Anastasia24 schreef:Half
Vreemde opmerking dan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Haar tot aan zijn billen?
Ja verder dan een staart of knot kom je denk ik niet. Vlechten kan altijd maar daar zou ik als jongen/man niet snel voor kiezen.
Je weet dat het soms beter is voor het haar (ook om dikker voller haar te krijgen) als je het eens af zou knippen? Eventueel tot schouderlengte. Wat ik trouwens voor jongens ook leuker/vlotter vind staan. Haar tot aan de billen vind ik persoonlijk voor jongens niks. En je kan moeilijk 2 vlechtjes gaan maken natuurlijk. Mijn keuze zou zijn om het tot schouderlengte te knippen of net iets langer dat hij het nog in een knot kan dragen. Dan kan je ook halve knotjes maken. Dus een deel los en een deel in knot.
moeshie schreef:Dit is echt een prachtig voorbeeld van een mindset die leidt tot intolerantie, hokjesdenken, pestgedrag en zelfs haat. Waarom is haar tot de billen niets? Wie heeft dat ooit zo beslist? Helemaal niemand.
Bambelien schreef:moeshie schreef:Dit is echt een prachtig voorbeeld van een mindset die leidt tot intolerantie, hokjesdenken, pestgedrag en zelfs haat. Waarom is haar tot de billen niets? Wie heeft dat ooit zo beslist? Helemaal niemand.
Huh? Ze zegt toch duidelijk en heel netjes dat ze het persoonlijk niks vind? Ze verwoord toch heel netjes haar mening?
tita schreef:Tja En ergens trek ik de grens alles mag behalve jurkjes en rokjes.
Dus doe je toch iets niet goed want je wilt niet dat jouw kind het buitenbeentje wordt.
Bambelien schreef:Saskia9, klopt, maar dat is een cirkel waar lastig uit te breken is soms. En je hebt er dappere trendsetters (of doorbrekers, het is maar hoe je het bekijkt) bij, of mensen die die confrontatie liever uit de weg gaan.
Het is denk ik een discussie die veel dieper gaat dan alleen dit, maar dan gaan we zo off-topic
Saskia9 schreef:Tuurlijk, maar juist door hierin zo krampachtig mee te gaan creëer je geen omgeving die doet wat hij zelf wil, maar juist jantje die dat ook niet doet omdat mama niet wil dat hij gepest wordt.
MarcoBorsato schreef:tita schreef:Tja En ergens trek ik de grens alles mag behalve jurkjes en rokjes.
Dus doe je toch iets niet goed want je wilt niet dat jouw kind het buitenbeentje wordt.
Maar ze vraagt toch niet wat jij van het haar van haar kind vindt?
Waarom zou je de sfeer willen verzieken door je zo negatief uit te laten?
Saskia9 schreef:Het probleem is niet die mening. Het probleem is dat die mening gevormd is door de huidige maatschappij. 'ze' vinden dat lang haar, roze en nagellak etc niet kan voor een jongen. En zodra dat voorbij komt moet er een mening komen met hoe dat echt niet kan. De vraag is, waarom niet? Juist, door de maatschappij. Als iedereen nu eens juist die meningen liet liggen, komt er vanzelf een zachtere maatschappij waarin iedereen mag zijn wie hij wil.
Misschien een illusie, toch vind ik het veel mooier om zo te denken
tita schreef:Dit ging niet over haar kind over mijn kind .... hij krijgt geen jurkje aan want ik heb iid geen zin in dat hij buitenbeentje wordt op school.
Dus trek ik me wat aan van de maatschappij en doe je het duidelijk niet goed
tita schreef:Saskia9 schreef:Tuurlijk, maar juist door hierin zo krampachtig mee te gaan creëer je geen omgeving die doet wat hij zelf wil, maar juist jantje die dat ook niet doet omdat mama niet wil dat hij gepest wordt.
Sorry hoor maar ik pas er voor als ik bv zie dat het niet goed gaat vallen juist door te zetten omdat anders zijn gestimuleerd wordt.
De mijne draagt roze en paarse truien en tuurlijk heeft ie ook unicorns maar die zijn bewust geen roze.
Maar ik zorg er wel voor dat die roze en pastel truien wel stoer zijn geen softie items omdat ik een rainbow niet zo leuk vind passen bij ventje op roze teui
Als ouders vind ik wel dat je verplicht bent om je kinderen te beschermen ook al zou je het anders willen zien.
Roze fiets krijgt ie niet maar hij heeft wel poppen ....
Maar goed dit staat los van de ts haar “probleem”
Blue_Eyes schreef:KahluaB schreef:Euhhhh,ik zou het afknippen.
Wordt hij er niet mee geplaagd?
De jaren vijftig belden, ze willen hun mening terug.
Prachtig kapsel TS! Ik vind die vikingstijl ook wel heel cool voor een blond jochie