Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AylaL

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 17:09

Ik heb ook besteld spannend!

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 17:22

Tanya schreef:
Maanlicht schreef:
Ik heb net mijn preview gekregen en ik vind alles stom. Er was een broek die wel oké was maar verder vond ik alles vreselijk. Ik koop geloof ik toch liever zelf mijn kleding. Gelukkig kon ik nog annuleren.

Je mag feedback geven he, en je kunt alles weigeren en dan maken ze een nieuwe box. Maar soms is het leuk om iets de kans te geven, ik heb ook items gepast die ik zelf nooit zou kiezen die toch heel leuk waren. Soms is iets op een foto minder leuk dan wanneer je het aan hebt.

Ja klopt, alleen ik heb zo'n specifieke kledingstijl dat dit eigenlijk al een soort van gedoemd was om te mislukken :+. Ik denk dat de stylist serieus leuke outfits kan samenstellen, alleen voor mij was het drie keer niks. Dan kun je feedback geven, maar dan kan ik eigenlijk net zo goed gewoon de kleding zelf kopen die ik als inspiratie heb aangedragen. Daarbij heb ik er eigenlijk het geld ook niet voor. Was gewoon nieuwsgierig.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-20 17:29

je kunt als je je feedback heb verzonden vanaf ongv 1 dag later op de site bij ‘mijn bestellingen’ kijken en daar staat wat er in je doos zit. dus MET de nieuwe items

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:37

Alles ingevuld, pakt 'ie de laatste stap niet. Hij blijft een rode tekst geven "je bent iets vergeten" maar ik heb alles ingevuld. Helaas

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:46

Had ik ook, maar toen kwam ik erachter dat ik nog iets moest invullen over wat ik er wel graag in wou. Misschien dat je dat over het hoofd hebt gezien?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 19:54

Ik bestel nooit kleding online en zou Zalon nooit aandurven maar ik vind het wel tof dat jullie dit doen en volg dit topic ook graag om vanachter mijn PC mee te kijken in jullie box :) .

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:02

Ah kijk, ik refresh de pagina en ik kom op de algemene begin pagina. Hij had alleen het budget niet opgeslagen dus die moest ik nog invullen. De rest was opgeslagen. Ik ben erg benieuwd

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:04

Zojuist besteld. Ben erg benieuwd. Vorig jaar bij PS Zoe een box besteld en toen alles retour gezonden. Daar zaten bijvoorbeeld 2 bijna identieke groene bloesjes in in een kleur groen die mij niet stond.
Wel fijn dat je nu eerst een kijkje in de box krijgt.

Annet73

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:25

Mijn preview net gehad en dat vond ik eigenlijk best tegenvallen. Totaal niet wat ook maar een beetje in de richting komt van de foto’s die ik mee had gestuurd en voldeed ook niet aan de beschrijving waar ik van hou. Vond het vooral héél tuttig!
Heb op twee (basic) shirts na dan ook alles verwijderd en er duidelijk bijgezet waarom.
Viel me ook op dat ALLES zwart/wit was terwijl ik duidelijk kleuren heb aangegeven.

Ik knijp ‘m dus een beetje......

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 20:58

Wat apart, dat het zo verschilt per persoon!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:35

Ja, zonde is dat. Dan verheug je je erop, en dan krijg je niet wat je verwacht.

Ik heb net mijn bestelling van vorig jaar nog eens bekeken en ik kreeg toch echt wel wat ik had aangegeven, terwijl ik twijfels had over mijn stylist. Dat is een dame die van een vrouwelijke kleurrijke stijl houdt en ik ben zelf meer het spijkerbroeken en makkelijke kleding in andere blauwtinten type. Ze had het prima begrepen.

(En nu kriebelt het om weer zo'n box te bestellen... lekker dan.)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 21:39

Maflinger_S schreef:
Ja, zonde is dat. Dan verheug je je erop, en dan krijg je niet wat je verwacht.

Ik heb net mijn bestelling van vorig jaar nog eens bekeken en ik kreeg toch echt wel wat ik had aangegeven, terwijl ik twijfels had over mijn stylist. Dat is een dame die van een vrouwelijke kleurrijke stijl houdt en ik ben zelf meer het spijkerbroeken en makkelijke kleding in andere blauwtinten type. Ze had het prima begrepen.

(En nu kriebelt het om weer zo'n box te bestellen... lekker dan.)

Doen! :j :')

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 23:17

Ik wacht echt met smart op mijn voorproefje :+
Ben echt heeel benieuwd!

ArankaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 23:32

Bij mij had de stylist wel precies gegeven waar ik om vroeg.
-Ik wilde graag een broek of rok die makkelijk te combineren is als vervanging van de spijkerbroek die ik altijd draag. Ik kreeg een zwarte lange broek en een demin midi rok, broek heb ik gehouden.
- daarnaast vroeg ik om een zomer/tussenjas met capuchon
De jas vond ik op het plaatje leuk, maar in de werkelijkheid was de kleur niet mooi.

