Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hiraeth schreef:Alles is wel zo'n beetje gezegd in dit topic, dus rest me nog één ding om te zeggen. Wat ben je een onwijs lieve vrouw en wat gun ik je toch het allerbeste.
_Ekenna schreef:Iedereen verwacht inderdaad dat hij over een aantal maanden weer terug is in Nederland, ik ook. En hoewel mijn hart nu heel stiekem nog wel op ‘m wacht, komt hij er niet meer in. Mijn hart heeft nog gewoon tijd nodig om dat ook in te zien. En tegen de tijd dat hij weer in Nederland is ben ik al lang weer verder gegaan.Hiraeth schreef:Alles is wel zo'n beetje gezegd in dit topic, dus rest me nog één ding om te zeggen. Wat ben je een onwijs lieve vrouw en wat gun ik je toch het allerbeste.
Lief van je. Dankjewel!
_Ekenna schreef:Iedereen verwacht inderdaad dat hij over een aantal maanden weer terug is in Nederland, ik ook. En hoewel mijn hart nu heel stiekem nog wel op ‘m wacht, komt hij er niet meer in. Mijn hart heeft nog gewoon tijd nodig om dat ook in te zien. En tegen de tijd dat hij weer in Nederland is ben ik al lang weer verder gegaan.
xPabloBokt schreef:Ik vind TS helemaal niet hard naar hem, in tegendeel. Ik zie ook nergens dat ze hem veroordeelt voor zijn acties, of hem haat om wat hij heeft gedaan. Maar ik vind het heel goed wat ze doet. Ze houdt van hem maar haar houding getuigt voor mij van zelfbescherming. Niemand is het waard om je in jaloerse ellende van ex-partners te gaan storten. Als je het nu al weet, vooral de andere kant op lopen. Bespaar je jezelf een hoop gezeik mee.
TS, heel veel sterkte toegewenst met het verwerken van wat er gebeurd is. Je hebt super gehandeld.

_Ekenna schreef:MarcoBorsato schreef:Probeer ook niet, hoe moeilijk ook, theorieën te verzinnen waarom. Het is wat het is. Wees verdrietig en rouw om wat kapot is. Schrijf 'm uit en wees even heel lief voor jezelf. Het wordt vanzelf wel weer makkelijker en leuker in het leven.
En mijn ervaring met dit soort situaties is dat de waarheid altijd vanzelf boven komt. Misschien niet morgen, of volgende week. Maar uiteindelijk.
Voor nu: veel chocolade, alle mannen zijn klootzakken en heb je Netflix?
The Dressmaker. Heerlijke zwartgallige wraakfilm die ook heel grappig is.
The Dressmaker ken ik niet, maar ga ik eens opzoeken. Ik ben wel in de mood voor zulke films nu
@ Evelien,
Gemeentelijke belastingen gaan idd omhoog dan ja! Daarom ook direct een mail gestuurd naar de gemeente, en morgen een belletje wagen over het uitschrijven.
En worst case scenario; stiekem ben ik bang voor eventuele schulden die hij kan maken.. maakt hij schulden, dan komen de deurwaarders bij mij aan de deur. En ook speelt er in m’n achterhoofd fraude rond. Identiteitsfraude? Uitkeringsfraude? Vandaar zo snel mogelijk uitschrijven..