Van “I love you so much” naar foetsie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:45

Alles is wel zo'n beetje gezegd in dit topic, dus rest me nog één ding om te zeggen. Wat ben je een onwijs lieve vrouw en wat gun ik je toch het allerbeste. :knuffel:

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 12:22

Iedereen verwacht inderdaad dat hij over een aantal maanden weer terug is in Nederland, ik ook. En hoewel mijn hart nu heel stiekem nog wel op ‘m wacht, komt hij er niet meer in. Mijn hart heeft nog gewoon tijd nodig om dat ook in te zien. En tegen de tijd dat hij weer in Nederland is ben ik al lang weer verder gegaan.

Hiraeth schreef:
Alles is wel zo'n beetje gezegd in dit topic, dus rest me nog één ding om te zeggen. Wat ben je een onwijs lieve vrouw en wat gun ik je toch het allerbeste. :knuffel:

Lief van je. Dankjewel! <3

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:31

Hiraeth schreef:

En sterk ook! +:)+

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:49

_Ekenna schreef:
Iedereen verwacht inderdaad dat hij over een aantal maanden weer terug is in Nederland, ik ook. En hoewel mijn hart nu heel stiekem nog wel op ‘m wacht, komt hij er niet meer in. Mijn hart heeft nog gewoon tijd nodig om dat ook in te zien. En tegen de tijd dat hij weer in Nederland is ben ik al lang weer verder gegaan.

Hiraeth schreef:

Lief van je. Dankjewel! <3

Poeh! Sterk van je. Petje af!

herous

Re: Van “I love you so much” naar foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:02

Misschien is zijn ex opnieuw zwanger? wanneer hadden zij voor het laatst contact met elkaar?

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 13:14

Augustus. Staat een paar pagina's terug.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-21 18:27

Dank jullie wel Captain & Rien!

En de rest natuurlijk ook bedankt voor de lieve, hartverwarmende woorden en het meedenken. Ik had van te voren heel erg getwijfeld of ik ‘t topic wel of niet zou openen, maar ben blij het wel gedaan te hebben. Thanks! <3

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:55

_Ekenna schreef:

Ach meis, als hij met een goede reden komt en met uitleg die voor jou begrijpelijk en acceptabel is, zou ik niet te hard zijn. Of het netjes was wat hij deed? Nee. Maar ik denk nog steeds dat er een smerig spel is gespeeld door zijn vriendin en hij weinig keuze had. Hopelijk heeft hij binnenkort de guts om vaarwel tegen zijn vriendin te zeggen en een goede regeling te maken wat betreft zijn kind.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:57

Een goede reden om je als een plurk te gedragen. Nou, ik ben benieuwd naar die uitleg.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:11

rien10 schreef:
Een goede reden om je als een plurk te gedragen. Nou, ik ben benieuwd naar die uitleg.

Katten in het nauw maken rare sprongen.

stefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:11

Ik heb ongeveer hetzelfde beleefd, maar dan met een Nederlander. Ik dacht nog 'eindelijk, zo hoort een relatie te zijn' en we zeiden tegen elkaar wat jammer van al die tijd dat we elkaar nog niet kenden.

Ook zijn vrienden snapten zijn 'overstap' van mij terug naar zijn ex helemaal niet. Het was geen blijvertje en daarna ging hij door naar een andere vrouw. Mijn conclusie: soms is het gewoon niet rationeel te begrijpen. Risico van de liefde.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:39

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die vrouw hem niet meer wilde maar hij haar wel en dat hij nu weer aantrekkelijker voor haar werd omdat hij iemand anders had en ze hem weer terug genomen heeft. Dat hij zei dat hij haar niet meer wilde zegt in mijn ogen niet zoveel. Dingen zitten vaak heel anders dan mensen doen voorkomen en hoe je denkt

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 21:43

Storm schreef:
rien10 schreef:

Katten in het nauw maken rare sprongen.

Oh, dus dan mag je iemand laten barsten. Had ik even niet begrepen. 8)7

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:14

Ik vind TS helemaal niet hard naar hem, in tegendeel. Ik zie ook nergens dat ze hem veroordeelt voor zijn acties, of hem haat om wat hij heeft gedaan. Maar ik vind het heel goed wat ze doet. Ze houdt van hem maar haar houding getuigt voor mij van zelfbescherming. Niemand is het waard om je in jaloerse ellende van ex-partners te gaan storten. Als je het nu al weet, vooral de andere kant op lopen. Bespaar je jezelf een hoop gezeik mee.

TS, heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van wat er gebeurd is. Je hebt super gehandeld.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:28

xPabloBokt schreef:
Ik vind TS helemaal niet hard naar hem, in tegendeel. Ik zie ook nergens dat ze hem veroordeelt voor zijn acties, of hem haat om wat hij heeft gedaan. Maar ik vind het heel goed wat ze doet. Ze houdt van hem maar haar houding getuigt voor mij van zelfbescherming. Niemand is het waard om je in jaloerse ellende van ex-partners te gaan storten. Als je het nu al weet, vooral de andere kant op lopen. Bespaar je jezelf een hoop gezeik mee.

