 8 uur in het ziekenhuis was geweest omdat ze bang waren dat mijn hart ernstig beschadigd was na een auto ongeluk een paar weken daarvoor.

Op diezelfde verjaardag gaf hij mij een boek over een meisje met kanker. Ik had die dag te horen gekregen dat ik een gezwel had.

Het mooiste is ook nog dat hij speciaal voor deze boeken die dag naar de boekenwinkel is gegaan. :))

Maar hij heeft mijn moeder, die op dat moment stervende in het ziekenhuis lag door een darm ontsteking, eens een kookboek gegeven voor haar verjaardag. Tegenwoordig geeft hij boekenbonnen _O-

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:25

Ik heb voor mijn verjaardag een x Orgie-olie uit een sexshop gekregen van mijn schoonouders!
Na het uitpakken was ik echt flabbergasted. Echt, hoe verzin je het! Heel het huis vol visite. Zat ik daar met een grote fles met overduidelijk erotisch label. Bizar! |o
Ze vond zichzelf echt heel modern en het was toch gewoon massage olie aldus haar. Uhm …….
Heb de fles weggemikt.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:30

Sommige cadeautjes zijn echt te erg... Een vibrator van je schoonfamilie krijgen? Come on!

Afgelopen verjaardag kreeg ik van een familielid een tulbandcake van de Lidl en de goedkoopste Lidl wijn cadeau. Deze liggen beide nog onaangeroerd in de kast. Ik vond dat echt enorme liefdeloze en goedkope cadeaus. Alsof diegene even door zijn voorraadkast was gegaan. :') Mijn schoonmoeder kan er ook wat van. Zij verzamelt heel het jaar "gratis" cadeautjes zodat ze met Sinterklaas aan iedereen iets kan geven. Ik heb best wel vreemde cadeautjes van haar gehad, zoals: een oerlelijk en onpraktische tuinschep, ontsmettingsdoekjes voor het toilet, inlegkruisjes en een of andere pennenhouder met een USB-poort waarvan ik mij nog steeds afvraag welke functie die USB-poort precies heeft.

Ik geef steeds vaker aan dat ik liever gewoon niets krijg.

Annamk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 23:37

Oh, ik heb er ook nog een! Al jaren geleden, maar ik weet het nog goed. In de brugklas van de middelbare school vierden we met de klas sinterklaas met surprises. Mijn naam was getrokken door een jongen uit mijn klas. Toen zijn surprise bestond uit een doosje met enkele paardenfoto's van het internet erop geplakt was ik al sceptisch. De inhoud: een (duidelijk) al geopende en gebruikte tube lipgloss. Later hoorde ik hem tegen zijn vrienden zeggen dat hij deze van zijn moeder haar make-up spullen had meegepakt :+ . Ik had echt geen hoge verwachtingen van een jongen van 12 of 13, maar dit was toch echt wel een nieuw niveau van teleurstellend :') .
Laatst bijgewerkt door Annamk op 24-02-25 18:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 00:07

De kadootjes van mijn (ex) schoonmoeder passen mooi in het rijtje. Een koffiecuphouder (ik lust geen koffie) en de jaar/voordeelagenda van de postcodeloterij bijvoorbeeld. Voor de kinderen is ze koopjesziek en komt ze altijd aan met tássen vol goedkope plastic fantastic.

Ze bedoelt het lief en een gegeven paard mag je niet in de bek kijken - maar ik ben blij dat ze de laatste jaren geld gaf.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 00:28

Waar ik werkte hadden ze een lasschool waar ze samenwerkte met oa gevangenissen om zo de kandidaten die terug de maatschappij in konden, een opleiding te geven zodat ze een goede start hadden in de werkmaatschappij (re-integratietraject). De kandidaten gingen dus nog terug naar de gevangenis zodra de lesdagen klaar waren. Ik deed de begeleiding en schijnbaar was een kandidaat erg blij met mijn hulp dat hij een cadeautje voor me had meegenomen. Een mini rookworst.... toen had ik echt zoiets van? Eh?
Waarschijnlijk zijn die dingen in de gevangenis een stuk duurder dan “bij ons” dus ik waardeerde het gebaar onwijs, maar ik heb hem nooit op durven eten, weet jij veel wat er mee is gebeurd :Y)
Daarnaast ook echt, een minirookworst? Hoezo geef je dat cadeau _O- Ik moet er nog steeds om lachen. _O-

