Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Ik heb in de Dakota gevlogen.
Doosangsten.
[ [url=m/mGBl2v.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morrie schreef:ik fietste net een rondje en zag een enorm vliegtuig, het leek alsof het stil in de lucht hing, heel bizar. Ik durfde niet te stoppen om op de app te kijken wat het voor kist was en waar ie naartoe ging.
Ik had het geluk gratis mee te kunnen, ik werkte toen nog op Lelystad Airport en kreeg van [***] te horen dat de piloot voor het verlengen van zijn brevet moest vliegen met passagiers maar dit mochten ze niet in rekening brengen. Dus ik heb gratis een rondje mee gevlogen.
Ik kende Flightradar24 als website, leuk om vrienden en familie te kunnen volgen tijdens een vliegreis. Op de dag dat ik verhuisde heb ik ook de app geïnstalleerd. Nu weet ik tenminste waar ik naar zwaai als hier iets laag overkomt
Vooral vrachtvliegtuigen maken maar langzaam hoogte en dat komt hier dan met een flink geraas over. Niet alleen die dikke cargo-vluchten naar China en Zuid-Afrika, zelfs de dagelijkse avondvlucht van DHL naar Leipzig kan er wat van.

). 

Karin schreef:Maar zit je nu niet bij zondag 28 maart te kijken?![]()
Die van China Southern Cargo komen hier idd wel enorm laag over.

.

Daar heb ik ook nog foto's van.Morrie schreef:@Dioxine die vliegt de verkeerde kant op, die ik zag was tussen 12.10 en 12.20 (nagezocht op de fietsapp) en ging richting Schiphol