Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
marleen_88 schreef:MirandaMalik schreef:Ik blijf poes toch echt een ander woord voor poedersuiker vinden.
Is het toch ook. En k_u_t is weer een ander woord voor doos en doos is dan weer een ander woord voor muts.. En ga zo maar door.
En dan het liefst tegen de meest stoere mannen in onze vriendengroep of wildvreemde mannen
Hij doet dit al jaren en in het begin was het inderdaad een "beetje gek" om aangesproken te worden met Poes (Ik zei dan gauw, "daar zit ik op" of "miauw"
) Maar het is nu al zo'n vast ritueel dat ik er niet meer van opkijk
marleen_88 schreef:MirandaMalik schreef:Ik blijf poes toch echt een ander woord voor poedersuiker vinden.
Is het toch ook. En k_u_t is weer een ander woord voor doos en doos is dan weer een ander woord voor muts.. En ga zo maar door.
irmaz schreef:Is het toch ook. En k_u_t is weer een ander woord voor doos en doos is dan weer een ander woord voor muts.. En ga zo maar door.
En een muts is bij ons (diep in frietland) dan weer een sufferd![]()
Mijn tante noemt haar man, mijn oom dus, poesie. Zij wonen in Duitsland maar ik weet niet of het daar friet of patat is.
Pindabear schreef:pjer schreef:Als iemand me poes zou durven noemen, kunnen ze beter op voorhand hun begrafenis regelen... zo denigrerend...
Ik denk er precies hetzelfde over als wildvreemde mensen mij zo zouden aanspreken. Dan hebben ze echt een doodgraver nodig