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 01:30

Ik krijg ieder jaar chocolade van m’n schoonmoeder :r :r

En ik zeg ook ieder jaar weer dat ik geen chocolade lust :')

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 07:17

Een sierradendoosje van mijn man. Van mega luxe merk. Terwijl de 2 ringen en 1 ketting die ik heb altijd om heb :).
Gelukkig kon ik hem ruilen.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 07:51

Meegenomen en uitgenodigd worden voor een "gezinsuitje," voetgolf bij de golfclub. Vervolgens moesten we €15 pp betalen en ons eigen hapjs/drankje achteraf.... Neem ons dan niet mee als je het niet kunt of wilt betalen. 8)7

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 08:00

Picture it: ik volwassen vrouw zonder kinderen. Wat krijg ik van mijn vader, een paar jaar geleden?
Paard-O-poly _O-

Sowieso is mijn vader ‘briljant’ met kadootjes: foeilelijke slofjes en jaar na jaar Martini, terwijl ik dat maar een paar jaar gedronken heb. Na 6 flessen ongebruikte Martini, die nog in de kelder lagen, heb ik er toch maar wat van gezegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 09:10

Mijn moeder slaagt er altijd in de meest nutteloze cadeau’s te geven. Ze heeft weinig te besteden, dus meestal is het wat goedkope douchegel od. Maar ze doet moeite. Dat is mij eigenlijk meer waard dan het cadeau :j

Voor mijn dochter haar kerst vorig jaar had ze een rammelaar. Dochter was toen 2,5 en al uit de rammelaars gegroeid.
Bleek dat mijn moeder de ingepakte cadeau’s had omgewisseld. Mijn zus haar dochter (7 maand) kreeg een erg mooie paardenset van Vtech. Toen zij het uitpakte (wij waren als eerste op bezoek geweest) besefte mijn moeder opeens de fout. Zus beloofde het wel te regelen met ons. Dan konden wij het wisselen. Nou dat is dus nooit gebeurt :+ Toen wij dus een maand later de rammelaar gingen geven (wij wisten nog niet van de vergissing en hadden het mee genomen toen wij op bezoek gingen omdat wij er toch niets mee waren) begon mijn zus opeens over de vergissing. Waarop ik dolenthousiast riep: Oh wat leuk! Dan komt het goed uit dat wij die rammelaar mee hebben voor L! E gaat die paardjes super leuk vinden!
Daarop liep mijn zus knalrood aan. Zij had nooit gedacht dat wij die rammelaar nog hadden en dat wij hem sowieso aan haar gingen geven. Zij had dus vlak na de feesten de Vtech set vergeven aan vrienden. Lekker goedkoop dacht ze (zo gierig is ze wel :+)

Toen mijn moeder hier achter kwam wou ze persé nog een nieuw cadeau gaan halen voor onze dochter. Maar heb gezegd dat niet te doen. Zij heeft het al niet zo breed en uiteindelijk is het mijn zus die iedereen heeft genaaid :') Ik denk dat de rammelaar dus wel het meest wtf cadeau is geweest van de voorbije jaren.

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 09:39

Mijn kerstpakket een aantal jaar geleden: een gigantische biertafel met 2 bankjes.
Je zou maar in een tussenwoning wonen

Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-21 10:31

Van mijn opa en oma krijgt de hele familie de meest nutteloze cadeaus. Voor de mannen witte sportsokken in te kleine maat. Ik kreeg vaak douchesets van járen terug, wat ooit zelf is gekregen. Spul is dan altijd over datum en gaat regelrecht in de kliko. Toppunt was dat ik eens douchegel kreeg. Nog niet zo raar, maar het was wel de douchegel nog in dezelfde verpakking die wij haar jaren eerder cadeau hadden gedaan. Had het zelf zo ingepakt. Heb maar weer eens dankjewel gezegd. Er wat van zeggen heeft namelijk geen effect.