Alleen die personen krijgen de sleutel voor een veilige opbergplek voor hun fiets, mogen mijn paard meenemen naar het bos en kunnen van mijn netwerk gebruikmaken.
Die toevallige voorbijganger regelt het maar lekker zelf.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ibbel schreef:Maar nou eens omgekeerd: waarom zouden providers hun modems/routers dan in hemelsnaam met een wachtwoord/key afleveren als het allemaal toch geen fluit uitmaakt?
. Poekkie schreef:Ik vraag er gewoon naar en ik geef ook gewoon spontaan mijn ww als ik zie dat ze hier hun mobiele databundel aan het opgebruiken zijn. Voor mij is dat gewoon normaal, nooit op gekomen dat mensen dat onbeleefd zouden vinden.
En met zelf intypen op de telefoon vang je dat natuurlijk op op.AnnaXBoy schreef:Ik heb hier nog nooit van gehoord. Dat mensen het een probleem vinden om hun wifi wachtwoord te geven. Ik vraag het zelf niet altijd bij andere, ik heb een grote internet bundel op mijn telefoon. Maar soms wordt het al aangeboden.
En dat mensen zeggen: ik zit niet op het internet als ik op bezoek ben. Maar soms wil je toch even wat opzoeken? Het ov bijvoorbeeld of een grappig filmpje dat je wilt laten zien. Ik snap dat het vervelend is als mensen gaan appen en niet meer naar je luisteren, maar het internet is niet altijd een slecht iets.
Hier mogen ze het wifi wachtwoord gewoon hebben. Dat ze duistere dingen gaan doen lijkt me sterk, maar goed dat kan. Maar dat hoeft niet alleen via de wifi. Lijkt me toch wel dat je de meeste mensen gewoon kent die over de vloer komen.
CairnTerrier schreef:Als mensen vervolgens ''klagen'' dat ze geen bereik hebben of geen mogelijkheid tot 4G, jammer dan, dan moeten ze zelf maar niet zo krenterig zijn om geen 4G af te sluiten.
AnnaXBoy schreef:Ik heb hier nog nooit van gehoord. Dat mensen het een probleem vinden om hun wifi wachtwoord te geven. Ik vraag het zelf niet altijd bij andere, ik heb een grote internet bundel op mijn telefoon. Maar soms wordt het al aangeboden.
En dat mensen zeggen: ik zit niet op het internet als ik op bezoek ben. Maar soms wil je toch even wat opzoeken? Het ov bijvoorbeeld of een grappig filmpje dat je wilt laten zien. Ik snap dat het vervelend is als mensen gaan appen en niet meer naar je luisteren, maar het internet is niet altijd een slecht iets.
Hier mogen ze het wifi wachtwoord gewoon hebben. Dat ze duistere dingen gaan doen lijkt me sterk, maar goed dat kan. Maar dat hoeft niet alleen via de wifi. Lijkt me toch wel dat je de meeste mensen gewoon kent die over de vloer komen.
Praat in vredesnaam gewoon, als je filmpjes van internet wil showen stuur ze dan gewoon door en blijf lekker thuis.