Hoe nu verder met een verrasingsbaby.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:21

BaileyMix schreef:
Als je als man echt geen kind wil, moet je je laten steriliseren of een condoom dragen, zo simpel is het. Dat is jouw verantwoordelijkheid.

TO, ik snap dat je overstuur bent, maar probeer het ook eens vanuit haar perspectief te bekijken. De vader van haar kind is verschrikkelijk kort na hun breuk al weer helemaal vol in een relatie met een andere vrouw, ze is zo ingeruild. Zij kan haar kind geen 'heel' gezin geven. Wat een klote kraamtijd heb je dan, en sowieso wat een klotesituatie.

Haar perspectief ? Hoe lang moet je uit elkaar zijn om aan een nieuwe relatie te beginnen? Vorig jaar mei uit elkaar en in november kreeg Ts iets met deze man. Meer dan genoeg tijd er tussen dunkt me. Dus dikke bullshit en of het de vader is moet nog blijken. En het arme mens heeft drie weken na de bevalling de vriend van Ts op de hoogte gesteld dat hij vader was geworden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:37

bigone schreef:
Haar perspectief ? Hoe lang moet je uit elkaar zijn om aan een nieuwe relatie te beginnen? Vorig jaar mei uit elkaar en in november kreeg Ts iets met deze man. Meer dan genoeg tijd er tussen dunkt me. Dus dikke bullshit en of het de vader is moet nog blijken. En het arme mens heeft drie weken na de bevalling de vriend van Ts op de hoogte gesteld dat hij vader was geworden.

Ja sorry, ik ging er van uit dat als je in november een relatie hebt dat je elkaar dan al een tijd daarvoor kent. Maar blijkbaar was eerste ontmoeting direct een relatie, en dan ook meteen in de gebruikte heftige termen als enige lichtpuntje etc. TO kent deze man dus 4 maanden. Sorry, ik geloof dat ik op zo'n totaal andere golflengte functioneer dan mensen die dit normaal vinden dat ik niks meer toe te voegen heb. Totaal bizar.

8)7

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:40

BaileyMix schreef:
bigone schreef:

Ja sorry, ik ging er van uit dat als je in november een relatie hebt dat je elkaar dan al een tijd daarvoor kent. Maar blijkbaar was eerste ontmoeting direct een relatie, en dan ook meteen in de gebruikte heftige termen als enige lichtpuntje etc. TO kent deze man dus 4 maanden. Sorry, ik geloof dat ik op zo'n totaal andere golflengte functioneer dan mensen die dit normaal vinden dat ik niks meer toe te voegen heb. Totaal bizar.

8)7

Nee hoor, is niet bizar en kan zeker normaal zijn. Mijn man en ik ontmoetten elkaar en wisten onmiddelijk dat we een stel zouden zijn. We zijn nog steeds bij elkaar met veel liefde en plezier en vanaf het eerste begin was het innig en zeker dat we bij elkaar hoorden.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:42

pien_2010 schreef:
Nee hoor, is niet bizar en kan zeker normaal zijn. Mijn man en ik ontmoetten elkaar en wisten onmiddelijk dat we een stel zouden zijn. We zijn nog steeds bij elkaar met veel liefde en plezier en vanaf het eerste begin was het innig en zeker dat we bij elkaar hoorden.

Nou, wat een liefde, plezier en zekerheid straalt er vanaf. Zoals ik al zei, blijkbaar een totaal andere golflengte en andere wereld.

luxx

Re: Hoe nu verder met een verrasingsbaby.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:47

Denk dat je gelijk hebt en je niks meer toe te voegen hebt als je daar geen begrip voor op kunt brengen

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:49

Het bevestigt vooral maar weer eens dat vrouwen echt, écht de lat eens wat hoger moeten gaan leggen als het om mannelijke partners gaat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:50

luxx schreef:
Denk dat je gelijk hebt en je niks meer toe te voegen hebt als je daar geen begrip voor op kunt brengen

Nou... ik wist het toen mijn partner de kroeg binnen kwam. Hij zou de vader van mijn kinderen zijn.

