Mirre1415 schreef:Dat vind ik ook het spannende aan een gewaagde post doen. Als je pech hebt heb je het hele topic opeens over je heen
Ik had ook wel vervelende reacties ingecalculeerd, gelukkig blijft dat beperkt. Maar ik post bijna nooit paard gerelateerde OP's omdat ik weet dat ik dan, naast hopelijk goede reacties, ook een sh*tstorm over me heen ga krijgen vanwege mijn toch nog onbekende manier van rijden en handelen. En omdat ik echt geen zin heb om 100 keer te moeten verdedigen dat ik met brede handen rij om ervoor te zorgen dat mijn lichamelijk zeer instabiele paard zijn buiging niet omklapt omdat hij een slecht evenwicht heeft, in plaats van dat ik gewoon een beginner zou zijn omdat ik blijkbaar mijn handen niet netjes bij elkaar zou kunnen houden, post ik het maar gewoon niet. Doodzonde, want het is een methode die héél veel paarden zou kunnen helpen. Ik heb mijn lesje wel geleerd... Maar dat is in het klein dus ook het maatschappelijke probleem wat je aankaart, ofwel je geeft commentaar en je kop wordt eraf gebeten, ofwel je vraagt vriendelijke reacties en je kop wordt eraf gebeten. Alles komt neer op #doeslief, zou willen dat dat de maatschappelijke norm kon worden.