Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Tanya schreef:Maanlicht schreef:Ik heb net mijn preview gekregen en ik vind alles stom. Er was een broek die wel oké was maar verder vond ik alles vreselijk. Ik koop geloof ik toch liever zelf mijn kleding. Gelukkig kon ik nog annuleren.
Je mag feedback geven he, en je kunt alles weigeren en dan maken ze een nieuwe box. Maar soms is het leuk om iets de kans te geven, ik heb ook items gepast die ik zelf nooit zou kiezen die toch heel leuk waren. Soms is iets op een foto minder leuk dan wanneer je het aan hebt.
. Ik denk dat de stylist serieus leuke outfits kan samenstellen, alleen voor mij was het drie keer niks. Dan kun je feedback geven, maar dan kan ik eigenlijk net zo goed gewoon de kleding zelf kopen die ik als inspiratie heb aangedragen. Daarbij heb ik er eigenlijk het geld ook niet voor. Was gewoon nieuwsgierig.
. Maflinger_S schreef:Ja, zonde is dat. Dan verheug je je erop, en dan krijg je niet wat je verwacht.
Ik heb net mijn bestelling van vorig jaar nog eens bekeken en ik kreeg toch echt wel wat ik had aangegeven, terwijl ik twijfels had over mijn stylist. Dat is een dame die van een vrouwelijke kleurrijke stijl houdt en ik ben zelf meer het spijkerbroeken en makkelijke kleding in andere blauwtinten type. Ze had het prima begrepen.
(En nu kriebelt het om weer zo'n box te bestellen... lekker dan.)

Trui schreef:je kunt als je je feedback heb verzonden vanaf ongv 1 dag later op de site bij ‘mijn bestellingen’ kijken en daar staat wat er in je doos zit. dus MET de nieuwe items
Dit heb ik net gedaan, haha. Ben wel heel nieuwsgierig naar mijn box want zo van de foto vind ik m erg leuk en ze heeft goed naar mijn feedback geluisterd. De onderste stippenblouse zat in mijn preview maar vond ik te prijzig (denk ik) maar had wel aangegeven dat als hij echt perfect zit, ik het wel zou overwegen. En ze heeft er nu dus ook een goedkopere versie bij gedaan
De sneakers gaan sowieso terug en het tasje ook, dat weet ik nu al. Ik heb genoeg sneakers tassen.
Frummels schreef:Trui schreef:je kunt als je je feedback heb verzonden vanaf ongv 1 dag later op de site bij ‘mijn bestellingen’ kijken en daar staat wat er in je doos zit. dus MET de nieuwe items
Ah goede tip!Dit heb ik net gedaan, haha. Ben wel heel nieuwsgierig naar mijn box want zo van de foto vind ik m erg leuk en ze heeft goed naar mijn feedback geluisterd. De onderste stippenblouse zat in mijn preview maar vond ik te prijzig (denk ik) maar had wel aangegeven dat als hij echt perfect zit, ik het wel zou overwegen. En ze heeft er nu dus ook een goedkopere versie bij gedaan
De sneakers gaan sowieso terug en het tasje ook, dat weet ik nu al. Ik heb genoeg sneakers tassen.
Ik heb trouwens aangegeven dat het voor kantoor is, maar dat ik het ook graag in mijn vrije tijd wil dragen, dus dat ik het ook graag casual wil combineren.
[ [url=m/0B72X3.png]Afbeelding[/url] ]
Trui schreef:je kunt als je je feedback heb verzonden vanaf ongv 1 dag later op de site bij ‘mijn bestellingen’ kijken en daar staat wat er in je doos zit. dus MET de nieuwe items
Ik vond mn preview een beetje tegenvallen, maar de uiteindelijke bestelling ziet er echt leuk uit dus ik ben heel benieuwd ! 

Felien_Kyra schreef:Ook ik heb een tijdje terug een Box besteld en was super tevreden! Had niet super veel geld dus heb alleen gehouden wat ik echt leuk vond. Als ik dat moment meer geld had gehad dan had ik zeker ook meer gehouden. Dit heb ik gehouden de afgelopen keer:
[ [url=m/3OgQID.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aJYOM6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S2wZRR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uRe3JZ.png]Afbeelding[/url] ]
Wil binnenkort nog wel een keer een boks bestellen, maar even sparen nog.
Frummels schreef:Trui schreef:je kunt als je je feedback heb verzonden vanaf ongv 1 dag later op de site bij ‘mijn bestellingen’ kijken en daar staat wat er in je doos zit. dus MET de nieuwe items
Ah goede tip!Dit heb ik net gedaan, haha. Ben wel heel nieuwsgierig naar mijn box want zo van de foto vind ik m erg leuk en ze heeft goed naar mijn feedback geluisterd. De onderste stippenblouse zat in mijn preview maar vond ik te prijzig (denk ik) maar had wel aangegeven dat als hij echt perfect zit, ik het wel zou overwegen. En ze heeft er nu dus ook een goedkopere versie bij gedaan
Ik heb trouwens aangegeven dat het voor kantoor is, maar dat ik het ook graag in mijn vrije tijd wil dragen, dus dat ik het ook graag casual wil combineren.
[ [url=m/0B72X3.png]Afbeelding[/url] ]
Amira_ schreef:Felien_Kyra schreef:Ook ik heb een tijdje terug een Box besteld en was super tevreden! Had niet super veel geld dus heb alleen gehouden wat ik echt leuk vond. Als ik dat moment meer geld had gehad dan had ik zeker ook meer gehouden. Dit heb ik gehouden de afgelopen keer:
[ [url=m/3OgQID.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aJYOM6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S2wZRR.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uRe3JZ.png]Afbeelding[/url] ]
Wil binnenkort nog wel een keer een boks bestellen, maar even sparen nog.
Heel leuk die jurkjes! Weet je van welke merken ze zijn?