superpony schreef:Mensen lijken sowieso te vergeten dat er een leven was voor social media en apps. Wij hebben allebei weinig apps en hebben elkaar ook gewoon in een cafe ontmoet.
Het is nu normaal, maar vraag me af of ik via internet iemand zou tegenkomen.
Het is denk ik wel makkelijk om dan iets de schuld te geven in een verdrietige situatie.. "het ligt niet aan mij en mijn man, het ligt aan het internet / de app / tinder / die vrouw" etc..
Ik heb mijn huidige partner van internet, en ik was hem anders nooit tegengekomen, dus ik ben er superblij mee
Mensen die vreemdgingen voor internet ontmoetten elkaar in de sportclub, kantine, bij ouderavonden, bij de paardrijlessen van de kinderen
, in een cafe, of... op het werk .. bijvoorbeeld.. maar omdat er gewoon minder 'out in the open' was, leek het veel minder.. Dus ik denk dat echte liefde, hoe je dat dan ook definieert, bestond, bestaat en blijft bestaan.. Vooral omdat het bijna niet te benoemen is dus je altijd iets alszodanig kan benoemen

. Ok, ik ben ook niet echt op zoek. Alleen zijn bevalt me erg goed, ik mis niks (weet tegenwoordig ook dat ik demi seksueel ben, dat helpt misschien).