Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:49

Als ik echt ongesteld was niet. Maar die 2 a 3 dagen ervoor.... := dan kon ik echt overal om huilen.

Kaka

Re: Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 15:55

Ik huil niet, maar ik voel me zo ontzettend waardeloos (als in: ik kan niks, waarom zou mijn baas me überhaupt betalen, waarom zou mijn vriend bij me blijven, ik ben lelijk, dom en suf) de dagen voordat mijn menstruatie start. En dan start het en dan denk ik inderdaad: o ja, daarom.

Goudhaan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 16:21

De laatste keer dat ik ongesteld was is alweer even geleden (spiraal, hoera!) maar ik heb de ogen uit mijn hoofd gejankt bij "Troostvogel" van Herman van Veen.
Eros Ramazotti doet het ook altijd goed als het me allemaal even hoog zit en ik gewoon moet brullen.
Of ik zet gewoon een Disney-film op...

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:13

Benthhh schreef:
Lestrange01 schreef:
En gewoon iedere maand weer verbaasd zijn dat dit gebeurd :')

En dit hahaha

Dit ja. :')

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:36

Toen ik opnFB in de cavaliergroep een post las van iemands hond die overleden was. Ik kende noch het baasje, noch de hond :?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:42

sevke schreef:
Toen ik opnFB in de cavaliergroep een post las van iemands hond die overleden was. Ik kende noch het baasje, noch de hond :?

Oh maar wat honden betreft ben ik ook al gauw emotioneel als ik niet ongesteld ben :o

Film Hachi, ik heb als een klein kind zitten huilen... :=

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:45

Ik heb een keer een uur kunnen huilen om een dode spin, terwijl ik redelijk panisch ben voor spinnen :D

Mijn ouders snapte er niks van :+ Ik had nog net geen begravenis gehouden voor de spin. :')

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 18:52

Mijn moeder heeft (in de overgang) wel eens moeten huilen omdat het konijn zo lief keek |( :)) .

Ik ben zelf soms gewoon niet te genieten. Als mijn vriend vraagt wat er is reageer ik meestal ¨Laat maar ik ben weer ongesteld. Mocht ik er me over een paar dagen nog aan storen dan praten we erover¨.

Mijn schoonzusje meent het als excuus te kunnen gebruiken om tegen iedereen te snauwen en bot te doen. Daar ben ik het dan weer niet mee eens. >;)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 19:22

Om liedjes en tvreclames, dat je je afvraagt maar waarom dan...

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 08:28

Ik heb een spiraal en ben soms weken of maanden achter elkaar ongesteld. Ik kan zo een gigantische dramaqueen zijn, zeker in combinatie met vermoeidheid pfff. Ik heb soms hele gesprekken met mijzelf dan over iets wat gebeurd was en anders kon (als ik alleen ben uiteraard, niet iedereen hoeft dat te zien lol :+ ) inclusief potje janken soms haha.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 08:35

Ik moest laatst super hard huilen omdat 1 van mijn honden zijn speeltje niet wou terugbrengen na het gooien buiten (normaal een apporteer freak) en ik was dus helemaal kapot want mijn hond hield niet meer van mij :+ :=

Ik kan bvb ook helemaal over de zeik raken van dingen die mensen zeggen, die helemáál niét slecht bedoeld zijn, maar ik mij dan wel persoonlijk aantrek en dan achter de hoek of savonds in de auto naar huis even in "mental breakdown modus" ga. Deze duren gelukkig niet lang haha

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 11:19

Ongesteld word ik gelukkig niet echt meer. (Spiraaltje)
Maar hormonale schommelingen heb ik soms nog wel.

Meestal hoef ik niet te huilen maar ben ik soms uit het niets in een ongelooflijke rot bui om op te schieten.

Vaak kan ik het wel relativeren en zal ik het niet botvieren op m'n mede mens of dieren.

Maar even ergens tegen aan schoppen is dan soms wel erg lekker.

Bijvoorbeeld een kartonnen doos :P

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-21 22:33

EmptyWords schreef:
Mandarijn12 schreef:
De laatste keer dat ik zo'n bui had moest ik huilen omdat ik opeens besefte dat m'n twee teckels ook een keer dood gaan :')

Oh god daar kan ik hele paniekaanvallen van krijgen. Niet over jouw teckels, maar mijn hond, paard etc....

:')

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 20:10

Palmera schreef:
Ik haak hier even op in. Sorry, maar wie in janken uitbarst om iets zinloos omdat ze ongesteld is doet dat omdat ze dat zelf wil. Het zichzelf toestaat.
Ik ben ook ongesteld, compleet met PMS, hoe graag ik ook zou janken en gillen: ik ben eem volwassen vrouw en ik ga echt mijn hormonen niet voor mij laten bepalen. Tot 10 tellen en desnoods gaan hardlopen. Maar dat gehuil omdat ik ongesteld ben, mooi niet. Niemand in mijn omgeving hoeft mee te genieten van mijn hormonen.

