[HK] Thuiszijn en bezigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: [HK] Thuiszijn en bezigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 18:34

Tuurlijk! Welkom hier!

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 18:57

Ik meld me ook! Werk in de IT, detachering en zou net voor de corona-crisis bij een nieuwe klant beginnen. Ging dus mooi niet door :') Nu wachten tot ik daar wél kan beginnen. Doordeweeks probeer ik mijn IT kennis bij te schaven door online courses.

En verder heb ik een 45x60 diamond painting liggen en heel veel puzzelboekjes :)) Ook nog een stuk of 5 kleurboeken voor volwassenen, maar daar kan ik de rust niet voor vinden.

Wil eigenlijk ook weer puzzels maken maar heb niks meer -O- Wil ook eigenlijk zo min mogelijk geld uitgeven :o

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 19:28

Blijheid schreef:
Wij hebben vanavond weer een skype-diner met ouders, zusje en haar vriend. En morgenavond een skype-spelletjesavond met vrienden :D

Wij wilden gisterenavond afhalen bij een restaurant in t dorp maar schijnbaar doet nog niemand dat. Gelukkig de pizzeria wel, ook lekker!

Geniaal!

Helaas snapt mijn schoonmoeder Skype/FaceTime niet....

Afbeelding

Ons diner ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 19:31

Bluh, wij hebben kippengaas vastzetten in de grond issues :').

Maar, we hebben wel kipjes uitgezocht *\o/*! Twee Sussex Columbia en twee Koningsberger kippen :D.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 19:35

Heb ze even opgezocht, leuke kippen!

Dat rust niet kunnen vinden heb ik ook last van..

En door jullie sta ik nu dus te wachten op m’n bestelde maaltijd. :D

Erres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:21

Ik zit nu ook thuis. Ik was per 1 maart begonnen met een nieuwe baan en was nog met mn inwerkperiode bezig. 2 weken terug besloten ze de boel dicht te gooien en dus zit ik weer thuis :\
Gelukkig heb ik mn paardjes bij huis thuis dus kan ik lekker mee bezig (ze verharen als een gek) en kan mooi met de honden naar het bos (loopafstand). Goh, wat was het daar druk ineens, allemaal wandelaars en mountainbikers, normaal gesproken zie daar niet veel mensen.
En de omheining van de paddock eraf gehaald en nieuwe palen ingezet met mooi breed lint. Moest ook nodig, dus dat soort klussen.
Verder hou ik erg van lezen, dus dat kan nu ook lekker. :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:35

Zowel mijn man als ik werken beide nog dus echt vervelen doe ik mij niet. Ik werk parttime en daarnaast doe ik het gehele huishouden. In m'n vrije tijd ga ik graag naar m'n paard, wandel met m'n hond (woon direct aan de peel dus wandelroutes genoeg) en verder heb ik sinds kort planet zoo en planet coaster gekocht wat ik ook graag speel.

Oh en ik heb 2 dagen geleden te horen gekregen dat ik een vast contract krijg dus daar ben ik zeker in deze periode heel erg blij mee.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:48

san4nie schreef:
Heb ze even opgezocht, leuke kippen!

Dat rust niet kunnen vinden heb ik ook last van..

En door jullie sta ik nu dus te wachten op m’n bestelde maaltijd. :D

Ja leuk he :D. Eentje krijgt de naam Tante Tok (door mij bedacht), en eentje de naam Chickie (mijn vriend bedacht :') ).

Namen voor de andere twee moeten nog. Ik dacht aan McNugget, maar dat vind ik meer een naam voor een haan :+.

Eet smakelijk zo :D !

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:49

fjordjes schreef:
Zowel mijn man als ik werken beide nog dus echt vervelen doe ik mij niet. Ik werk parttime en daarnaast doe ik het gehele huishouden. In m'n vrije tijd ga ik graag naar m'n paard, wandel met m'n hond (woon direct aan de peel dus wandelroutes genoeg) en verder heb ik sinds kort planet zoo en planet coaster gekocht wat ik ook graag speel.

Oh en ik heb 2 dagen geleden te horen gekregen dat ik een vast contract krijg dus daar ben ik zeker in deze periode heel erg blij mee.

Gefeliciteerd *\o/*! Helemaal in deze onzekere tijd een prachtige zekerheid!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:57

Leuk San kipjes! Lijkt me zo gezellig in de tuin <3

Wij hebben ook heerlijk Grieks gegeten :D

Ik heb nog 1 dag in de week zo ongeveer werk nu, werk in de enige tak van de zorg die niks mogen momenteel geloof ik (paramedisch, ben podotherapeut). We doen nog wat noodzakelijke dingen zoals ingegroeide nagels die niet mogen ontsteken, alles wat anders naar de huisarts zou moeten dus. Maar het is zo weinig dat het maar een (halve) dag is helaas. Gelukkig heb ik nog veeeeel te klussen in huis.

Shadow jij had een printer nodig toch? Eentje ruilen tegen drie deuren schuren? :')

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:58

Gefeliciteerd fjordjes! Een vast contract is zeker fijn.

