Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Re: Van welke bokker krijg je een warm gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:48

Dat is een heel mooi gebaar zeg! :)

_Penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:51

Dat is echt heel mooi :j

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:52

Van Ailill natuurlijk <<) <<) <<)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 11:59

Ik wordt altijd blij van heel veel Bokkers als zou je ze soms ook wel eens achter het behang willen plakken _O-

Ik vind wel dat er altijd een positieve sfeer op het forum is, uitschieters zal je altijd houden maar over heet algemeen genomen lees ik wel met een blij gevoel mee.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:13

LadyMadonna schreef:
Shadow.

Toen ik vanwege corona mijn salon moest sluiten kreeg ik van haar een pb wat een behandeling bij mij kostte. Die wilde ze dan kopen zonder te komen, zodat ik toch wat inkomsten had <3

Wow wat lief dit! Ik kan Shadow wel waarderen, we zijn het heel vaak inhoudelijk oneens maar ik waardeer bokkers die de tijd nemen goed te onderbouwen.

Vind ik ook van Yrgitte, IMANDRA, Prrrr, Karl, Ikke, Loretta,fokfanaat, Elisa2. Eigenlijk iedereen op FA of N&M.

Ik kan ze wel blijven opnoemen, in ieder geval allemaal mensen die ook echt wat inhoudelijk toevoegen en door wie ik ' anders' ga denken. Dat vind ik echt waardevol :)

Echt lieve Bokkers vind ik Pandora2, die is altijd positief, Cheyenne, al mijn dravervrienden( you know who you are ;) ) ) , Pien maar eigenlijk vind ik echt heel veel bokkers lief.... Vind lastig om namen te noemen omdat het er zoveel zijn :D

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:20

Ik van 8nnemiek die eigenlijk ook een beetje dezelfde hobbies heeft maar ook altijd bereid is daarbij te helpen.

Het topic leven als laura, ik weet niet hoe de bokker heet maar het topic is zo fijn.

Resistance daarvan heb ik altijd het idee dat het leven een avontuur is :') gekke school projecten, de lover van volgens mij de trein, maar ook haar stijl in het kleding topic.

Bellatrix voor haar meetings en dan ook met kerst <3

Sure_lee voor de spelletjes meetings, de openheid en de vraag of het oké is toen ze even niks hoorde of van me las op bokt :o

Barremundi(schrijf ik het goed?) voor haar uitgebreide pb's over Australië en dat ze zelfs daar iemand voor me gebeld had om iets te vragen. (helaas vanwege corona liggen m'n eigen plannen stil)

Misschien ben ik er nog wat vergeten, maar dit zijn de eerste die in me opkomen.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:28

Mando schreef:
Ik vind wel dat er altijd een positieve sfeer op het forum is, uitschieters zal je altijd houden maar over heet algemeen genomen lees ik wel met een blij gevoel mee.

Helemaal mee eens, als ik dat vergelijk met forums als Viva en Fok waarop leden soms compleet de grond in geboord worden :=

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:38

Ibbel schreef:
Het transgender topic mag ook niet ontbreken. Hulde aan Hiraeth en oa ook vikawiek die niet alleen figuurlijk zichzelf bloot geven maar soms ook letterlijk met hun transitiefoto's. En julhan99 geeft in dat topic de moederskant zó mooi, ontroerend en met de broodnodige humor weer, geweldig.

Wat lief! <3
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ik vind de sfeer in het topic ontzettend fijn, en hoe begaan iedereen is <3

Iedereen in de teken topics, niemand is ooit te beroerd om advies te geven

Mizora voor haar uitgebreide voer adviezen

Pien, ze lijkt mij zo'n lieve vrouw

En van Cayenne, voor de dagelijkse dosis gestoorde vogels :D

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:40

De mensen in het ehlers danlos topic, ik heb er ontzettend veel aan gehad de afgelopen maanden.

In het bijzonder moonfish13, omdat zij begin dit jaar aangeboden heeft om mij haar bezoek bij de reumatoloog te geven en hiervoor ook gebeld heeft, toen ik geen enkel vooruitzicht had op een afspraak en erg veel pijn. Uiteindelijk kon dat niet vanwege zorgverzekering, maar ik vond het zó lief.

