Optiwolk schreef:-deur open-
“Oh jij weer”
-deur toe-
Precies. Kort, zakelijk en niet al te lomp.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Merileth schreef:Gini schreef:Ik zou dan dus het gesprek echt rustig verder zetten. "Maar dat anderen aardbeien kopen, wilt toch niet zeggen dat ik ze wil? Ik heb je al een paar keer gemeld dat ik geen aardbeien van je koop en toch blijf je steeds aanbellen. Kan je begrijpen dat ik daar best wel moedeloos van kan worden?"
Echt gewoon blijven praten, niet boos worden, geen deuren dichtsmijten, daar kunnen de meeste mensen in deze harde maatschappij wel tegen, maar een normaal, (te) vriendelijk gesprek, daar zijn de meesten best wel van onder de indruk.
Het is heel simpel, nee is gewoon nee. Na 15 keer proberen wordt die nee niet ineens op magische wijze een ja. Waarom is het zo moeilijk om een nee te respecteren? En zo'n gesprek gaat ook weer tijd in zitten, daar moet je ook maar zin in hebben. Niemand heeft recht op de tijd van een ander als die daar geen zin in heeft.

Optiwolk schreef:-deur open-
“Oh jij weer”
-deur toe-
kan je dan besluiten bij de 2e of 3e keer aanbellen:
pmarena schreef:Ik zou toch maar snel een "wij willen GEEN aardbeien" ding er onder hangen. Misschien kan je nog wel iets laten maken, 100 stuks bestellen en die op de lokale Facebook groep aanbieden, best kans dat er een levendige handel voor mogelijk is bij jullie in het dorp, als ik dat zo hoor
maar dat gaat niet helpen!
Rex_Rolfo schreef:pmarena schreef:Ik zou toch maar snel een "wij willen GEEN aardbeien" ding er onder hangen. Misschien kan je nog wel iets laten maken, 100 stuks bestellen en die op de lokale Facebook groep aanbieden, best kans dat er een levendige handel voor mogelijk is bij jullie in het dorp, als ik dat zo hoor
Tring, wilt u een "wij willen GEEN aardbeien" kopen? "Niet? Maar andere mensen willen die wel heel graag"
Nikass schreef:Maar voor mijn goeie humeur hoor ik graag nog even wat meer hilarische suggesties

Jolliegirl schreef:Mag ik alsjeblieft een keer bij jou komen om de deur open te doen voor hem?
Zal hem de ballen uit zn broek vragen over aardbeien tot ie dr gek van zal worden
Absolem schreef:Autumnn schreef:Ik zou er dan zo’n heerlijk gênant verhaal van maken, nee sorry meneer ik ben gek op aardbeien maar als ik, zoals nu, ongesteld bent, krijg ik door de aardbeien altijd heel erg last van extra bloedverlies, bloedpropjes, hormonenaanvallen, acne en weet ik veel wat je kan verzinnen om het gênant te makenheb ik ook wel eens gedaan bij een irritant iemand (man), zodra je eenmaal begint over menstruaties zijn ze zo weg
ik ben 37 weken zwanger
Absolem schreef:jiehaaa schreef:Pluche aardbei kopen, die volprikken met sateprikkers, aan de deur hangen bij de bel met een bordje: Hier woont een voodoo priesteres.
[ [url=m/ebfBYa.jpg]Afbeelding[/url] ]
ach vele vinden mij toch al een heks. (Lelystadse roots vallen niet zo goed bij de zware refo's)
Randstadse gehardheid, duidelijk pro LGBT (kleding etc), felle kleuren in mijn haar. Er zal meer dan één kind voor mij gewaarschuwd zijn
Ibbel schreef:Ach, en over een week of 2-3 is het aardbeienseizoen weer zo goed als over. Dan zijn er alleen nog de doordragende aarbeien die vrucht geven. Tenzij de sukkel met importaardbeien leurt natuurlijk, maar ik ga er even van uit dat het eigen kweek is.