Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimme_Joy schreef:Het is inderdaad erg zoeken. We zagen elkaar hiervoor ook niet zi vaak, we wonen op 45 min rijden van elkaar en werken allebei fulltime. Daarnaast heb ik mijn paard.
Ik heb hem net toch maar gebeld. Het zat me dwars. Gelukkig is hij ontzettend lief en snapt hij het volkomen. Ik heb het "ultimatum" niet eens hoeven voorleggen. Over de verjaardag heb ik het niet gehad, dat moeten ze zelf weten. Maar wij zien elkaar alleen nog maar online, of buiten op 1,5 m afstand. Ik kan weer beginnen met het sparen van de pandapunten![]()
Danielleeee_ schreef:Gimme_Joy schreef:Het is inderdaad erg zoeken. We zagen elkaar hiervoor ook niet zi vaak, we wonen op 45 min rijden van elkaar en werken allebei fulltime. Daarnaast heb ik mijn paard.
Ik heb hem net toch maar gebeld. Het zat me dwars. Gelukkig is hij ontzettend lief en snapt hij het volkomen. Ik heb het "ultimatum" niet eens hoeven voorleggen. Over de verjaardag heb ik het niet gehad, dat moeten ze zelf weten. Maar wij zien elkaar alleen nog maar online, of buiten op 1,5 m afstand. Ik kan weer beginnen met het sparen van de pandapunten![]()
https://speld.nl/2020/04/01/kabinet-komt-studenten-tegemoet-telling-van-pandapunten-tijdelijk-versoepeld/?fbclid=IwAR1oNFUvCceJxwzeytWV4m7a4gZb2zY_gpjxEA5bH01E_fnOVeQGZiSWyog
En even zonder gekheid, ik vind dat je goed hebt gehandeld
Babeth schreef:Geen lat relatie, maar ik woon in Amerika terwijl mijn familie en vrienden allemaal in Nederland zijn. Ik zit in dubio of ik wel of niet naar Nederland moet vliegen nu er nog vluchten gaan. Ik weet niet of straks echt alles dicht word gegooid en ik maanden niet naar hun toe kan.
Saskia9 schreef:Vandaag is besloten dat de grens naar België weer open mag voor een essentiële verplaatsing. Ook voor het bezoeken van een partner die niet onder hetzelfde dak woont. Meer te vinden bij crisiscentrum. Wat je ervoor nodig hebt etc. [ [url=m/bDvKRE.jpg]Afbeelding[/url] ]
miky schreef:Vraagje, ik heb mijn vriend voor het laatst 3 weken geleden gezien. Ik woon tijdelijk bij mijn ouders, hij woont ook bij zijn ouders. Reistijd met auto van de een naar de ander is één uur. Hij heeft thuis een loonbedrijf, dus het werk gaat gewoon door en daarbij nog wel wat contact met andere mensen natuurlijk. Ik kom momenteel, behalve boodschappen, nergens.
Mijn vriend wil heel graag aankomend weekend toch weer afspreken, ik ook natuurlijk, maar ik weet niet of het verstandig is. Vooral omdat mijn moeder werkzaam is de zorg en mijn vader mogelijk toch wel in de risicogroep valt vanwege een verleden met longproblemen.
Wat is wijsheid? Ik ben bereid om elkaar nog even niet te zien als dat verstandig is maar als dit echt nog maanden gaat duren dan wordt het wel een ander verhaal.
miky schreef:Vraagje, ik heb mijn vriend voor het laatst 3 weken geleden gezien. Ik woon tijdelijk bij mijn ouders, hij woont ook bij zijn ouders. Reistijd met auto van de een naar de ander is één uur. Hij heeft thuis een loonbedrijf, dus het werk gaat gewoon door en daarbij nog wel wat contact met andere mensen natuurlijk. Ik kom momenteel, behalve boodschappen, nergens.
Mijn vriend wil heel graag aankomend weekend toch weer afspreken, ik ook natuurlijk, maar ik weet niet of het verstandig is. Vooral omdat mijn moeder werkzaam is de zorg en mijn vader mogelijk toch wel in de risicogroep valt vanwege een verleden met longproblemen.
Wat is wijsheid? Ik ben bereid om elkaar nog even niet te zien als dat verstandig is maar als dit echt nog maanden gaat duren dan wordt het wel een ander verhaal.
prulletje schreef:Wat ontzettend klote Karlijn... ik duim heel hard dat de regels snel wat versoepeld kunnen worden! Hoe is je vriend eronder?
Saskia9 schreef:Ik ben afgelopen weekend in België geweest met de benodigde papieren. Ze waren aan de grens volledig op de hoogte en wenste me een fijn weekend. Vanavond met terug rijden naar Nederland stond er geen controle meer,beide kanten konden gewoon doorrijden.
Cookies schreef:Saampjes Pasen vieren was alleen op de webcam. We hebben er allebei de balen van, maar het is niet anders.