Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33172
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 07:19

Geinig wel dat je in je stukje 2x het huis van mama noemt en papa vergeet, Koetjeboe, maar het idee is leuk :D

LWDaisy

Berichten: 4815
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-21 08:08

Koetje_boe schreef:
Om in het Harry Potter thema te blijven,

Een grote kom met water, en een flesje voedsel kleurstof (die vloeistof is zo donker dat het toch niet ziet)
papa en mama volgen het recept van de toverdrank en doen een voor een de flesjes met bestand delen in in het water (met natuurlijk ook een aantal foppers qua kleur zoals blauwe frisdrank etc) op het laatst doen dan de kleurstof in het water om de echte kleur te zien!
ipv de traditionele roze of blauwe kleur kun je misschien de kleur van de huizen doen. Voor een meisje de kleur van het huis van mama en voor een jonge de kleur van het huis van mama!
Maar dan moeten het natuurlijk niet allebei dezelfde zijn :+

Mocht je dit doen zou ik het wel eerst een keertje uitproberen zodat je zeker weet dat de verhoudingen kloppen.
het is natuurlijk vrij sneu als het mis gaat :j

Edit: ik zie nu dat je alles al gepland hebt, maar wat heb jij het goed gepland zeg!
Heel veel plezier op de gender reveal, laat je ons weten hoe het ging?


Ooh, ik vind het een super leuk idee! Helaas zijn beide Gryffindors, maar ik neem het idee wel mee naar de toekomst, ik kan het vast nog wel eens gebruiken! :D

LWDaisy

Berichten: 4815
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-21 19:32

Tadaaa, ook deze leukerd is beplakt! *\o/*

Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33172
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-21 19:57

Heel leuk gedaan!

LWDaisy

Berichten: 4815
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-21 01:32

* Gaap *

Update - zo meteen mijn bed in - het laatste meubeltje staat in de verf, morgen bij daglicht nog eens controleren en dan servetten plakken. Als die lijm droog is, kan de hele boel gelakt worden, en dan zijn ze klaar!

Verder staan er nog 4 kleine dingen op mijn to-do lijstje.

Ik ben echt super moe haha. Denk dat er zo'n 50 uur arbeid in de meubeltjes gekropen is :+

Vandaag nog een rookbom opgehaald *\o/*

Het mag snel zondag worden...
Morgen afscheid van mijn schoonouders nemen, die vertrekken weer voor een paar maanden naar Spanje. Ik hoop daarvoor de meubeltjes te kunnen controleren qua schilderwerk en eventueel de bijwerkingen te hebben gedaan. Als we dan thuiskomen van bij mijn schoonouders, kan ik gaan plakken.


Slaapwel...

LWDaisy

Berichten: 4815
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-21 07:44

UPDATE !!

Gisteren was een ongelooflijk succes. Het was ZO leuk, parents-to-be hebben hun geweldig geamuseerd! De rest van de vriendjes vonden het ook ontzettend leuk!

Na 60 uur (ja, echt), ploeteren... Mijn cadeau!

Afbeelding

Afbeelding

Onze auto (die niet echt klein is) zat echt nokvol. En... Ik was gelukkig helemaal niets vergeten, het urenlang opstellen van lijstjes (tot aan stiften voor de bingo toe, en plakband en een schaar voor de decoratie ed) en die meermaals controleren heeft echt zijn werk gedaan :D

Decoreren duurde ongeveer anderhalf uur, en was het meer dan waard. Parents-to-be zijn de deur uitgestuurd met de hond, en stonden echt met open mond toen ze weer thuis kwamen. Heel fijn om te zien, hun reactie!

Een paar snelle indrukken :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Link the label
Afbeelding

Raadt de inhoud
Afbeelding

Printscreen van een filmpje - mijn vriend speelt hier baby, en had stiekem choco aan zijn handen gesmeerd. Daar heeft hij papa-to-be mee besmeurd - die lag half dood van het lachen :') Mama-to-be kreeg een brave teddybeer om een luier om te doen :j
Afbeelding

Er waren 10 spelletjes in totaal. Ik heb de klok niet in de gaten gehouden, ik gok dat we een uur of 3 zijn bezig geweest, met pauzes tussendoor. Bij elk spelletje 1 of meerdere prijzen en enorm veel dankbaarheid, zo lief dat ze het allemaal zo geapprecieerd hebben, ze waren zo ontzettend gelukkig! Heel gezellig allemaal! Complimentjes van iedereen gekregen, iedereen heeft echt een super leuke dag gehad!

En euh..
ITS A GIRL!
Afbeelding

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 07:58

Fijn dat het leuk was!

xSCWx

Berichten: 7088
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 08:54

Goed gedaan! Leuk dat het zo geslaagd is

Apple

Berichten: 76240
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 09:12

Wauw, wat een werk heb je er in gestoken en wat leuk dat het zo'n succes was!

Dat tuinsetje, echt helemaal geweldig!

Mazida
Berichten: 1397
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-21 12:55

Veel bewondering voor je inzet hoor, ik word al moe als ik er naar kijk. Hopelijk gaat alles goed met de zwangerschap en bevalling verder!

LWDaisy

Berichten: 4815
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-21 07:52

Mazida schreef:
Veel bewondering voor je inzet hoor, ik word al moe als ik er naar kijk. Hopelijk gaat alles goed met de zwangerschap en bevalling verder!


We hebben vrij regelmatig pauzes ingelast :j De bingo duurde nog het langste, maar daar zijn we mee begonnen, de rest ging vrij vlot :D

Het was echt suuuuuper leuk! Ik kan niet wachten op hun tweede haha!

Ineke2

Berichten: 33172
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Gezocht: ideetjes voor gender reveal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 08:40

Vertel vertel word het een jongen of meisje? En hoe is de dag verlopen :D

Hilli

Berichten: 22951
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-21 08:50

Ineke2 schreef:
Vertel vertel word het een jongen of meisje? En hoe is de dag verlopen :D

Je zou 5 posts hierboven kunnen kijken voor een verslagje en een antwoord op je vraag :+

TS, zo'n feestje zou niks voor mij zijn maar wat een fantastisch resultaat heb je geboekt! Echt waanzinnig, daar kun je trots op zijn. De meubeltjes zijn fantastisch geworden :):)