Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
djinnie schreef:Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben die een hekel heeft aan deze hitte... Mijn ex kon ket dit weer blijkbaar prima functioneren en vond het maar wat lastig dat ik dat niet kan. Ik vind het vreselijk. Slapen gaat moeizaam, je zweet je kapot en ik word er knorrig van. Hondje heeft het zwaar. En dan heb ik nog de mazzel dat we een meertje in de buurt hebben waar heel veel bomen omheen staan, dus dan kan ie nog net even plonzen en dan weer thuis binnen met de ventilator aan. 27 graden beneden, boven weet ik niet. Heel behoorlijk geïsoleerd huis, dat gelukkig wel.
Zwembadje had ik al gevuld voor vitens met het bericht kwam. Vul dus niet meer bij. Water wordt wel wat viezer, maar dat maakt niet zoveel uit en ik gebruik dat ook om de planten mee water te geven, dmv een gieter.
En dan maar hopen dat die temp vlot naar beneden gaat. Buienradar geeft vrijdag 27 graden aan. Klinkt bijna goddelijk.
purny schreef:Wanneer je denkt af te koelen met een letterlijk koude douche... en dit vervolgens niet doet...
Jojoju schreef:Ik heb echt een knallende hoofdpijn, zo'n band om mijn hoofd die ieder kwartier wat strakker word gedraaid. Vreselijk. Heb wel genoeg gedronken.. hopen dat het morgen over is
Wistaire schreef:Super fijn die nieuwbouw huizen, in de winter dan... Het is hier niet koel te krijgen, elk beetje warmte blijft nog dagen hangen. Zelfs met zonnewering/gordijnen de hele dag dicht en in de avond alles open...
Helaas een stuk minder goed geslapen dan de nacht ervoor. Nog 4 dagen te gaan... 

x_Jeanine_x schreef:Ik vind de zomer best prima
Alleen die muggen, wespen en vliegen.... Bahbah
En heb airco (vaste ingebouwd) op de slaapkamer en het is 20 graden hier en lig lekker onder het dekbed wakker te worden

(waar 2 dekbedden inliggen, 4 seizoenen haha. Zwaar dekbed is zo fijn).