TS, heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van wat er gebeurd is. Je hebt super gehandeld.

Nee precies. Ik zou er zelf veel harder in zijn en na een uitleg niets meer van hem hoeven weten.

Vind het alles behalve netjes hoe die man TS behandeld heeft.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 23:29

Ik vind het ook knap en heel verstandig hoor, hoe je er in staat. Hoe rot ook :(:)

De kans kan dan wel heel erg aanwezig zijn dat dit muisje nog een staartje krijgt, en dat hij op een dag weer voor je deur staat. Maar om daar nou met een hopeloos romantisch hart smachtend op te gaan zitten wachten....en je leven "on hold" te zetten voor die grote liefde die eens nog terug zal keren..... terwijl dat wellicht helemaal niet gaat gebeuren en hij wel gewoon zijn leven verder leeft....

Daar kan je dan helemaal kapot aan gaan. En dan zal je net zien zoals hier boven al werd gezegd, dat hij inderdaad bij deze ex / verloofde weggaat omdat het niet houdbaar is, maar dan weer verder gaat met een "nieuwe" vrouw. Zit jij daar voor Jan Doedel trouw te wachten :n

Hopelijk kan je jezelf goed overeind hijsen en jezelf 100% de kans geven om een blijvertje tegen te komen. En mocht deze man op een dag toch nog voor je deur staan dan zie je dan wel welke ruimte je nog voor hem in je leven hebt.....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 00:11

TS wat een hork en dit heb je niet verdient!

Maar ik vind jou er echt super sterk en realistisch in staan. Er zullen misschien nog moeilijke momenten zijn maar ik weet zeker dat jij hier sterker weer uit komt!

Iemand die je zo laat vallen en wegloopt op deze manier zou ik ook niet meer binnen laten, je hebt groot gelijk. Wees maar extra lief voor jezelf, er gaat ongetwijfeld iemand op je pad komen die wel helemaal voor jou gaat en dat verdien je ook!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-21 11:49

_Ekenna schreef:
MarcoBorsato schreef:
Probeer ook niet, hoe moeilijk ook, theorieën te verzinnen waarom. Het is wat het is. Wees verdrietig en rouw om wat kapot is. Schrijf 'm uit en wees even heel lief voor jezelf. Het wordt vanzelf wel weer makkelijker en leuker in het leven.

En mijn ervaring met dit soort situaties is dat de waarheid altijd vanzelf boven komt. Misschien niet morgen, of volgende week. Maar uiteindelijk.

Voor nu: veel chocolade, alle mannen zijn klootzakken en heb je Netflix?

The Dressmaker. Heerlijke zwartgallige wraakfilm die ook heel grappig is.

The Dressmaker ken ik niet, maar ga ik eens opzoeken. Ik ben wel in de mood voor zulke films nu :+

@ Evelien,
Gemeentelijke belastingen gaan idd omhoog dan ja! Daarom ook direct een mail gestuurd naar de gemeente, en morgen een belletje wagen over het uitschrijven.
En worst case scenario; stiekem ben ik bang voor eventuele schulden die hij kan maken.. maakt hij schulden, dan komen de deurwaarders bij mij aan de deur. En ook speelt er in m’n achterhoofd fraude rond. Identiteitsfraude? Uitkeringsfraude? Vandaar zo snel mogelijk uitschrijven..

Die film is echt steengoed, sterkte TS. :(:)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 07:14

Hoe gaat het met je?

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-21 16:15

Eigenlijk wel okee!
Vorige week vrijdag heeft ie me gefacetimed en zei dat hij een fout heeft gemaakt, me mist, het niet meer zo tussen hem en z’n ex is als hij dacht/had gehoopt, en nu bezig is met een of ander certificaat halen en daarna, volgende week, terug komt naar Nederland. Maandag hebben we geappt en toen kwam het er eigenlijk een beetje op neer dat ie misschien toch niet meer terug kwam. Ik heb toen afgelopen dinsdag het volledige contact direct afgekapt. Ik ben geen stuk speelgoed.. Ik heb ‘m overal geblokkeerd en verwijderd. Heb er geen behoefte meer aan. En sindsdien gaat het echt een heel stuk beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:16

Wat sterk van jou Ts! Met zo spelletjes moet je niet mee doen. Je doet het echt heel goed!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:17

Inderdaad, respect! +:)+

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:17

Het is nu misschien even moeilijk, maar zo te lezen de beste keuze.

Inderdaad, respect!

Vanillia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:18

Wat goed van je TS, dat is vast een lastige beslissing geweest. Groot gelijk dat je niet met je laat sollen, dit is echt op geen manier ok.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 16:23

Wow, wat ben jij goed voor jezelf opgekomen! +:)+