Kunga schreef:Mijn zoektocht is voorbij, het is een Nissan Micra geworden!
Even een foto uit mijn insta story gepakt haha
[ [url=m/dcADl4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf bakkie geworden! Veel veilige km’s gewenst
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De Ford Fiesta ST MK6 van een vriend van mijn vriend kwam te koop en die heb ik gekocht. Super netjes onderhouden en veel opties. Grootste voordeel voor mij van deze auto is toch wel het vermogen. De standaard versie heeft 150 pk, de mijne is gechipt naar 175. 0 tot 100 doet ie in 7,5 seconden
Hij heeft een 2 liter motor en rijdt gemiddeld iets van 1 op 13 geloof ik? Minder zuinig dan mijn vorige auto, maar daar koop je geen sportbak voor
Wegenbelasting zit op 110 per kwartaal en voor WA + beperkt casco + inzittenden verzekering + pechhulp binnen en buitenland ben ik 110 euro per maand kwijt.
Macyy schreef:Mijn eerste auto was een Toyota Starlet, heb dat ding helemaal afgereden. Wat een onwijs fijne auto was dat!Inmiddels rijd ik een leuke opvolger, de Yaris
In onderhoud hele fijne sterke auto’s en zeker goed betaalbaar.
Druif_01 schreef:Ik heb een blauwe Suzuki Swift. Wat een topauto! Na een Fiat Panda, een Fiat Punto en een Opel Corsa voor deze gekozen en de allerfijnste auto ooit! Het is net een kart
Fiat koop ik nooit meer, wat een drama, alleen maar ellende met die auto gehad.
Druif_01 schreef:Ik heb een blauwe Suzuki Swift. Wat een topauto! Na een Fiat Panda, een Fiat Punto en een Opel Corsa voor deze gekozen en de allerfijnste auto ooit! Het is net een kart
Fiat koop ik nooit meer, wat een drama, alleen maar ellende met die auto gehad.
Captain schreef:Ik heb een Alfa Romeo Mito, fijne auto maar je moet hem niet kopen als je snel op wilt trekken want hij is niet zo super snel.Ik heb hem voornamelijk gekocht om zijn uiterlijk.
Uit 2015 overigens.
[ [url=m/cKIgSP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wil ik crossen dan doe ik dat met de Mercedes A180 (2019)van m'n vriend, echt een hele fijne wagen.
Ik ben overigens ooit begonnen met een Ford Ka (Audi Ka eigenlijk, ik had er een Audi logo op gemaakt.) en daarna heb ik een Mini gehad. Maar nu heb ik dan eindelijk het idee dat ik in een echte AUTO rijd.