Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 07:29

casperzazoe schreef:
Dat ik m'n haar beu ben, ofja m'n kapsel dan :+ maar het is zo dun dat korter ook niet leuk is, pony gaan we helemaal niet doen en zat er aan te denken om het paars te verven maar dan ben je weer zo lang mee bezig omdat het daarna mooi te houden.
Oh en dat kapster überhaupt zo duur zijn geworden en je eigenlijk nergens meer zo naar binnen kan lopen zonder een afspraak te maken.

Zo herkenbaar, omdat mijn haar over de schouders is betaal ik standaard boven de 100 euro als ik ook maar iets geverfd wil hebben.

Mijn haar groeit de laatste tijd bijna niet. En ik wil veel-en lang haar. Nu ben ik dus al 6 maanden niet naar de kapper geweest en kan het nog niet geknipt daar het nog te kort is naar mijn zin...

Maar om te zeggen dat het er goed uit ziet na zoveel maanden..

Kapper knipt er gelijk 10 cm af en dat wil ik juist niet.

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-20 07:32

Dat mijn vriend zo lensimplantaten krijgt en ik zenuwachtiger ben voor de operatie dan hij -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 07:40

Gisteren een eerste bod gedaan op een auto in de hoop tussen daar en de vraagprijs uit te komen, maar de verkoper wilde eigenlijk niet verder zakken dan €100 onder haar vraagprijs en gaat er nu eerst over na denken. Ik ben zo zenuwachtig dat ik vanacht amper heb geslapen _O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 07:42

Talietjuh schreef:
casperzazoe schreef:
Dat ik m'n haar beu ben, ofja m'n kapsel dan :+ maar het is zo dun dat korter ook niet leuk is, pony gaan we helemaal niet doen en zat er aan te denken om het paars te verven maar dan ben je weer zo lang mee bezig omdat het daarna mooi te houden.
Oh en dat kapster überhaupt zo duur zijn geworden en je eigenlijk nergens meer zo naar binnen kan lopen zonder een afspraak te maken.

Zo herkenbaar, omdat mijn haar over de schouders is betaal ik standaard boven de 100 euro als ik ook maar iets geverfd wil hebben.

Mijn haar groeit de laatste tijd bijna niet. En ik wil veel-en lang haar. Nu ben ik dus al 6 maanden niet naar de kapper geweest en kan het nog niet geknipt daar het nog te kort is naar mijn zin...

Ik raad je toch aan om naar de kapper te gaan en de dode punten er af te laten knippen. Anders heb je straks wel heel lang haar maar is de helft dood en ongezond. Ik heb 1,5 jaar lang haar gekweekt :') voor mijn bruiloft maar ik ging toch om de paar maanden even langs de kapper waardor er steeds weinig af moest en het toch lang en gezond kon blijven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:31

Dat mijn vader opeens begint te snotteren

En getriggerd in 321

Mijn ouders hebben bij alles nu zoiets van och het kan wel weer. Dagje naar Duitsland moet toch wel kunnen?

Heb ik 2 maanden mijn best gedaan om niet ziek te worden (mijn vader is hartpatiënt) maar we gaan wel lekker daar een dagje heen. Nou ja in ieder geval mocht het iets zijn dan hebben we het dus op Ameland opgelopen.

En dat we straks de hond nog gaan ophalen lijkt mij niet zo'n goed idee als mijn vader is gaan snotteren aangezien diegene al ernstig ziek is

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:36

Moet best kunnen inderdaad maar wel klachtenvrij lijkt mij :+

Ik stoor mij aan de buurkatten die al een uur aan het ruzie maken zijn.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 09:45

lenaa_tje schreef:
Moet best kunnen inderdaad maar wel klachtenvrij lijkt mij :+

Ik stoor mij aan de buurkatten die al een uur aan het ruzie maken zijn.

Vindt ik ook nu zie ik mijn ouders ook echt niet thuis blijven als ik of mijn zusje koorts zou hebben.

Opeens is hij ook gestopt met snotteren bedenk mij nu dat hij sat thuis in de ochtend ook altijd heel extreem doet en het opeens ook altijd weer ophoudt. Zoals nu...

Waarschijnlijk paniek om niks bij mij zoals altijd :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 10:45

Dat als ik solliciteer ik niet word aangenomen want geen ervaring maar diezelfde vacature wel maanden online staat. Ja hallo ik wil heel graag in je winkel werken. En dan probeer je het nog een keer maar krijg je weer een nee want geen ervaring.

En nu twijfel ik weer of ik er wel goed aan heb gedaan om voor de fotografie opleiding te kiezen. En niet voor de kappersopleiding....