Ik sta echt helemaal perplex van dit topic, nooit gedacht dat sommige vrouwen zichzelf dit soort menstruatie aanstellerij toestaan.

Ik zal er ongetwijfeld een aantal op hun tenen trappen, maar ik kan hier echt niet tegen. Iedere vrouw is vaak zat ongesteld in haar leven, het zou toch wat zijn als we allemaal brullend op de vloer gaan liggen? Wat dachten jullie van vrouwen in minder gunstige situaties? Oorlogen ofzo? Zouden die zich ook zo aanstellen?
Maar ondertussen wél net zoveel willen verdienen als een man! Moet je zien wat er met het salaris van een man gebeurd als hij 5 dagen per maand gaat zitten janken!

Echt, sorry, ik kan hier zo niet tegen hè.

Ik vind jouw reactie op dit topic een beetje om te huilen. Als je het zo'n probleem vindt. Klik het topic dan lekker weg. Dit topic is om leuke/grappige verhalen te delen waar achteraf om gelachen kan worden.

Muffin01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:09

Lillian__ schreef:
Palmera schreef:
Ik haak hier even op in. Sorry, maar wie in janken uitbarst om iets zinloos omdat ze ongesteld is doet dat omdat ze dat zelf wil. Het zichzelf toestaat.
Ik ben ook ongesteld, compleet met PMS, hoe graag ik ook zou janken en gillen: ik ben eem volwassen vrouw en ik ga echt mijn hormonen niet voor mij laten bepalen. Tot 10 tellen en desnoods gaan hardlopen. Maar dat gehuil omdat ik ongesteld ben, mooi niet. Niemand in mijn omgeving hoeft mee te genieten van mijn hormonen.

Ik sta echt helemaal perplex van dit topic, nooit gedacht dat sommige vrouwen zichzelf dit soort menstruatie aanstellerij toestaan.

Ik zal er ongetwijfeld een aantal op hun tenen trappen, maar ik kan hier echt niet tegen. Iedere vrouw is vaak zat ongesteld in haar leven, het zou toch wat zijn als we allemaal brullend op de vloer gaan liggen? Wat dachten jullie van vrouwen in minder gunstige situaties? Oorlogen ofzo? Zouden die zich ook zo aanstellen?
Maar ondertussen wél net zoveel willen verdienen als een man! Moet je zien wat er met het salaris van een man gebeurd als hij 5 dagen per maand gaat zitten janken!

Echt, sorry, ik kan hier zo niet tegen hè.

Ik vind jouw reactie op dit topic een beetje om te huilen. Als je het zo'n probleem vindt. Klik het topic dan lekker weg. Dit topic is om leuke/grappige verhalen te delen waar achteraf om gelachen kan worden.

_/-\o_ _/-\o_

Rowan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:31

Hahaha ik lach me echt rot :')

Ik heb een spiraal dus (gelukkig) nooit ongesteld, maar toen ik een tijdje niet zo goed in mijn vel zat heb ik gehuild om onder andere:
- mijn man had mijn spaghetti opgegeten (had ik bewaard van de vorige dag) ik was echt helemaal van slag :')
- mijn man had mijn chocola opgegeten, en dat was precies wat ik als ontbijt wilde
- mijn favorite persoon uit de serie die ik keek ging dood. (zulema uit vis a vis) ik was nog net niet in de rouw _O-

mijn man weet inmiddels dat je mijn eten niet moet opeten. :)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:34

Ik kan inmiddels uit ervaring zeggen dat bij mij de combi Babe + ongesteld ook tranen oplevert.

In de eerste 5 minuten, toen mamavarken op de vrachtwagen moest

Elsa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:58

Foto van een zeehondje :')

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 21:59

Ik heb ook een nieuwe, een leeg slakkenhuis. Nou is ie dakloos..man bleef erin van het lachen, en ik maar huilen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:00

Dakloos of opgegeten :')

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:03

Qimm schreef:

Oh dat is gemeen.. dat is nog erger.. |(

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:04

Dat er geen koekjes in huis waren. :=

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:04

Boheme schreef:
Qimm schreef:

Oh dat is gemeen.. dat is nog erger.. |(

Sorry :o

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:14

SdaphneS schreef:
Dat er geen koekjes in huis waren. :=

Maar dat is ook om te huilen :=

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 22:17

Ik had het laatst. Ik kreeg van mijn zwager whisky. goedkope variant, alleen toen hij het gaf bleef hij aan de andere kant van de deur voor de pup. De pup begon te blaffen en toen reageerde ik met ej naar de pup toe. En daarna appte hij me dat hij whisky voor me had, om mij kennis te laten met een bourbon.

Voelde me zo ontzettend schuldig. Heb de hele middag erom moeten huilen :')