Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SUSANNEx schreef:poes schreef:Wie was de bokker?leuk weer dit haha
Hahaha it was meKan zo bij de FBI
Super leuk dat hij heeft gereageerd TS!! Ben benieuwd wat hier uit komt
Kimmie25501 schreef:SUSANNEx schreef:Hahaha it was meKan zo bij de FBI
Super leuk dat hij heeft gereageerd TS!! Ben benieuwd wat hier uit komt
Ja dat vroeg ik me nog af! HOE heb je hem gevonden?
Ik had hem dit gestuurd:
Heey, ik had vrijdag een leuke match op tinder met een jongen die Sam heet. Helaas is mijn tinderaccount verwijderd, maar ik wil Sam graag weer vinden! Ben jij de Sam die ik zoek?
Groetjes, Kim
Ook bedacht met behulp van een bokker trouwens![]()
Hij reageerde heel tof op het feit toen ik vertelde dat ik (en wat anderen) heel hard naar hem gezocht hadden. Hij vond dat wel leuk geloof ik. Hij dacht idd dat ik hem verwijderd had, maar was mij zeker niet vergeten. Ik vind dit zo leuk, loop echt met zo’n big smile rond
SUSANNEx schreef:Kimmie25501 schreef:
Ja dat vroeg ik me nog af! HOE heb je hem gevonden?
Ik had hem dit gestuurd:
Heey, ik had vrijdag een leuke match op tinder met een jongen die Sam heet. Helaas is mijn tinderaccount verwijderd, maar ik wil Sam graag weer vinden! Ben jij de Sam die ik zoek?
Groetjes, Kim
Ook bedacht met behulp van een bokker trouwens![]()
Hij reageerde heel tof op het feit toen ik vertelde dat ik (en wat anderen) heel hard naar hem gezocht hadden. Hij vond dat wel leuk geloof ik. Hij dacht idd dat ik hem verwijderd had, maar was mij zeker niet vergeten. Ik vind dit zo leuk, loop echt met zo’n big smile rond
Haha! Hij kwam op Instagram vrij boven aan te staan toen ik 'Sam' in typte, omdat ik blijkbaar een gemeenschappelijke vriend heb. Toen de insta gebruikersnaam redelijk klopte met jouw OP, heb ik hem even gecheckt op Linkedin en daar kwam de studie en de baan ook overeen.
Kimmie25501 schreef:Ik wil natuurlijk ook niet haasten. Hij zoekt niet per se iets vasts, dus helaas voor de mensen die op een trouwerij zitten te wachten![]()
Wel heeft hij zin om een keer te daten, dus we gaan het zien! Eerst even aftasten enzo. Ik blijf jullie wel op de hoogte houden hoor
Kimmie25501 schreef:Ik wil natuurlijk ook niet haasten. Hij zoekt niet per se iets vasts, dus helaas voor de mensen die op een trouwerij zitten te wachten![]()
Wel heeft hij zin om een keer te daten, dus we gaan het zien! Eerst even aftasten enzo. Ik blijf jullie wel op de hoogte houden hoor