Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blijheid schreef:Wij hebben vanavond weer een skype-diner met ouders, zusje en haar vriend. En morgenavond een skype-spelletjesavond met vrienden
Wij wilden gisterenavond afhalen bij een restaurant in t dorp maar schijnbaar doet nog niemand dat. Gelukkig de pizzeria wel, ook lekker!
san4nie schreef:Heb ze even opgezocht, leuke kippen!
Dat rust niet kunnen vinden heb ik ook last van..
En door jullie sta ik nu dus te wachten op m’n bestelde maaltijd.
fjordjes schreef:Zowel mijn man als ik werken beide nog dus echt vervelen doe ik mij niet. Ik werk parttime en daarnaast doe ik het gehele huishouden. In m'n vrije tijd ga ik graag naar m'n paard, wandel met m'n hond (woon direct aan de peel dus wandelroutes genoeg) en verder heb ik sinds kort planet zoo en planet coaster gekocht wat ik ook graag speel.
Oh en ik heb 2 dagen geleden te horen gekregen dat ik een vast contract krijg dus daar ben ik zeker in deze periode heel erg blij mee.
san4nie schreef:ladypaard schreef:ik ben mn zomergarderobe verder gaan naaien, aangezien mn werk niet thuis kan worden gedaan. Maar eergisteren mail gekregen of ik wilde helpen tentamenvragen om te turnen in meerdere versies (zodat het online kan worden afgenomen). Is weer eens wat anders dan mn eigen werk onderzoek in het lab
Je maakt zelf kleren? Wat knap! Dat vraagt om foto’s.
[ [url=m/2Ui8Lh.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Ah kak, de zomertijd gaat vannacht in.
Shadow0 schreef:Ik heb niet eens gordijnen![]()
Ik heb nog wel een bezigheid: een paar verhuisdozen doorspitten op zoek naar mijn laatste Harry Potter-boeken. Ik vlieg al door de eerste paar heen... Daar ga ik maar eens moed voor verzamelen de komende dagen denk ik.
Faelynn schreef:_San87_ schreef:Ah kak, de zomertijd gaat vannacht in.
ik heb morgen ochtend mijn eerste werkdag, om het financieel te trekken in deze tijd moest ik een bijbaan nemen, dus daar kan ik me nu onder andere mee bezig houden. Mijn wekker gaat 4:30 (en nee ik ben absoluut geen ochtend mens) maar besef me zojuist dat dit dus eigenlijk 3:30 is
fjordjes schreef:Zowel mijn man als ik werken beide nog dus echt vervelen doe ik mij niet. Ik [***] parttime en daarnaast doe ik het gehele huishouden. In m'n vrije tijd ga ik graag naar m'n paard, wandel met m'n hond (woon direct aan de peel dus wandelroutes genoeg) en verder heb ik sinds kort planet zoo en planet coaster gekocht wat ik ook graag speel.
Oh en ik heb 2 dagen geleden te horen gekregen dat ik een vast contract krijg dus daar ben ik zeker in deze periode heel erg blij mee.