Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjong schreef:Cayenne schreef:Is die test echt zo vervelend als sommige mensen zeggen?
Ik snap dat het staafje je neus en keel in moet, maar heb je dan het gevoel dat je stikt of moet overgeven?
Mijn dochter van 12 vond het meevallen, ik denk als zij het kan hoeven volwassenen ook niet te piepen
Onali schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze je neus en je keel swappen.
Is dat bekend, de reden?
Zebrastreep schreef:Onali schreef:Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom ze je neus en je keel swappen.
Is dat bekend, de reden?
Omdat het virus in de keel of neus kan zitten.
karuna schreef:Geen idee dit was duidelijker grondiger afnemen, drie seconden rondjes draaien diep ver in keel en neus. Ipv even erin en eruit. Kun je raar vinden maar daarmee verandert er niks aan.Maar elke keer is het weer anders. Ze had het ook over een andere manier van swab nemen vooraf al.
tokedri schreef:Ik ben altijd vanuit de auto getest
Moest je uitstappen?
Daihyo schreef:tokedri schreef:Ik ben altijd vanuit de auto getest
Moest je uitstappen?
In deze regio (ik woon in dezelfde regio als karuna) is de test op een locatie, geen teststraat met de auto. Dus ja, je moet uit de auto, gebouw in, je melden, op een stoel plaatsnemen en daar krijg je de test.
Ik snap ook wel dat ze getest moet worden voor het onderzoek in het ziekenhuis, want ze heeft klachten, dus ze zal de vragenlijst niet me nee hebben beantwoord. Wat ik alleen wel vreemd vind is dat zij vanuit het ziekenhuis niet aangeven waar je moet testen en het per sé GGD moet zijn.
Wanneer krijg je nu de uitslag?
Astorga schreef:Nu voelt het misschien onprettig, maar ik vraag me af hoe de GGD het wil doen met alle buitentestlocaties als het straks herfst-/winterweer wordt. Dan ontkom je niet aan meer binnenlocaties lijkt me zo/
Anoniem schreef:Hoe meer je ontspant en het laat gebeuren hoe sneller en soepeler het gaat.
Tegen de tijd dat jij denkt oh dit is nie…… is het al klaar.