Mand schreef:prugelpiet schreef:Kan je het niet gewoon blond verven?
Daar zit bleek in, Mop
wist ik wel hoor Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sintara schreef:Zilver shampoo helpt alleen tegen geel.. Ts dr haar is niet geel, maar een coole mix met bovenin roze, in het midden groen en een paar blonde plukken
. Mijn haar werd vorige week dus knal oranje van "natuurlijk blond", dus toen heb ik er lila overheen gegooid. Eerst de colorista van de Kruidvat, maar dat deed niks, dus toen heb ik permanente haarverf in lila overheen gedaan en dat heeft wel geholpen, lol.
Het heeft ook wel weer wat

Kanzi schreef:Kleurt mooi bij je ogen zo, ik zou het zo laten en het de eenhoorn-look noemen.
Misschien ben je wel trendsetter.
Vind het wel leuk staan ts!
Heb verder geen tips voor je, hoop dat de roze Colorista helpt.
Lijkt misschien zo door de kleur
Safiera schreef:Of blauw verven? Ik heb mijn haar blauw gehad en toen ik dat niet meer wilde mezelf kaalgeschoren
Het groeit vanzelf weer aan
ClaudiaHS schreef:Ts aan mij heb je ook niks want ik vind het je ook goed staan![]()
Sorry
Mijn grootste struggle is momenteel: welke kleur kleur ik mijn wenkbrauwen nu in?
SophieO schreef:Koop je toch gewoon van die blond spray om eroverheen te spuiten voor als je op sollicitatie moet. Geen idee alleen hoe het pakt met dat groen;p
[ Afbeelding ]
Dit is waarom ik buiten corona in de muziekindustrie werk, al heb je paars haar met groene stippen boeit het niemand wat