Lieke schreef:Ik heb juist een ‘hekel’ aan mensen die altijd te vroeg of exact op tijd zijn. Ik vind het fijn als mijn vrienden ook niet zo van de klok zijn, dan hoef ik me ook niet druk te maken of alles precies op de klok loopt. Als we iets gaan doen of op locatie afspreken dan is een half uur te laat zeker acceptabel. Komt iemand naar mijn huis, dan is een uur of later ook geen probleem.
Teveel op de klok leven haalt bij mij de ontspanning en flexibiliteit/spontaniteit weg.
Voor werk of dingen als tandarts ben ik wel op tijd, maar zeker niet te vroeg.
Dit wilde ik daarstraks typen, maar toen kwam er iets tussendoor dus nu is het wat later geworden 
Eens! Ik hou ervan als dat kan. Vaak moet ik sowieso nog wel een stuk rijden, dus ik spreek meestal een "ongeveer" tijdstip af en app als ik weg ga de exacte aankomsttijd.
Voor echt afspraken moet ik heeel ruim rekenen, anders gaat het fout, maar dan lukt het wel. En bij vrienden waarvan ik weet dat die te laat vervelend vinden zorg ik ook dat ik op tijd ben.
Maar then again, als iemand later is ben ik altijd blij, dat voelt als extra tijd voor mezelf
om nog nét iets af te kunnen maken...