cp112 schreef:Boras schreef:En er dan ook nog om lachen
Tja... Ik zeg maar niks meer
Ik ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cp112 schreef:Boras schreef:En er dan ook nog om lachen
gillian schreef:Iemand tips hoe je je dag doorkomt met een 4 jarige kleuter die niet zelf speelt?
Heb echt geen zin om de hele dag mee te spelen..
Is het al bijna 19u?
gillian schreef:Iemand tips hoe je je dag doorkomt met een 4 jarige kleuter die niet zelf speelt?
Is het al bijna 19u?
Boras schreef:cp112 schreef:
Waarom betrek je mijn quote op jezelf?
Die sloeg op de post die er direct voor stond.
Die van vrijbuiter34.
Volgens mij zijn wij het eens. Keep spreading the news![]()
Overigens moet iedereen juist blijven praten.
En het nieuws volgen.
LienC schreef:gillian schreef:Iemand tips hoe je je dag doorkomt met een 4 jarige kleuter die niet zelf speelt?
Is het al bijna 19u?
Hele goede vraag. Was gisteren al helemaal zat ervan. Maar het is denk ik vooral even omschakelen. Ik werkte 4 dagen per week, maar nu verlof dus opeens een heleboel dagen thuis en dan is dit stiekem wel een beetje irritant.
Lekker buiten spelen, kleuren, stoepkrijt en soms even momentje voor jezelf pakken als dat kan.
LienC schreef:gillian schreef:Iemand tips hoe je je dag doorkomt met een 4 jarige kleuter die niet zelf speelt?
Is het al bijna 19u?
Hele goede vraag. Was gisteren al helemaal zat ervan. Maar het is denk ik vooral even omschakelen. Ik werkte 4 dagen per week, maar nu verlof dus opeens een heleboel dagen thuis en dan is dit stiekem wel een beetje irritant.
Lekker buiten spelen, kleuren, stoepkrijt en soms even momentje voor jezelf pakken als dat kan.
Jillz1 schreef:SusanH schreef:
En uiteraard zijn er heel veel mensen die niet thuis kunnen werken, maar in België gaan ook de scholen op slot maar wordt er voor bepaalde doelgroepen wel opvang geregeld. Prima oplossing
gillian schreef:Heb frozen inmiddels al wel 20x gezien![]()
Buitenspelen is leuk, 10 minuten, met mij erbij natuurlijk.
Tis niet het einde van de wereld maar je wordt er wel doodmoe van![]()
Fijn om te weten dat ik niet alleen ben haha!
#mothersunite!