Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Citaat:="_San87_"
De context is wel echt compleet anders. Dat je deze vergelijking durft te maken haalt je geloofwaardigheid wel enorm onderuit. Misschien kun je maar beter je mond houden, er komt stront uit
Buiten dat er uit jouw mond ook niks fatsoenlijk komt.Mischien de hitte of ongesteld?Vervelend voor je.
Hij zet zijn auto neer en pakt zijn bus. Ts zegt hij rijd naar huis en hoeft niet te lopen.Dan hou je maar 1 plek bezet.
Uit de op:
Het viel ons en de andere bewoners uit de straat al een tijdje op dat er in de ochtend iemand komt met een auto, parkeert deze, stapt over naar een werkbus die bij ons staat geparkeerd en aan het eind van de dag is het vice-versa. De bus staat dan geparkeerd en ook voor het hele weekend.
xxCYNNxx schreef:beatje schreef:Wat kinderachtig om een Baas te benaderen omdat iemand een auto naar je zien niet parkeert. De tijd van NSB is toch voorbij.
24/7...2 parkeerplaatsen bezet...24/7
Daar zou ieder op een gegeven moment een stokje voor steken.
Die hype om alles om het minste of geringste een nsb praktijk te noemen is helemaal te triest voor woorden. Voor alles maar de ogen sluiten dan en de brutalen de wereld maar direct geven?
@ Karijn; dat heeft ts dus gedaan. Het zal hem aan zn reet roesten dat anderen nu nooit daar kunnen parkeren ( bovendien weet hij dat natuurlijk; dat is juist de reden waarom hij de wisseltruuk doet met de personenauto). En niks om inbraken, maar omdat bij zijn appartementencomplex het vergunning plichtig is en dus betaald en bij ts niet. Baas wil niet betalen voor de parkeervergunning.
har166 schreef:De buren van mijn vader hebben daadwerkelijk hun voortuin omgetoverd tot parkeerplaats. In de straat waar mijn vader woont heeft ieder huis een oprit en is er 1 openbare plek per 4 huizen. Dus als ik op bezoek kom en de buurvrouw heeft ook bezoek dan moet 1 van ons in de berm parkeren. Wat overigens geen probleem is daar. Maar de buren hebben 2 auto's en regelmatig bezoek dus die kunnen nu 3 auto's kwijt in de voortuin.
Mijn grootouders woonden in Noordwijk aan zee en als we daar op bezoek wilden dan moesten we even bellen of er een parkeerplaats vrij was. En dan hield mijn opa die parkeerplaats vrij door er te gaan staan en te kettingrokenze woonden ook een kwartier van het strand en het was er altijd smoordruk in de straat. Ik woon inmiddels in Drenthe en mis het enorm om s'avonds nog even naar strand te kunnen ( helemaal met dit weer ) maar dat is off topic
flooooo schreef:har166 schreef:De buren van mijn vader hebben daadwerkelijk hun voortuin omgetoverd tot parkeerplaats. In de straat waar mijn vader woont heeft ieder huis een oprit en is er 1 openbare plek per 4 huizen. Dus als ik op bezoek kom en de buurvrouw heeft ook bezoek dan moet 1 van ons in de berm parkeren. Wat overigens geen probleem is daar. Maar de buren hebben 2 auto's en regelmatig bezoek dus die kunnen nu 3 auto's kwijt in de voortuin.
Mijn grootouders woonden in Noordwijk aan zee en als we daar op bezoek wilden dan moesten we even bellen of er een parkeerplaats vrij was. En dan hield mijn opa die parkeerplaats vrij door er te gaan staan en te kettingrokenze woonden ook een kwartier van het strand en het was er altijd smoordruk in de straat. Ik woon inmiddels in Drenthe en mis het enorm om s'avonds nog even naar strand te kunnen ( helemaal met dit weer ) maar dat is off topic
Proest, Hier moest ik even heel hard om lachen!
Romeo2007 schreef:Ik ga maar even niet in op NSB verhalen omdat ik dit te ronduit schandalig vind.
Werkgever is benadert en meneer parkeert nu voor de 2e dag op rij zijn werkbus aan het einde van de straat. Zou het geholpen hebben?
Suzanne F. schreef:Romeo2007 schreef:Ik ga maar even niet in op NSB verhalen omdat ik dit te ronduit schandalig vind.
Werkgever is benadert en meneer parkeert nu voor de 2e dag op rij zijn werkbus aan het einde van de straat. Zou het geholpen hebben?
Maar hebben de bewoners aan het einde van de straat nu niet het probleem?
Romeo2007 schreef:Suzanne F. schreef:
Maar hebben de bewoners aan het einde van de straat nu niet het probleem?
beatje schreef:meggiemeg schreef:Maar wat moet je dan als je de persoon in kwestie aanspreekt en niet voor rede vatbaar is?
De mens doet niks niet wat verboden is,enkel wat de ts vervelend vind.
karijn schreef:Wij hebben aan 1 kant vd straat een smalle stoep. De straat zelf is breed genoeg voor auto’s om elkaar te passeren maar toch parkeren veel mensen de auto half op de stoep. Mijn vader heeft daar ook een handje van als hij langskomt en elke keer zeg ik dat hij dat niet moet doen ivm oudere mensen met rollator of kinderwagens. Hij wil niet dat iemand zijn spiegel eraf rijdt, zegt hij dan. Een spiegel is goedkoper dan een fikse kras opnieuw laten spuiten, paps.