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:03

AL die vliegen. OVERAL. En ze blijven gewoon op mij zitten zonder verpinken.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:11

Amandavd schreef:
]

Ik raad je toch aan om naar de kapper te gaan en de dode punten er af te laten knippen. Anders heb je straks wel heel lang haar maar is de helft dood en ongezond. Ik heb 1,5 jaar lang haar gekweekt :') voor mijn bruiloft maar ik ging toch om de paar maanden even langs de kapper waardor er steeds weinig af moest en het toch lang en gezond kon blijven.

Haar is al dood, maar goed verzorgen is wel aan te raden. Of je lang haar kunt kweken is van verschillende factoren afhankelijk. En soms lukt het gewoon niet.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 11:27

Nabster schreef:
Amandavd schreef:
]

Haar is al dood, maar goed verzorgen is wel aan te raden. Of je lang haar kunt kweken is van verschillende factoren afhankelijk. En soms lukt het gewoon niet.

Ik ben al bijna 2 jaar niet geweest :+ toen is er echt een mini stukje geknipt en daarvoor ook 2 jaar niet :+ misschien moet ik ook niet teveel verwachten van m'n haar haha.
Ik heb nu dus zoiets dat ik meteen wil gaan en geen afspraak wil maken want da's irritant.

Ik ben lekker chaggerijnig door een mailtje van de sportschool. Ik was helemaal happy dat het weer open mocht, gaat vanaf komende week het zomerrooster in en zijn ze gesloten van 12 tot 17 uur. Ik snap het wel, het is dan meestal erg rustig en heb geen goede airco zien hangen.
Alleen werk ik in 2 ploegen waardoor ik nu dus om de week niet kan sporten omdat ik dan alleen smiddags de tijd heb.
Kan nu mooi 42 euro betalen om max 4x in de maand te sporten... Top.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:40

Aan mezelf en mijn veel te dure smaak. 2 brillen verder, maar ook €1500,- armer. My gosh, ik moet m’n smaak echt gaan aanpassen :')

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 12:41

Van 10 tot 16:30 aan het werk. Dat betekend dus de hele dag op m'n kamer zitten. Ik heb hier zo geen zin in.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:41

Gillende kinderen in de supermarkt

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 13:55

Mijn vriend die zakken chips half leeg eet en ze dan niet dicht maakt waardoor we een halve zak weg kunnen gooien omdat het taai geworden is.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:20

Aan alle buurtgenoten die het nodig vinden om met dit mooie weer direct het elektrische tuingereedschap te gebruiken... hoe meer geluid hoe beter lijkt wel.
Ik wil gewoon rustig in de tuin een boekje lezen _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 14:29

Talietjuh schreef:
casperzazoe schreef:

Citaat:

Bedankt! Ga ik toch een afspraak maken!

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 17:43

Op zoek naar een nieuw dekbedovertrek. Alles wat ik mooi vind is zo duur -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 18:02

Dat mijn binnen en buiten fietsband kapot zijn gegaan door een freaking steentje ... :') Ach dat kon er ook nog wel bij nadat koppeling en versnellingsbak van de auto vervangen moesten worden. Geldboompje groeit alleen niet door ...

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 18:18

Aan 2 poedersuiker wielrenners die het leuk vonden om de 80 km weg over te steken net voor m'n auto, volgens mij zagen ze het leven niet meer zitten ofzo..

En aan de trekker die door rood reed net toen ik groen had en daardoor ik in de remmen kon.. Goed voorbeeld voor je kinderen want die had die mee op de trekker

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 18:41

fjordjes schreef:
Aan 2 poedersuiker wielrenners die het leuk vonden om de 80 km weg over te steken net voor m'n auto, volgens mij zagen ze het leven niet meer zitten ofzo..

En aan de trekker die door rood reed net toen ik groen had en daardoor ik in de remmen kon.. Goed voorbeeld voor je kinderen want die had die mee op de trekker

Heel hard toeteren bij beide overigens. Ik laat ze altijd even flink schrikken :D

Rose94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 19:37

Aan mijn ingegroeide nagel met ontstoken teen.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 20:04

xPabloBokt schreef:
Dat mijn vriend zo lensimplantaten krijgt en ik zenuwachtiger ben voor de operatie dan hij -O-

Dat heb ik bijna 20 jaar geleden laten doen, het valt best mee.
En als ze het 20 jaar geleden al konden, zal het nu alleen maar verbeterd zijn.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 20:14

Dat eeuwige ‘open gebloeid’ ipv opgebloeid :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-20 22:01

Mannen, again. Heb een date gehad, afgelopen week nog een keer geweest. Maar ik voel geen liefdes gevoelens voor em. Maar hij wil meteen een relatie kinderen samen wonen etc. En nu stalkt ie mij kinda. Nou weet ik niet of ik morgen wel heen moet eugh