Maar ik vond dat de stylist goed meegedacht had met mijn wensen!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:25

Trui schreef:
je kunt als je je feedback heb verzonden vanaf ongv 1 dag later op de site bij ‘mijn bestellingen’ kijken en daar staat wat er in je doos zit. dus MET de nieuwe items

Ah goede tip! :D Dit heb ik net gedaan, haha. Ben wel heel nieuwsgierig naar mijn box want zo van de foto vind ik m erg leuk en ze heeft goed naar mijn feedback geluisterd. De onderste stippenblouse zat in mijn preview maar vond ik te prijzig (denk ik) maar had wel aangegeven dat als hij echt perfect zit, ik het wel zou overwegen. En ze heeft er nu dus ook een goedkopere versie bij gedaan :) De sneakers gaan sowieso terug en het tasje ook, dat weet ik nu al. Ik heb genoeg sneakers tassen.

Ik heb trouwens aangegeven dat het voor kantoor is, maar dat ik het ook graag in mijn vrije tijd wil dragen, dus dat ik het ook graag casual wil combineren.

Afbeelding

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:34

Mijn vriend en ik hebben net allebei een box besteld, ik kan nu al niet meer wachten haha

DemDeempel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:34

Frummels schreef:
Trui schreef:

Ah goede tip! :D Dit heb ik net gedaan, haha. Ben wel heel nieuwsgierig naar mijn box want zo van de foto vind ik m erg leuk en ze heeft goed naar mijn feedback geluisterd. De onderste stippenblouse zat in mijn preview maar vond ik te prijzig (denk ik) maar had wel aangegeven dat als hij echt perfect zit, ik het wel zou overwegen. En ze heeft er nu dus ook een goedkopere versie bij gedaan :) De sneakers gaan sowieso terug en het tasje ook, dat weet ik nu al. Ik heb genoeg sneakers tassen.

Ik heb trouwens aangegeven dat het voor kantoor is, maar dat ik het ook graag in mijn vrije tijd wil dragen, dus dat ik het ook graag casual wil combineren.

[ [url=m/0B72X3.png]Afbeelding[/url] ]

Oh wauw een hele mooie box van wat ik er zo op de foto van kan maken, de pasvorm is dan nog even afwachten natuurlijk.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:42

Trui schreef:

Ik wilde eigenlijk niet kijken, want dan is de verrassing weg, maar toch gedaan natuurlijk :+ Ik vond mn preview een beetje tegenvallen, maar de uiteindelijke bestelling ziet er echt leuk uit dus ik ben heel benieuwd !
Zag er alleen wel een paar petite dingetjes tussen en ik ben 1,75 dus niet erg petite, maar goed we zullen het zien.

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:44

Ook ik heb een tijdje terug een Box besteld en was super tevreden! Had niet super veel geld dus heb alleen gehouden wat ik echt leuk vond. Als ik dat moment meer geld had gehad dan had ik zeker ook meer gehouden. Dit heb ik gehouden de afgelopen keer:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wil binnenkort nog wel een keer een boks bestellen, maar even sparen nog.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:46

Felien_Kyra schreef:
Ook ik heb een tijdje terug een Box besteld en was super tevreden! Had niet super veel geld dus heb alleen gehouden wat ik echt leuk vond. Als ik dat moment meer geld had gehad dan had ik zeker ook meer gehouden. Dit heb ik gehouden de afgelopen keer:

[ [url=m/3OgQID.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aJYOM6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/S2wZRR.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uRe3JZ.png]Afbeelding[/url] ]

Heel leuk die jurkjes! Weet je van welke merken ze zijn?

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:48

Frummels schreef:
Trui schreef:

[ [url=m/0B72X3.png]Afbeelding[/url] ]

Ooooh die rok! En dat roze/paarse jurkje! Kun je zien waar dat jurkje van is?

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:50

Amira_ schreef:
Felien_Kyra schreef:

[ [url=m/3OgQID.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aJYOM6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/S2wZRR.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/uRe3JZ.png]Afbeelding[/url] ]

Heel leuk die jurkjes! Weet je van welke merken ze zijn?

Heb ze even voor je opgezocht:

https://m.zalando.nl/missguided-petite- ... o-o11.html

https://www.zalando.nl/dorothy-perkins- ... t-m11.html

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 11:02

Tanya schreef:
Ooooh die rok! En dat roze/paarse jurkje! Kun je zien waar dat jurkje van is?

Van Soyaconcept!

@Felien_Kyra: oh die jurkjes vind ik echt geweldig! Ga ik even naar kijken

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-20 11:06

hij is er! ik zal zo aan fotos posten :) Afbeelding

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 11:19

Ik zou mijn preview vandaag krijgen maar jammer genoeg vertraagd.