Maar hij had geen ex die ineens opdook met kinderen en ik gebruikte ook geen medicatie die ik met hem erbij ineens niet meer nodig had.

Ik wil maar zeggen, ik snap Baily wel. Er zijn best wat rode vlaggen.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:54

Misschien een gekke gedachte, maar wist zijn ex zelf wel dat ze zwanger was? Mogelijk durfde zij het niet te vertellen uit angst voor zijn reactie? Een verhaal heeft altijd 2 kanten. Uiteraard wil je zekerheid dmv dna onderzoek. Als hij de vader blijkt te zijn, dan moet hij goed met zn ex rond de tafel gaan zitten. Mogelijk met een derde neutrale partij met verstand van zaken erbij. Laat je vriend goed nadenken wat hij wel of niet wilt en blijf erover praten.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 23:59

BaileyMix schreef:
Het bevestigt vooral maar weer eens dat vrouwen echt, écht de lat eens wat hoger moeten gaan leggen als het om mannelijke partners gaat.

Mag ik dit onzin vinden? Er is geen lat , er is wederzijdse aantrekkingskracht en dat word soms langzaam, soms sneller uitgebouwd naar een relatie of niet , als er verder niets is dan wederzijdse aantrekkingskracht is de lol snel weg, leuk voor even maar dan houd het op.
Maar het kan ook zo zijn dat je na een paar afspraakjes het gevoel hebt totaal jezelf te kunnen zijn en je je tandenborstel op de wastafel legt en nooit meer weg gaat. En al die partners daarvoor waren gewoon niet de juiste, leuk, veel plezier maar geen echt relatiemateriaal. Ook iets wat iedereen eigenlijk mee zou moeten maken want dan weet je de juiste op waarde te schatten.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:03

bigone schreef:
Mag ik dit onzin vinden? Er is geen lat , er is wederzijdse aantrekkingskracht en dat word soms langzaam, soms sneller uitgebouwd naar een relatie of niet , als er verder niets is dan wederzijdse aantrekkingskracht is de lol snel weg, leuk voor even maar dan houd het op.
Maar het kan ook zo zijn dat je na een paar afspraakjes het gevoel hebt totaal jezelf te kunnen zijn en je je tandenborstel op de wastafel legt en nooit meer weg gaat. En al die partners daarvoor waren gewoon niet de juiste, leuk, veel plezier maar geen echt relatiemateriaal. Ook iets wat iedereen eigenlijk mee zou moeten maken want dan weet je de juiste op waarde te schatten.

Ach ja, en als het dan net een type als Willem Holleeder o.i.d. is dan maakt dat niet uit, want ware liefde en dat moet je maar op waarde weten te schatten. Hoeveel rode vlaggen er ook zijn, lekker negeren want líefde en dat kun je bij geen enkele andere man meer vinden.

Dus ja, dat mag jij onzin vinden, we staan er duidelijk anders in. Niet iedereen waarmee je een relatie zou kunnen hebben móet je dat ook mee doen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:07

BaileyMix schreef:
bigone schreef:

Ach ja, en als het dan net een type als Willem Holleeder o.i.d. is dan maakt dat niet uit, want ware liefde en dat moet je maar op waarde weten te schatten. Hoeveel rode vlaggen er ook zijn, lekker negeren want líefde en dat kun je bij geen enkele andere man meer vinden.

Dus ja, dat mag jij onzin vinden, we staan er duidelijk anders in. Niet iedereen waarmee je een relatie zou kunnen hebben móet je dat ook mee doen.

