Gelnagels met tipjes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:07

Shorks schreef:
waarom maakt iedereen zich zo druk?

Hierom:

Afbeelding

Afbeelding

Zet je een tatoeage ook zelf?
Vul je een gaatje in je kies ook zelf?

Meer zeg ik er niet meer over, want dat TS ergens naar vraagt vind ik alleen maar goed, maar dan volledig je kont tegen de krib gooien en eigenwijs gaan lopen doen als deskundige je adviseren.... nee, ook niet als je 16 bent....

PhotographJarig

Re: Gelnagels met tipjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 15:21

Volgens mij heb ik gezegd dat ik geen vragen meer heb en dit topic meot laten liggen? Maar blijkbaar vinden jullie het ook erg moeilijk om mij met rust te laten en hebben jullie niks beters te doen.

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 15:24

Zoals op die laatste foto zagen mijn nagels er 4 jaar geleden ook uit nadat een hobbyist me een set prachtige gelnagels had geschonken omdat ik model voor haar wilde zitten. Ze hebben er nog geen week opgezeten en mijn nagels zijn nu, 4 jaar later, nog steeds niet weer de oude en ik vermoed dat ze dat ook nooit weer zullen worden.

(En oh wat was dat pijnlijk!)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:01

Photograph schreef:
Volgens mij heb ik gezegd dat ik geen vragen meer heb en dit topic meot laten liggen? Maar blijkbaar vinden jullie het ook erg moeilijk om mij met rust te laten en hebben jullie niks beters te doen.

Ik beantwoord de vraag van een ander... daar heb jij niks over te zeggen.

Divers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:21

Photograph schreef:

Dat zeg jij steeds als je negatief commentaar krijgt, maar als iemand iets positiefs zegt ga je wel door en blijf je wel reageren. Reageer dan zelf ook niet meer.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 16:42

Shorks schreef:
Wat een commentaar heeft iedereen zeg :roll: laat dat meisje lekker experimenteren met nepnagels als ze dat leuk vindt, waarom maakt iedereen zich zo druk?

TS, leuk dat je dit probeert! Ook fijn dat hij er zo lang op is blijven zitten, ondanks dat het de eerste keer was. Denk je dat je het nog eens gaat proberen? (waarschijnlijk deel je het dan niet meer hier :') )

Mee eens!

Prima experiment, goed gelukt en heeft het lang volgehouden. Wat leuk dat het ook met gellak werkt! Misschien niet het strakst zoals alle professionals het willen zien (foei :+ ) maar je bent iig creatief.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 17:06

Wat laten veel mensen zich kennen hier. Niets zo fijn als lekker zuurpruimen op internet, veilig vanachter je schermpje toch?

Petje af TS, ik vind dat je heel netjes reageerd op al deze kinderachtige 'volwassenen'.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 17:29

TS als je de tip meer stevigheid wil geven kan je ook eerst een rubberbase (wel een goede) aanschaffen en die er voor de gellak opdoen. Je hebt dan een goede hechting en net wat meer stevigheid. :)

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 19:35

Petrichor schreef:
TS als je de tip meer stevigheid wil geven kan je ook eerst een rubberbase (wel een goede) aanschaffen en die er voor de gellak opdoen. Je hebt dan een goede hechting en net wat meer stevigheid. :)

Een rubberbase; nog nooit van gehoord. Even opzoeken hoor :)

Lara_Silver schreef:
Wat laten veel mensen zich kennen hier. Niets zo fijn als lekker zuurpruimen op internet, veilig vanachter je schermpje toch?

Petje af TS, ik vind dat je heel netjes reageerd op al deze kinderachtige 'volwassenen'.

Dankjewel

eenitraM schreef:
Shorks schreef:
Wat een commentaar heeft iedereen zeg :roll: laat dat meisje lekker experimenteren met nepnagels als ze dat leuk vindt, waarom maakt iedereen zich zo druk?

TS, leuk dat je dit probeert! Ook fijn dat hij er zo lang op is blijven zitten, ondanks dat het de eerste keer was. Denk je dat je het nog eens gaat proberen? (waarschijnlijk deel je het dan niet meer hier :') )

Mee eens!

Prima experiment, goed gelukt en heeft het lang volgehouden. Wat leuk dat het ook met gellak werkt! Misschien niet het strakst zoals alle professionals het willen zien (foei :+ ) maar je bent iig creatief.

Dankjewel, zie nu wel echt dat het aan t uitgroeien is dus ga morgen de tijd nemen het erf te halen!
Laatst bijgewerkt door Dani op 18-04-20 14:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de wijzig-knop gebruiken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:50

Edit functie.

PhotographJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-20 19:54

Mars schreef:
Edit functie.

Hoe bedoel je?

Toulouze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 19:55

Lara_Silver schreef:

Nou inderdaad. Advies geven oke maar niemand is verplicht om het ook aan te nemen en om dan zo uit de hoogte toedoen?? Zou wel 3 keer nadenken om door zo iemand mn nagels te laten doen want het weerspiegelt niet echt professionaliteit zeg maar....

