Guinevere schreef:Ik hoop vrijdag naar Costa Rica te gaan. In mijn regio (van de VS) is nog geen Corona en in het deel van CR waar ik naar toe ga ook niet.
Wie weet, met een beetje geluk kun jij daar verandering in brengen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Guinevere schreef:Ik hoop vrijdag naar Costa Rica te gaan. In mijn regio (van de VS) is nog geen Corona en in het deel van CR waar ik naar toe ga ook niet.
Wie weet, met een beetje geluk kun jij daar verandering in brengen....
Iriscope schreef:Tsja, die Spaanse mensen die hier heen kwamen zullen ook wel gedacht hebben dat ze gezond waren. Ze zijn hier op het vliegveld gescand, maar toen vertoonden ze geen symptomen. Een dag later wel....
Thokkadisje schreef:Hier in Denemarken zijn net 10 van de 13 grensovergangen afgesloten met betonblokken. Het leger staat te controleren bij alle grensovergangen.
Alleen terugkerende Denen zijn nog welkom. Vliegtuigpassagiers in transit mogen wel door naar hun volgende vlucht, maar niet Denemarken in.
In Noorwegen staat het leger op het vliegveld bij de gates. Ze sturen mensen terug of rechtstreeks in quarantaine.
Niqui schreef:Onze dochter is als groom mee naar de MET (Mediterranean Equestrian Tour) in Oliva Nova. Gisteren zijn alle wedstrijden afgelast door de overheid en was er grote paniek. Veel mensen zijn met de vrachtwagens met paarden meteen naar huis vertrokken. Er gingen geruchten dat ze Frankrijk niet meer in kwamen, maar het blijkt dat er toch vrachtwagens de grens over zijn gekomen. Zij is er nog en moet wachten op de chauffeur van hun vrachtwagen, die hopelijk vanavond laat in Valencia aankomt. Dan kunnen ook zij richting Frankrijk vertrekken.
Ze wilden eerst langer blijven tot het einde van de maand, want de accommodatie van de MET blijft open en kan gebruikt worden (want voor betaald). Maar dan loop je waarschijnlijk helemaal het risico dat je het land niet meer uitkomt.
renee16 schreef:Onze ski-vakantie is geannuleerd, had nu op de piste moeten staan.
Hoorde dat de liften ook dicht gaan in veel gebieden..
chanicha schreef:Niqui schreef:Onze dochter is als groom mee naar de MET (Mediterranean Equestrian Tour) in Oliva Nova. Gisteren zijn alle wedstrijden afgelast door de overheid en was er grote paniek. Veel mensen zijn met de vrachtwagens met paarden meteen naar huis vertrokken. Er gingen geruchten dat ze Frankrijk niet meer in kwamen, maar het blijkt dat er toch vrachtwagens de grens over zijn gekomen. Zij is er nog en moet wachten op de chauffeur van hun vrachtwagen, die hopelijk vanavond laat in Valencia aankomt. Dan kunnen ook zij richting Frankrijk vertrekken.
Ze wilden eerst langer blijven tot het einde van de maand, want de accommodatie van de MET blijft open en kan gebruikt worden (want voor betaald). Maar dan loop je waarschijnlijk helemaal het risico dat je het land niet meer uitkomt.
Ga NU NIET met de auto richting Franse grens ! ...
De kans dat je straks vast komt te staan in Noord Spanje is zeer groot ... en daar is juist de grootste besmettingshaard in Europa buiten Italië , mensen willen juist daar weg ...
Hier in Benidorm en omgeving is het uiterst veilig met geen officiële besmettingen : BLIJF in deze Regio , vermijd menigten , zorg voor je persoonlijke hygiëne en ga niet onnodig de straat op en let op het nieuws ...
Dit meldt een nieuwsvlogger uit Benidorm dus misschien je dochter waarschuwen!
Saskia9 schreef:Lukasje schreef:Buitenlandse Zaken (Belgie) raadt ALLE reizen naar het buitenland af.
Heb je toevallig een bron of een linkje?