Haha San87, ik ben nu al dol op jullie dierennamen! McNugget is aardig genderneutraal toch? Anders MissNugget? Net wat vrouwelijker misschien.
Dank, eten was lekker. (Lekker makkelijk ook :+ )

Huishouden moet ik ook doen, maar.. Afbeelding
Even op de site van brandfield kijken is trouwens ook leuk tijdverdrijf. Alleen niet doen als je inkomen ook stil staat.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 20:59

Bedankt beide :)

Huishouden is ook niet mijn ding haha maar met mijn schema lukt het me heel erg goed. Afbeelding

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:15

san4nie schreef:
ladypaard schreef:
ik ben mn zomergarderobe verder gaan naaien, aangezien mn werk niet thuis kan worden gedaan. Maar eergisteren mail gekregen of ik wilde helpen tentamenvragen om te turnen in meerdere versies (zodat het online kan worden afgenomen). Is weer eens wat anders dan mn eigen werk onderzoek in het lab :D

Je maakt zelf kleren? Wat knap! Dat vraagt om foto’s.

[ [url=m/2Ui8Lh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Niet internetwaardig genoeg :P
Maar het is draagbaar.

zo heb ik nu een nachthemd met unicorns erop (oke dat zuurstokroze moet ik op de koop toe nemen), en bezig met een top uit een paneel met paarden. *\o/* :P
Verder vooral tshirts en truien. Dus wat netter voor op de universiteit, en gezellige shirts voor op de manege en dan alles 10 cm langer zodat mn buik niet steeds bloot is 8-)

Met een beetje lef, kun jij het ook. Maar dank je :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:16

Ik heb niet eens een naaimachine ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:22

Ah kak, de zomertijd gaat vannacht in.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:26

LadyMadonna schreef:
Ik heb niet eens een naaimachine ;)

Ik wel, want ik moet mijn gordijnen nog inkorten _O- maar ik durf niet := dus kleding ga ik nog maar niet aan beginnen

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:28

_San87_ schreef:

ik heb morgen ochtend mijn eerste werkdag, om het financieel te trekken in deze tijd moest ik een bijbaan nemen, dus daar kan ik me nu onder andere mee bezig houden. Mijn wekker gaat 4:30 (en nee ik ben absoluut geen ochtend mens :') ) maar besef me zojuist dat dit dus eigenlijk 3:30 is :+

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:30

Ik heb niet eens gordijnen :oo

Ik heb nog wel een bezigheid: een paar verhuisdozen doorspitten op zoek naar mijn laatste Harry Potter-boeken. Ik vlieg al door de eerste paar heen... Daar ga ik maar eens moed voor verzamelen de komende dagen denk ik.

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:30

[quote="san4nie"]Gecondoleerd morrow_less.

Lijkt me wel naar crow, de situatie met je moeder. Kan je nog wel contact met haar hebben?

Bellen en kaartjes sturen.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:39

Shadow0 schreef:
Ik heb niet eens gordijnen :oo

Ik heb nog wel een bezigheid: een paar verhuisdozen doorspitten op zoek naar mijn laatste Harry Potter-boeken. Ik vlieg al door de eerste paar heen... Daar ga ik maar eens moed voor verzamelen de komende dagen denk ik.

Oef ja verhuisdozen uitzoeken, moeten we hier ook nog doen! Vorig jaar eind mei verhuisd naar een tijdelijk huurhuis tot ons nieuwbouwhuis klaar is. We willen alle dozen uitzoeken voor we daarheen gaan verhuizen :') Met de 1e verhuizing al een hoop weggegooid, dus nu ronde 2 :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:43

Faelynn schreef:
_San87_ schreef:

ik heb morgen ochtend mijn eerste werkdag, om het financieel te trekken in deze tijd moest ik een bijbaan nemen, dus daar kan ik me nu onder andere mee bezig houden. Mijn wekker gaat 4:30 (en nee ik ben absoluut geen ochtend mens :') ) maar besef me zojuist dat dit dus eigenlijk 3:30 is :+

Sterkte ;(.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:53

Sterkte faelynn..

Ik heb ook geen naaimachine. Heb van die strijk-vastplak-gordijnen in de slaapkamer. Die onderkanten zijn bananen.. doe maar geen kleren proberen. Als ik klaar ben met studie lijkt een naaicursus me wel erg leuk!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 21:53

Wekker om 4.30? |o

Heb nog een stukje gepaint
Afbeelding

Rubs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-20 22:29

Knutselen! Drijfhoutjes die ik vorig jaar op Terschelling gestrandjut heb.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kussen van oude truien en jeans.
Morgen staat 'wandje behangen' op het programma.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 09:08

fjordjes schreef:
Zowel mijn man als ik werken beide nog dus echt vervelen doe ik mij niet. Ik [***] parttime en daarnaast doe ik het gehele huishouden. In m'n vrije tijd ga ik graag naar m'n paard, wandel met m'n hond (woon direct aan de peel dus wandelroutes genoeg) en verder heb ik sinds kort planet zoo en planet coaster gekocht wat ik ook graag speel.

Gefeliciteerd!! Super fijn inderdaad! *\o/*

Wat mooi Rubs!

Gisteren hebben we een semi-wild katje uit het asiel gehaald. Heeft zich gisteren de hele dag verstopt en ze hebben naar elkaar zitten blazen en slaan maar vanochtend was ze al beter op haar gemak en ze staren elkaar ook niet meer dood. :')

Afbeelding

Afbeelding