Anyway, als dat er allemaal onder valt zal ik mijn lijst maar niet opnoemen, heb niet alles tot in detail doorgelezen, maar eentje die volgens mij nog niet echt genoemd is, en toch wel vermoeiend kan zijn..
Als ik als bijrijder in de auto zit (dus niet als ik zelf rij) Dan moet ik met mijn voeten een keertje tikken op de grond voor elke lantaarnpaal en elk verkeersbord dat ik zie, en dit moet dan ook wel in balans gaan, dus staat er zowel links als rechts een lantaarnpaal langs de weg tegen over elkaar, dan moet de linker met mijn linker voet aangetikt worden, gevolgd door de rechter met mijn rechter voet. "Grote" verkeersborden, dus borden waar 6 paaltjes onder staan bijvoorbeeld, die mogen wel links-rechts-links-rechts-links-rechts "getapt" worden met mijn voeten, die hoeven dus niet persee alleen met mijn linker voet gedaan te worden omdat het bord aan de linker kant van de weg staat, soms als je op een kruispunt komt, kan dit best wel een opgave zijn, heb dan ogen aan alle kanten nodig om de juiste paaltjes op het juiste moment en in de goede volgorde aan te tikken.
Volgen jullie het nog?
Ben ik de enige die dit doet?
)
Ik werd pas geleden nog voor gek verklaard hier thuis, dat ik het liefst weet hoe iets afloopt omdat ik dan veel rustiger kan kijken. Dat snapte meneer toch ècht niet, dan was er niks meer aan. Jawel, want ik wil dan alsnog weten hoe dat gebeurd, maar ik wil het dus wel weten. Weet ik dat niet dan kan ik mijn aandacht dus veel moeilijker erbij houden.
Ik weet dus wel al hoe het afloopt, maar nu kan ik dus lekker rustig kijken. Ik trok het niet meer om op de ‘normale’ manier te kijken