Op ieder potje past een dekseltje en of dat nu een Holleeder type of de boer uit de polder is daar gaat het niet om. Jij zegt dat vrouwen de lat hoger moeten leggen en ik vind dat iedereen zijn eigen lat heeft . Of die nu hoog of laag ligt is voor iedereen anders. Maar weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt maar gezien je opmerkingen vast niet veel goeds en dat is jammer.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:08

BaileyMix schreef:

Vrouwen kunnen ook wat aardiger voor elkaar zijn, meer dan er begrip voor opbrengen hoef je niet te doen, en je hoéft het niet te veroordelen, ook niet wanneer jij het anders zou doen, daarin mogen vrouwen ook de lat wel wat hoger leggen

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 00:10

BaileyMix schreef:
bigone schreef:

8)7

Pardon we hebben ruim 2 weken online met elkaar gesproken en samen gegamed
en wezen videobellen voor we tot een ontmoeting gingen.
Het klikte gewoon gelijk hij had het zelfs eerder door dan ik.
De afstand hield mijn in eerste instantie tegen.
Toen we elkaar voor het eerst gingen ontmoeten reisde hij ruim 300 kilometer met ov om mij te ontmoeten en de vonk sloeg gewoon over toen we elkaar voor het eerst zagen.

Ik geloofde daar niet in d8 dat dit niet bestond en vond het bullshit.
Maar ik ben er achter gekomen.
Dit heb ik niet bij mijn andere 2 relaties gehad.
Deze liefde is gewoon veel sterker op een of andere manier.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:14

bigone schreef:
Op ieder potje past een dekseltje en of dat nu een Holleeder type of de boer uit de polder is daar gaat het niet om. Jij zegt dat vrouwen de lat hoger moeten leggen en ik vind dat iedereen zijn eigen lat heeft . Of die nu hoog of laag ligt is voor iedereen anders. Maar weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt maar gezien je opmerkingen vast niet veel goeds en dat is jammer.

Nou, dan functioneren we dus op een andere golflengte zoals gezegd. Ik noem dat naïef en zeer schadelijk voor vrouwen in het algemeen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:15

AfricanLady schreef:
Pardon we hebben ruim 2 weken online met elkaar gesproken en samen gegamed
en wezen videobellen voor we tot een ontmoeting gingen.
Het klikte gewoon gelijk hij had het zelfs eerder door dan ik.
De afstand hield mijn in eerste instantie tegen.
Toen we elkaar voor het eerst gingen ontmoeten reisde hij ruim 300 kilometer met ov om mij te ontmoeten en de vonk sloeg gewoon over toen we elkaar voor het eerst zagen.

Ik geloofde daar niet in d8 dat dit niet bestond en vond het bullshit.
Maar ik ben er achter gekomen.
Dit heb ik niet bij mijn andere 2 relaties gehad.
Deze liefde is gewoon veel sterker op een of andere manier.

Joh, als dit voor jou gezond en leuk voelt, jouw keuze dan hè. Succes de komende tijd.

Anoniem

Re: Hoe nu verder met een verrasingsbaby.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:29

We weten het ondertussen al BaileyMix. Je begint nogal te drammen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:29

BaileyMix schreef:
bigone schreef:

Nou, dan functioneren we dus op een andere golflengte zoals gezegd. Ik noem dat naïef en zeer schadelijk voor vrouwen in het algemeen.

En wat is jouw golflengte dan? Ben ik nu wel heel benieuwd naar.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:30

Citaat:
Nou... ik wist het toen mijn partner de kroeg binnen kwam. Hij zou de vader van mijn kinderen zijn.

Dit bedoel ik. Dat is iets 100% zeker weten en dat is heel bijzonder dat plaats kan vinden bij hele essentiële momenten van het leven.

De rest heb ik niet gequote MC want ik weet niet of dat ook zo aan de hand is. Ik heb het anders gelezen nl.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:43

bigone schreef:

Ik ben er inmiddels achter dat het zo'n andere wereld is dat dat werkelijk te veel is om op te noemen en omwille van de TO ook maar niet zal doen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:43

BaileyMix schreef:
bigone schreef:

Ik ben er inmiddels achter dat het zo'n andere wereld is dat dat werkelijk te veel is om op te noemen en omwille van de TO ook maar niet zal doen.

