Relaxed schreef:Lekker rustig denk ik
Ik help het je hopen. Juist de irritantste dingen aan kerst - smakeloze versieringen aan huizen, troep in winkels, eindeloze slappe zeikmuziek op de radio - kunnen gewoon doorgaan...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
musiqolog schreef:Relaxed schreef:Lekker rustig denk ik
Ik help het je hopen. Juist de irritantste dingen aan kerst - smakeloze versieringen aan huizen, troep in winkels, eindeloze slappe zeikmuziek op de radio - kunnen gewoon doorgaan...

Telpeva schreef:Essie73 schreef:Omdat het forum Prettige Feestdagen weer geopend is word dit topic daarheen verplaatst.
![]()
'Prettige feestdagen'
'Ik haat kerst'
![]()
Ik snap het volledig maar het staat grappig, zeker als het topic ook nog eens bovenaan die lijst staat
vienna1987 schreef:Mijn familie buiten mijn eigen huishouden snapt het ook niet.
superpony schreef:Arabesk schreef:Ik hoop stiekem op een lockdown achtig iets, lekker bij de kachel dit jaar, beetje paardrijden en klaar
En uitslapen en eten![]()
Nog elk jaar gaan mijn zusje, tante en ik extra netjes, omdat we dat vroeger als kinder-spelletje deden samen. Mijn oom (professor) geeft iedereen elk jaar een boek, dat hij zelf gelezen heeft en waarbij hij aan één van ons dacht. Hij vertelt dan ook waarom en dat is echt een hele lieve traditie bij ons. We krijgen altijd de mooiste verhalen te lezen dan. 
En omdat zij gekookt (lees: besteld) had, moest de rest afwassen.. Op een gegeven moment deden ze het bij elke moeilijkheid die speelde "maar niet samen dit jaar." En geloof me, dat was vaak. Maar dan moesten mijn vriend en zijn broertje verplicht wél komen.. Alleen maar beter achteraf. Ik was echt niet prettig in mijn vel met ze die dagen.. Vond het bij mijn eigen familie véél prettiger. Die konden nog normaal doen.
Mijn ex was die dagen altijd op reis voor rally's en in bijna vijf jaar met hem heb ik pas één keer een nieuwjaarskus meegemaakt, en zo speciaal was dat ook weer niet..
Grote domper, niet mijn feestje. Dus ik snap jullie gevoel om kerst enorm.
musiqolog schreef:Ik zal dit topic even een schopje geven, het is tenslotte weer die tijd van het jaar. Wat vinden jullie van dit stripje?
ik hou van die humor!