MyWishMax ook, als ik in het erger topic zeur over mijn pijn dan kan ik meestal erg om haar reacties lachen!

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 12:55

Wat leuk dat ik hier ook genoemd wordt. <3

Ik heb zo ontzettend veel bokkers die veel voorbij zie komen en altijd blij van wordt, maar Maflinger_S en MirandaMalik zijn voor mij toch belangrijke in dat rijtje. Ze geven altijd zulke leuke en opbeurende reacties op mijn topic over mijn paard. <3

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 13:38

tennan schreef:
Daphara, voor haar hulp in het singeltopic :D

Wat lief van je!

En wat een leuk topic zeg!
Ik wordt van heel veel blokkers blij, maar vind het ook echt leuk om Bokkers in het echt te ontmoeten, dat geeft een andere indruk en meer beeld bij wat iemand schrijft, omdat je de persoon er achter een beetje leert kennen.

MarliesV
Sico
Avalanche
Nadiine_x
eclair98
Marjoleine89
Boedha_1981

Zo leuk om mensen in het echt te ontmoeten!
Daarnaast alle trouwe volgers in mijn volg topics en op insta via Bokt, van jullie wordt ik vrolijk!

En natuurlijk de bokkers met dezelfde voorliefde voor die dikbillen, met name even Granoek. Ik heb Anoek nog nooit ontmoet, maar het voelt wel zo, omdat zij zo heerlijk open en eerlijk is in haar topics en over haar leven met paarden familie en werk.

Nog veel meer geweldige bokkers, maar ik laat het even hierbij.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-20 13:48

Jullie zijn allemaal lieverds! Deze vibe was wat ik wou bereiken bij de start van topic! Toppers allemaal! +:)+

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 14:04

calice en kimmie261 omdat hun foto topics vaak zo heerlijk vrolijk zijn :D

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 15:01

Danielleeee_ schreef:
Ik vind anjali vaak heel lief overkomen. Ik vind het leuk dat ze altijd haar mening durft te uiten, ook als de overgrote meerderheid het er niet mee eens is. En ze lijkt me een heel hartelijk persoon.

Granoek vind ik altijd heel grappig en leuk schrijven, en ik vind het leuk hoe ze met haar knappe paarden omgaat :D

Dankjewel zeg, ik had mijn naam niet verwacht hier omdat ik vaak tegendraads ben!! Mag ik het stokje nu doorgeven dan aan Monique 1963, vanwege haar grote liefde en geduld met haar moeilijke paardje Callas, en verder ook vanwege haar zeer positieve levenshouding bij tegenslagen.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 15:15

MarcoBorsato: Doet me echt vaak lachen als ik die handtekening lees en dan gewoon die foto :') Ook soms een leuke portie humor.

En dan vooral veel mensen van het boekentopic waar ik graag hang: PetitParis, Cursebreake, Leo, ... Zoveel leuke mensen daar samen en altijd een gezellige discussie. Het boekentopic vind ik super leuk om te volgen :)

maaike199: Voor al het mooie werk dat zij doet met de katjes!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 15:43

ruitje schreef:
Echt lieve Bokkers vind ik Pandora2, die is altijd positief, Cheyenne, al mijn dravervrienden( you know who you are ;) ) ) , Pien maar eigenlijk vind ik echt heel veel bokkers lief.... Vind lastig om namen te noemen omdat het er zoveel zijn :D

Dankjewel ! Ik had niet verwacht mijn naam hier tegen te komen :o
Positivisten hebben de wereld, toch ? :D

Ik word van heel wat Bokkers blij !
Volgtopics in het buitenland zijn erg interessant. Altijd fijn als de mensen je een kijkje laten nemen in hun leven !

De topics van Ruitje volg ik ook altijd met heel veel plezier ! Niet alleen de mooie en goede momenten worden besproken, maar ook de tegenslagen en gewoon het leven zoals het is met paarden }>
Bovendien leest het nog heel leuk ook :D

En het topic van Kyrkelover over haar Roi en hun belevenissen op de baan !

Posts van Ibbel lees ik ook altijd graag omwille van haar kennis en kunde op bepaalde gebieden.

Topics van mensen die dieren opvangen. Hartverwarmend !!

En dan vergeet ik vast nog heel wat mensen...

