betadine schreef:Ongeloofelijk hoe ze sinds corona overal hun eigen wetten niet meer respecteren. Liberté, égalité, fraternité, mon cul oui.
Volgens mij gaan er wel nog protesten volgen.
Ik ben ook niet tegen vaccineren, maar voor jonge gezonde mensen en kinderen krijg je bijna evenveel neveneffecten van het vaccin als van corona zelf. Er wordt ook geen rekening gehouden met mensen die de ziekte al gehad hebben. Ondertussen blijkt dat gevaccineerden ook terug ziek kunnen worden terwijl eerder het bericht luidde dat je bescherming kreeg tegen alle varianten. Vandaag het bericht dat J&J vaccin een soort verlammingsziekte kan veroorzaken. Het is dan maar een heel klein percentage. Kinderen met complicaties van corona zijn er evenzeer in een heel laag percentage.
Wat me ook opvalt is hoe antivaxers volledig gecensureerd worden op alle mogelijke media. Nog nooit werd er zo veel gecensureerd als nu. Hoeveel onzin je ook graag verkondigt, onder het mom vrije meningsuiting kan dat online allemaal, maar kritiek op het coronabeleid wordt heel actief gecensureerd. Ik begrijp zoiets niet. Je mag publiceren dat zwarte piet Kennedy doodde, maar niet dat je zen hersenklonter kreeg van het vaccin en nu in een revalidatiecentrum zit. Ook dat soort artikelen halen ze offline.
Helemaal eens