Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Knabbel1070

Re: Nog meer mensen die wachten op hun pakjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 09:28

Ik wacht nu al 2 weken op een pakketje van zalando en het is nog niet eens verzonden vanaf hun.. daarbij is mijn account ook geblokkeerd dus gister maar gebeld en het komt waarschijnlijk volgende week..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 09:40

Ik heb wat besteld bij Bon Prix vorige week, maar verwacht dat ook pas over drie weken. Post in Duitsland is een nog groter drama dan hier. (Deutsche Post dan, die dragen over naar PostNL). BonPrix heeft ook op de site staan dat levering nu zeker 14 dagen duurt.

Mn pakket met de DPD vanuit Duitsland was hier 3 werkdagen na bestelling.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 09:51

Hanafubuki schreef:
Ik heb wat besteld bij Bon Prix vorige week, maar verwacht dat ook pas over drie weken. Post in Duitsland is een nog groter drama dan hier. (Deutsche Post dan, die dragen over naar PostNL). BonPrix heeft ook op de site staan dat levering nu zeker 14 dagen duurt.

Hier ook met bon prix indd. Nu dag 10 na bestelling en nog steeds ''in behandeling''

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:35

Hanafubuki schreef:

Mijn pakket komt ook met DP. Krijg ik het dan wel via PostNL?

Tancreda4
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:37

Hmmm... 27 april bestel, 2 tot 10 dagen. Inmiddels verwacht op 23 mei. De deken is de vertragende factor, niet heel erg. Maar de likstenen en supplementen heb ik nu al ergens anders gekocht want die heb ik gewokn nodig. Ik wil eigenlijk een deel van m'n bestelling annuleren.... Even mailen of dat kan.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 11:58

Tancreda4 schreef:
Hmmm... 27 april bestel, 2 tot 10 dagen. Inmiddels verwacht op 23 mei. De deken is de vertragende factor, niet heel erg. Maar de likstenen en supplementen heb ik nu al ergens anders gekocht want die heb ik gewokn nodig. Ik wil eigenlijk een deel van m'n bestelling annuleren.... Even mailen of dat kan.

Ik heb twee bestellingen geanuleerd en mijn geld terug gehad,het ene was bij de zooplus,kattenvoer wat niet kwam en de 2e was bij Bonprix kleding wat niet kwam. zou eerst 10 dagen duren na 10 dagen kreeg ik een bericht dat het nog een maand ging duren. Ik dacht dan hou je het maar.
Kattenvoer ben ik in de winkel gaan halen en bestel ik nu bij plein.nl daar kunnen ze ook in belgie met een dag leveren.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 12:05

Ik heb bij agradi besteld, opzich geen hoge nood maar ook geen bestel updates %)
Ik had het afgerekend en staat tussen bestellingen bij mijn agradi.
Kijk ik gister, staan de artikelen ook in de winkelmand met duurdere prijzen :o?
Maar ook mijn bestelling staat er gewoon in.
Waarom zou dat zijn, heb ze niet opnieuw aangevinkt ofzo.

diedepol14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:02

Mensen die op leenbakker wachten! Wij hadden een bed besteld die we bij het filiaal konden ophalen. Nu was ook dat vertraagd omdat ze in België weer open gingen en eerst die winkel moesten bevoorraden, vandaar dat het allemaal wat langer duurde

Nanu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:10

wemkelover schreef:
Liesje89 schreef:
Ik wacht al dik 2 weken op een pakje van otto.. is nog niet eens bij postnl. Echt een drama is het..

daar heb ik indd ook besteld. mijne ligt nog in duitsland

Otto is momenteel erg langzaam met het versturen van de pakketjes. Ik woon in Duitsland en ook hier duurde het een week langer tot het überhaupt verzonden was

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:21

Ik zit er klaar voor. Pakketje wordt tussen 13:35 en 15:35 bezorgd. Kom maar op :):)

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:25

Mijn pakketje is er!

Fijn!

Ipv nog meer online bestellen met het risico dat ik het niet maandag binnen heb, ga ik vanmiddag maar even naar de lokale winkels. Dan kan je het natuurlijk gelijk meenemen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 13:34

Voor niets zo opgejaagd! :)

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 15:17

Ik werk in een webshop. En gebeurd op dit moment vaak dat er pakketten zoek raken.
Vandaag kwam er een collega bij mij, een glijbaan die in een grote doos van ongeveer 2 meter lang zit is zoek geraakt bij onze vervoerder GLS..
Hoe dan?? :')
de kleine parcels kan ik nog in komen maar deze valt niet te missen.

musiqolog
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:32

musiqolog schreef:
Herkenbaar. Ik heb 26 april iets besteld. Het opperhoofdin van die toko heeft het geval 29 april verstuurd. Nog steeds niet aangekomen. Akkoord, het moet uit Duitsland komen, maar van DHL ben ik gewend dat zoiets geen eeuwigheid duurt. Ik heb in maart bij dezelfde tent ook iets besteld (nadat de quarantaine van kracht werd) en toen was het in een paar dagen hier. Soms zie ik de busjes van DHL twee keer per dag langskomen, en elke keer komen ze voor iemand anders. Het woord "aaaargh" is hier wel op zijn plaats.

