Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarcoBorsato schreef:Heimwee naar toen ik jou nog niet kende.
Niobe schreef:Ann schreef:Ik heb niets met app groepen, maar moet wel lachen om jullie conversatie.
Moet je eigenlijk in de app komen, is hilarisch

Heel veel sterkte weer
Hele dikke knuffel! weet gewoon niet zo goed wat te zeggen, maar ik denk aan je
Anouk_H schreef:Dan zit je vast niet in de rustige kletsapp, maar in de app van TSSpeechLess schreef:Sterkte Oscar!![]()
En wat lief dat jullie dit geregeld hadden voor haar![]()
Ik sluit nu trouwens even de aanmelding voor de rustige kletsapp. Anders is 'ie straks niet meer rustig
Rustig? Ik had 2000 berichten sinds gistermiddag![]()
Ik denk dat die van ons niet eens 2000 berichten heeft gehad namelijk 
Jackie82 schreef:Ik stuur je een pb. Dan ben jij de laatsteHebben jullie nog een plekje vrij in de rustige app?
Of is die niet meer zo rustig als gezegd werd![]()
Ben alle dagen thuis met 2 kids, een 'volwassen' gesprek is dan ook wel fijn,
hoor nu alleen Mama....
Oscar schreef:Lieve mysterieuze appers
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de mooie kado's die ik vandaag gehad heb. Mijn dag begon supergoed met een mooie ballon (onze Frits ligt nu nog uit te hijgen, hij heeft er de halve dag achteraan gerend) en het heerlijke Rituals-pakket. Zo ontzettend lief van jullie!
Helaas was de pret van korte duur. Mijn zusje belde dat ze ook kanker heeft. Ze weet nog niet wat de mogelijkheden zijn dus dat is allemaal heel erg spannend. Vooral ook voor mijn vader, die is natuurlijk helemaal van slag door weer zulk rotnieuws.
Maar aan jullie heeft het in elk geval niet gelegen en zolang onze Frits onder narcose blijft, kan ik blijven genieten van jullie mooie kado's. Nogmaals heel, heel, heel erg bedankt, jullie zijn allemaal toppers!