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 16:15

Neverland en Lau, van beiden zo veel steun <3

En Zertab, Goldie, zo sterk en positief +:)+

Hiraeth, Vikawiek: superstoer :#

En iedereen uit het kinderkleding topic, zo'n leuke moeders daar!

Sans6, _Friemel, BibiQ, MarlindeRoos: geweldige posts, ook met foto's!

DubbelDun, _San87_, noviceh, zonnebloem18: ook altijd positief!

En heel veel meer bokkers: jullie zijn top!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 19:47

Douze point go to: Askja *\o/*

In een verhitte discussie komt zij altijd met zo'n post dat ik denk, ' Ja, dat bedoelde ik ook, kwam alleen niet uit mijn pen".

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:14

Pandora2 schreef:
..... En dan vergeet ik vast nog heel wat mensen...

Dus sluit ik me aan bij Fitzoy en Denise_Storm:

Fitzroy schreef:
Denise_Storm schreef:
Weet je, ik houd van alle Bokkers! Omdat ze op lastige momenten altijd een glimlach op je gezicht kunnen toveren, er altijd een luisterend oor is, er regelmatig een slok drinken over een toetsenbord spuit vanwege een grappig topic, er altijd een discussie is (en mijn favoriet zijn de discussies over de kleinste dingen) en omdat er ook altijd Bokkers zijn die je weer even met beide benen op de wereld zetten. <3

Dit vind ik het enige juiste antwoord.

Het voelt voor mij ‘naar’ om Bokkers bij naam en toenaam te noemen. Daarmee doe je ook zo veel meer onbekendere Bokkers die niet zo op de voorgrond willen treden tekort imo.

Amen.

Nou vooruit, eentje dan: Heike en Bart, met en door wie het allemaal ooit begonnen is, ruim 20 jaar geleden....

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:22

Ah wat een leuk topic !

Ik word altijd blij als mensen elkaar hier op bokt echt willen helpen.

En leestmee las ik net dat je over mij had en dat je fjord op je voet ging staan, jaa dat was een minder pretje!

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:38

Leuk topic!

Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik de namen wel zie, maar ze meestal vergeet. O:)
De enigste bokker die ik telkens weer zie terug komen in topics die ik open, is Pandora2.
Met lieve berichten!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:52

Ik geniet altijd van de leden in het dikke buiken topic. Zo meelevend en voor leden die een merrie met veulen verliezen wordt er regelmatig een actie georganiseerd en gaan een paar leden het persoonlijk overhandigen <3

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 20:56

Pretty, nog van voordat ik haar echt ontmoette en met haar in een huiskamer zat vielen mij al jaren haar liefdevolle en behulpzame posts in de dikke buiken topics me op <3

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 21:39

Stral schreef:
Ik hou ook van Granoek haar schrijven, maar ook van de andere weerwolfjes, echt een fijne groep, nooit gedacht 2,5 jaar geleden :D Giolli, gewoon een heel weekend samen met ons gezin en een fijne tijd hebben, dat is toch vrij uniek! (Of een gedeelde liefde voor genieten van het leven, dat kan ook)

En in een ver verleden heel veel Oost-Vlaamse vriendjes leren kennen, dat zijn gewoon echt real life friends geworden, soms echt gek als je bedenkt hoe lang geleden dat allemaal was en hoe vast die in mijn leven verankerd zijn ondertussen :) Poes, Saariewaarie, sofiehavan,...

<3

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-20 22:54

Wat een tof topic!

Ik denk direct aan alle lieve bokkers die altijd klaar staan om een ander te helpen. Ik heb nogal eens een aantal topics geopend met een gekke vraag omdat ik bijvoorbeeld ineens een heftige allergische reactie had, of laatst omdat mijn voeten zo'n pijn doen, en in dat soort topics zijn er altijd geweldig lieve bokkers die je met de beste bedoelingen willen helpen! <3 Dat vind ik het mooiste van bokt, elkaar willen helpen. Ik zeg altijd maar; Bokt weet (bijna) alles. :j

Daarnaast nog even een SO naar Agossie en JewEmm, die al een aantal jaar het POTW topic met succes beheren, en waar ik nu voor het 2e jaar bij mag helpen. :j :)