Aangezien het om ongeveer 300 euro ging, hoop ik wel dat het om vertraging gaat, en niet om afstel...

Ja hoor, dat is 'm. Niet met DHL, maar gewoon met de post deze keer - dat zal de vertraging verklaren. Mijn dag is weer helemaal goed!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 16:44

Binnen! *\%/*

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 20:41

Vandaag 3 binnen gehad met de nodige struggles.

Bij postnl 2 pakketjes, had 2 euro extra betaald voor avondlevering vandaag. Stond er eerst dat de bezorger onderweg was, even later zou het morgen komen, weer even later toch weer wel vandaag. :+

Dhl meneer zou om 22.30 komen. Terwijl de max bezorgtijd 21 uur zou zijn dus ik denk nou lekker dan dan slaap ik al, maar hij stond er al om half 8. *\o/*

Nu de rest nog... En zie dat ik niet de enige ben die al weken op leenbakker wacht. :+

Els1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 21:49

Afgelopen dinsdag 60 kg hondenvoer besteld en vandaag bezorgd door DPD. Stond netjes op de plek die ik had aangegeven en in de brievenbus een briefje met de groeten van Piet de bezorger. Het kan dus ook goed gaan :D

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 23:06

Farjen schreef:
Hier ook nog steeds niets, 14 april besteld :+
Ligt niet aan PostNL want het is zelfs nog niet op de post gedaan, maar aan leenbakker.. ik krijg geen update

Ik heb een mail gekregen met de track&trace, morgen levering *\o/* *\o/*

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 23:33

Hier eind maart besteld, 6 april op de post gegaan en 12 april laatste scan....pfff

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-20 14:55

Bij mij ging bol.com vandaag wel super goed. Gister een hooinet besteld, vandaag geleverd.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 15:51

Ik heb een track en trace maar wacht nog steeds, sinds 29 april...

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 16:15

Ik heb ook 2 mei een bestelling gedaan via agradi, zou normaal vandaag tussen 17.05-18.05 aankomen, ik ben benieuwd!
Wel 2 pakketten aangekregen van de Zara vandaag, ik wacht op nog 2 pakketjes van Zalando! :j

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 16:59

Wat ben ik toch fan van Wehkamp! Ik dacht dat al die bedrijven zo goed werken.
De procedure van bestellen tot ontvangen en betalen. Top!

Zalando was eens maar nooit meer, heb me kapot geërgerd aan de procedure van Zalando.
Het annuleren van hun kant van artikelen omdat ze toch niet op voorraad bleken. De betaalprocedure is amateuristisch. De bezorging duurt en duurt. Misschien bestel ik er ooit nog als ik 1 product wil en zeker de goede maat weet. Anders niet meer.

Van de week voor het eerst About You. Achteraf betalen bleek toch niet mogelijk. Prima, maar doe dan vooraf niet of het wel kan. De levering duurt toch ook wel langer hoor en gaat in delen. Hoe het verder gaat, zullen we zien.

2 Weken geleden een erg gewild artikel bestelt bij een online supplementenleverancier. Beloofde levering: eerstvolgende werkdag. Na 1 week niets geleverd en niets vernomen. Een mailtje gestuurd met een verzoek om info. Niets meer op gehoord. Op internet gezocht, blijkt dat ze meer hebben verkocht dan dat er op voorraad was. Product wordt zsm nageleverd maar dit kan even duren omdat het niet op grote schaal wordt gemaakt. Of geld terug. En dat ze het door deze kwestie druk hebben. Maar wij zijn dus niet geïnformeerd en weten officieel van niets. Ook niet na nog een week. Slechte zaak. We gaan er nog maar een mailtje aan wagen, niet dat ze onze bestelling vergeten.

Ik heb er echt begrip voor dat levering langer kan duren nu. Ik kijk het even aan allemaal. Maar het valt me op dat een Wehkamp de zaken bijna altijd goed voor elkaar heeft.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 18:49

Bij mij gaat wehkamp altijd goed, maar bij Zalando en aboutyou ook nog nooit problemen gehad

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-20 19:24

Bij Zalando is het trouwens ook (nu nog steeds zie ik) heel irritant dat (voor een nieuwe klant zeker) belangrijke info op hun site op blanco staat. De Help en klantenservice, veelgestelde vragen, contact, retourneren, terugbetaling, betaling op rekening, wachtwoord wijzigen... Je kunt erop klikken, maar je krijgt een leeg scherm. Of ben ik de enige.... Want dat vind ik echt vreemd voor zo'n bedrijf.