Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hanafubuki schreef:Ik heb wat besteld bij Bon Prix vorige week, maar verwacht dat ook pas over drie weken. Post in Duitsland is een nog groter drama dan hier. (Deutsche Post dan, die dragen over naar PostNL). BonPrix heeft ook op de site staan dat levering nu zeker 14 dagen duurt.
Mn pakket met de DPD vanuit Duitsland was hier 3 werkdagen na bestelling.
Hanafubuki schreef:Ik heb wat besteld bij Bon Prix vorige week, maar verwacht dat ook pas over drie weken. Post in Duitsland is een nog groter drama dan hier. (Deutsche Post dan, die dragen over naar PostNL). BonPrix heeft ook op de site staan dat levering nu zeker 14 dagen duurt.
Mn pakket met de DPD vanuit Duitsland was hier 3 werkdagen na bestelling.
Tancreda4 schreef:Hmmm... 27 april bestel, 2 tot 10 dagen. Inmiddels verwacht op 23 mei. De deken is de vertragende factor, niet heel erg. Maar de likstenen en supplementen heb ik nu al ergens anders gekocht want die heb ik gewokn nodig. Ik wil eigenlijk een deel van m'n bestelling annuleren.... Even mailen of dat kan.
wemkelover schreef:Liesje89 schreef:Ik wacht al dik 2 weken op een pakje van otto.. is nog niet eens bij postnl. Echt een drama is het..
daar heb ik indd ook besteld. mijne ligt nog in duitsland
musiqolog schreef:Herkenbaar. Ik heb 26 april iets besteld. Het opperhoofdin van die toko heeft het geval 29 april verstuurd. Nog steeds niet aangekomen. Akkoord, het moet uit Duitsland komen, maar van DHL ben ik gewend dat zoiets geen eeuwigheid duurt. Ik heb in maart bij dezelfde tent ook iets besteld (nadat de quarantaine van kracht werd) en toen was het in een paar dagen hier. Soms zie ik de busjes van DHL twee keer per dag langskomen, en elke keer komen ze voor iemand anders. Het woord "aaaargh" is hier wel op zijn plaats.
Aangezien het om ongeveer 300 euro ging, hoop ik wel dat het om vertraging gaat, en niet om afstel...