Dan stuur je een pb morgen of zo.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:49

Moestuin schreef:

Ah ja, je mag natuurlijk alleen ja en amen zeggen. Het is belachelijk dat een heel afhankelijke, ongezonde situatie hier wordt goedgepraat onder het mom van liefde door sommige bokkers.

En natuurlijk is het heel vervelend voor alle betrokkenen. En uiteindelijk is het ook aan al die betrokkenen. Maar als er zoveel rare oliebol wordt gezegd mag daar echt wel op gereageerd worden. Dat bepaal jij gelukkig niet op een openbaar forum. TO opent hier immers zelf een topic met wat te doen, en dit is er één van.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:51

BaileyMix schreef:
Moestuin schreef:

Ah ja, je mag natuurlijk alleen ja en amen zeggen. Het is belachelijk dat een heel afhankelijke, ongezonde situatie hier wordt goedgepraat onder het mom van liefde door sommige bokkers.

En natuurlijk is het heel vervelend voor alle betrokkenen. En uiteindelijk is het ook aan al die betrokkenen. Maar als er zoveel rare oliebol wordt gezegd mag daar echt wel op gereageerd worden. Dat bepaal jij gelukkig niet op een openbaar forum. TO opent hier immers zelf een topic met wat te doen, en dit is er één van.

Dat gebeurt niet, hoor, dat maak jij ervan.
Als deze relatie niets wordt, en die kans is zeer reeel, dan komt TS daar zelf achter. Heeft ze ons niet voor nodig. Ze wil nu stoom afblazen.
Laatst bijgewerkt door pien_2010 op 06-02-21 01:09, in het totaal 2 keer bewerkt

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 00:52

Citaat:

Ben jij..? :wow:

Wanneer gaat er getest worden TO, en hoe snel kan zoiets?
Lijkt me bijzonder stressvol om hierop te wachten, de uitkomst zal ook dubbel zijn lijkt me.

Shae

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 01:08

BaileyMix schreef:
TO, ik snap dat je overstuur bent, maar probeer het ook eens vanuit haar perspectief te bekijken. De vader van haar kind is verschrikkelijk kort na hun breuk al weer helemaal vol in een relatie met een andere vrouw, ze is zo ingeruild. Zij kan haar kind geen 'heel' gezin geven. Wat een klote kraamtijd heb je dan, en sowieso wat een klotesituatie.

Ze zal het vast niet leuk vinden, maar vergeet niet dat ze het eventjes niet nodig vond om haar ex-partner te vertellen dat hij vader is geworden. Een 'heel' gezin geven gaat sowieso niet lukken als de vader niet weet dat er een baby (onderweg) is en als je niet met de vader samen bent. Ze is niet ingeruild. De relatie was al over. Dát vind ik ook niet echt een gezonde reactie van moeders.

Ik vind je reactie wat 'liefde op het eerste gezicht' betreft ook wel heel fel. Ik heb het zelf ook gehad. Me tegen verzet, want ik was er nog niet klaar voor, maar het was er wel echt en dan zijn we beide niet bepaald mega romantisch van nature ofzo. :')

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 01:14

pien_2010 schreef:
Citaat:

Dit bedoel ik. Dat is iets 100% zeker weten en dat is heel bijzonder dat plaats kan vinden bij hele essentiële momenten van het leven.

De rest heb ik niet gequote MC want ik weet niet of dat ook zo aan de hand is. Ik heb het anders gelezen nl.

Ja dat heb ik ook ervaren, maar het liep bij mij uiteindelijk toch anders af. Je gevoel is niet altijd juist of kan ook veranderen.

Maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit. TS voelt dit nu zo en dat is alleen maar mooi. Hopelijk kunnen ze dit aan met elkaar.