Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyMadonna schreef:Shadow.
Toen ik vanwege corona mijn salon moest sluiten kreeg ik van haar een pb wat een behandeling bij mij kostte. Die wilde ze dan kopen zonder te komen, zodat ik toch wat inkomsten had
Ibbel schreef:Het transgender topic mag ook niet ontbreken. Hulde aan Hiraeth en oa ook vikawiek die niet alleen figuurlijk zichzelf bloot geven maar soms ook letterlijk met hun transitiefoto's. En julhan99 geeft in dat topic de moederskant zó mooi, ontroerend en met de broodnodige humor weer, geweldig.
tennan schreef:Daphara, voor haar hulp in het singeltopic
Danielleeee_ schreef:Ik vind anjali vaak heel lief overkomen. Ik vind het leuk dat ze altijd haar mening durft te uiten, ook als de overgrote meerderheid het er niet mee eens is. En ze lijkt me een heel hartelijk persoon.
Granoek vind ik altijd heel grappig en leuk schrijven, en ik vind het leuk hoe ze met haar knappe paarden omgaat
ruitje schreef:Echt lieve Bokkers vind ik Pandora2, die is altijd positief, Cheyenne, al mijn dravervrienden( you know who you are) ) , Pien maar eigenlijk vind ik echt heel veel bokkers lief.... Vind lastig om namen te noemen omdat het er zoveel zijn
Pandora2 schreef:..... En dan vergeet ik vast nog heel wat mensen...
Fitzroy schreef:Denise_Storm schreef:Weet je, ik houd van alle Bokkers! Omdat ze op lastige momenten altijd een glimlach op je gezicht kunnen toveren, er altijd een luisterend oor is, er regelmatig een slok drinken over een toetsenbord spuit vanwege een grappig topic, er altijd een discussie is (en mijn favoriet zijn de discussies over de kleinste dingen) en omdat er ook altijd Bokkers zijn die je weer even met beide benen op de wereld zetten.
Dit vind ik het enige juiste antwoord.
Het voelt voor mij ‘naar’ om Bokkers bij naam en toenaam te noemen. Daarmee doe je ook zo veel meer onbekendere Bokkers die niet zo op de voorgrond willen treden tekort imo.
Stral schreef:Ik hou ook van Granoek haar schrijven, maar ook van de andere weerwolfjes, echt een fijne groep, nooit gedacht 2,5 jaar geledenGiolli, gewoon een heel weekend samen met ons gezin en een fijne tijd hebben, dat is toch vrij uniek! (Of een gedeelde liefde voor genieten van het leven, dat kan ook)
En in een ver verleden heel veel Oost-Vlaamse vriendjes leren kennen, dat zijn gewoon echt real life friends geworden, soms echt gek als je bedenkt hoe lang geleden dat allemaal was en hoe vast die in mijn leven verankerd zijn ondertussenPoes, Saariewaarie, sofiehavan,...