Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:![]()
Wat enorm verdrietig om te lezen.
Heb je momenteel ook geen burn-out? Zo klinkt het wel een beetje.
En dat zou na zo'n jaar zo raar ook niet zijn.
SVRL schreef:DuoPenotti schreef:![]()
Wat enorm verdrietig om te lezen.
Heb je momenteel ook geen burn-out? Zo klinkt het wel een beetje.
En dat zou na zo'n jaar zo raar ook niet zijn.
Heb in februari een maand out geweest met burn-out achtige klachten, dus zit er hoogst waarschijnlijk idd terug in. Dat is voor mij ook de reden om nu toch door te bijten en te kijken wat mijn opties zijn. Heb het nodig om een exit te hebben. Ben bang voor waartoe ik in staat zou kunnen zijn als ik geen uitweg heb.
Linnie050 schreef:Wat vinden jullie hiervan dan?
(Vooral de reacties)
https://www.facebook.com/12527157082771 ... 689156061/
[ [url=m/KcuFaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
manubres schreef:Linnie050 schreef:Wat vinden jullie hiervan dan?
(Vooral de reacties)
https://www.facebook.com/12527157082771 ... 689156061/
[ [url=m/KcuFaz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vind het sowieso vreselijk dat we eerst de helden waren en nu de vijanden lijken te worden. Wij zijn straks de schuldigen dat heel nederland zich aan de regels moeten houden. Van mij mag iedereen schijt hebben aan de regels, maar laat ze dan ook even een papier tekenen dat ze hun recht op ziekenhuisopname opzeggen.
Ik kreeg trouwens vandaag bericht dat ik zaterdag mijn vaccinatie kan halen. Hoera! alleen beetje jammer dat het Astra Zenica is. Ik ken meerdere collega's die geen inenting willen. Ben heel benieuwd hoe onze werkgever hierop gaat reageren.
manubres schreef:SVRL schreef:
Heb in februari een maand out geweest met burn-out achtige klachten, dus zit er hoogst waarschijnlijk idd terug in. Dat is voor mij ook de reden om nu toch door te bijten en te kijken wat mijn opties zijn. Heb het nodig om een exit te hebben. Ben bang voor waartoe ik in staat zou kunnen zijn als ik geen uitweg heb.
Als jij een burn-out hebt dan is een maand niks. Voor een burn-out staat minimaal ongeveer 9 maanden. Het kan zijn dat je bedoelt dat je overspannen bent, daar kan je eerder van herstellen maar dan nog is een maand kort. Heb je dit filmpje wel eens gezien? Als ik jou was zou ik maar goed op mezelf passen. Als jij echt in een burn-out terecht komt dan ben je veel verder van huis. Je kan daar levenslang klachten aan over houden. En ik kan er helaas over mee praten. Ruim 10 jaar na mijn burn-out ben ik nog niet de oude. Ik zit er nu bovenop als ik maar enige klachten van overspannenheid voel. Niemand maakt mij meer kapot, hoeveel Corona patiënten er ook in het ziekenhuis komen. Wees zuinig op jezelf!!
https://youtu.be/neD7DevsMnM
DuoPenotti schreef:Ik denk niet dat het er los van staat.
Mijn lijf doet helaas ook niet wat ik wil en werken is echt knokken.
Jaren doe ik dat, dan val ik gigantisch uit, krabbel op, ga weer aan de slag, net als jij knokken om recht te blijven, tot het weer niet meer gaat.
Zo gaat dat al mijn hele leven.
Maar ik merk nu dat die elastiek is geknapt. Het is natuurlijk ook niet normaal om zo te werken.
Voor jou ook niet en dan nu met de corona kan ik me echt wel voorstellen dat het niet meer te doen is.
Dat is het voor gezonde mensen al bijna niet meer, laat staan voor iemand die in normale tijden al moet knokken.
En ik begrijp dat je daar hier verder niets over hoeft te zeggen, maar neem het niet te licht op voor jezelf
Varekaj schreef:Als in België die stopzetting van de maatregelen over een maand er effectief komt, wegens geen gegronde wettelijke basis, dan gooi ik mijn handdoek in de ring. Als de zorg dan staakt, dan staak ik met alle liefde mee. Wie dan niet horen wil, die mag van mij dan gerust voelen wat Corona is.
jojoni schreef:Varekaj schreef:Als in België die stopzetting van de maatregelen over een maand er effectief komt, wegens geen gegronde wettelijke basis, dan gooi ik mijn handdoek in de ring. Als de zorg dan staakt, dan staak ik met alle liefde mee. Wie dan niet horen wil, die mag van mij dan gerust voelen wat Corona is.
Sterkte met je verwerking! Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb een soortgelijke ervaring in december gehad.
Even verder over t bovenstaande. Vanmorgen in de auto was ik daarover aan t piekeren. Ik was aan t denken. Zou t dan heel erg worden? Ja natuurlijk gaan mensen een week feestvieren ofzo.
Maar de mensen die zich nu aan de regels houden, geloven er echt in. Die gaan niet feestvieren. Die zijn nog altijd bang en kijken uit.
De mensen die gaan feestvieren, doen die dat nu niet ook al? Hoeveel mensen houden zich effectief aan de regels nu?
Ik ben niet voor of tegen t afschaffen van de regels. Ik ben nu te moe om erover na te denken. Ik heb al moeite genoeg om de dag door te komen en mijn job uit te voeren. Maar ik pieker wel veel over t 'wat als'...