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 20:39

tipje.... :')

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 23:26

Toulouze schreef:
Lara_Silver schreef:

Nou inderdaad. Advies geven oke maar niemand is verplicht om het ook aan te nemen en om dan zo uit de hoogte toedoen?? Zou wel 3 keer nadenken om door zo iemand mn nagels te laten doen want het weerspiegelt niet echt professionaliteit zeg maar....

Precies! Ik ga zelf als gediplomeerde mechatronica-technicus (is geen grap) ook niet over de toeren als iemand mij verteld dat hij zelf aan zijn auto sleutelt?! En nog minder als hij een fout maakt in de technische termen. Ik geef indien gevraagd graag tips maar laat die persoon ook met rust als ik zie dat hij deze niet volgt. Niet mijn auto, niet mijn probleem.

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 00:36

Lara_Silver schreef:
Precies! Ik ga zelf als gediplomeerde mechatronica-technicus (is geen grap) ook niet over de toeren als iemand mij verteld dat hij zelf aan zijn auto sleutelt?! En nog minder als hij een fout maakt in de technische termen. Ik geef indien gevraagd graag tips maar laat die persoon ook met rust als ik zie dat hij deze niet volgt. Niet mijn auto, niet mijn probleem.

Nee, maar een auto is te vervangen. Als zelfwaarderend tattoo artiest bijvoorbeeld, zou ik ook niet roepen joh doe het lekker zelf en de schade ,jammer dan. Je hebt het over iemand zijn lichaam en hoe moeilijk ook voor te stellen, kan ze hiermee onherstelbare schade veroorzaken.

Ik snap dat iemand die dit weet en ervoor heeft geleerd dit dan moeilijk zonder commentaar naast zich neerlegt, maar probeert iemand daar dan van te overtuigen.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 00:39

PSvanLot schreef:
Dat lijkt me als tiener zijnde zonder ervaring geen heel erg goed idee!

Jij bent een tiener zonder idee. Of bedoel je voor ipv als?

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 07:33

Wat denken jullie dat al die mensen met kunst nagels doen die nu niet naar de nagelstudio kunnen?

Waarschijnlijk doen die veel ergere dingen, lekker lopen rossen met een vijl je het laatste stuk er aftrekken ofzo....

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 11:16

Tatyana schreef:
Lara_Silver schreef:

Nee, maar een auto is te vervangen. Als zelfwaarderend tattoo artiest bijvoorbeeld, zou ik ook niet roepen joh doe het lekker zelf en de schade ,jammer dan. Je hebt het over iemand zijn lichaam en hoe moeilijk ook voor te stellen, kan ze hiermee onherstelbare schade veroorzaken.

Ik snap dat iemand die dit weet en ervoor heeft geleerd dit dan moeilijk zonder commentaar naast zich neerlegt, maar probeert iemand daar dan van te overtuigen.

Ik snap dat niet, en dat vind ik de laatste tijd wel vaker op bokt, dat men heel moeilijk zaken kan loslaten. Je geeft tips, advies maar daarna mag die persoon gewoon daarmee doen wat hij/zij wenst. Jij hoeft hem helemaal nergens van te overtuigen, je hebt je job; waarschuwen; al gedaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 13:01

Ik heb zo'n bacterie onder mijn nagel gehad, laat maar weten als er vraag is naar dat verhaal (het is wat smerig dus wil ook niet zomaar de details even neerplempen voor mensen die er misschien gevoelig voor zijn). Bij mij kwam het echter niet door nepnagels, maar door trauma/geweld tegen mijn nagel. Mijn conclusie: wanneer het zodanig aangetast is dat een ingreep (operatie) nodig is, dan is dat een paar weken afzien. Als je je handen nodig hebt voor je werk dan kan je je baan ook even vergeten. Met name de eerste 1 a 2 weken is het flink pijnlijk, afhankelijk van hoe snel de wond dicht is.

Hopelijk waren dat niet teveel ranzige details :D :+

Als je het eenmaal kan is het wel onwijs gaaf vind ik, mijn schoonzus doet ook veel met haar nagels, heeft ook cursussen gedaan en die maakt zulke mooie dingen <3 ik ben benieuwd wat jij nog voor moois gaat maken ts!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 14:15

Moderatoropmerking:
Dit topic verloopt niet erg prettig. Zowel advies als inhoudelijke kritiek geven is prima, het is echter niet nodig daarbij sarcastisch of persoonlijk te worden. Leg je erbij neer als iemand je advies niet opvolgt en andersom; leg je erbij neer dat gebruikers mogen laten weten dat ze het oneens zijn met bepaalde keuzes, zolang dat binnen de Boktregels gebeurt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-20 14:16

Ter verdediging van de mensen die TS probeerden informatie te geven: ze vraagt toch zelf gelnagels mét tipjes? Of tips dus, het is maar wat je liever schrijft. :P