Het leed wat de deurbel heet....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 19:52

Zo ben vanavond alleen thuis, heb de rolgordijnen naar beneden deurbel uit. Laat maar komen iedereen die mij wat wil aansmeren. :')

Oke de auto staat er lampen zijn aan maar he voor het zelfde geldt sta ik weer onder de douche!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:56

Jup, ik heb geen deurbel en heb een sticker geen verkoop of collecte......en ik doe alleen open als ik weet dat ik iemand verwacht! Verder kunnen ze de boom in.....

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:56

secricible schreef:
Ring deurbel. Op de bank checken wie het is en alleen open doen als je dat wil.

Zo doen wij het ook ja, met behulp van een deurbel met camera :j
Zo fijn dat ik op die manier Jehova getuigen kan laten staan hihi.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 19:57

Petrichor schreef:
Zo ben vanavond alleen thuis, heb de rolgordijnen naar beneden deurbel uit. Laat maar komen iedereen die mij wat wil aansmeren. :')

Oke de auto staat er lampen zijn aan maar he voor het zelfde geldt sta ik weer onder de douche!

Zal je zien dat er vanavond niemand aan de deur komt, als altijd zo :j

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-20 20:00

Nou het is natuurlijk ook slecht weer nu dan komt er sowieso niet snel een collecte langs. En anders hoor ik ze wel naar de deur lopen, dat kan ik erg goed horen als ik op de bank lig en ze lopen onder de carport.

Maar de bel blijft voortaan gewoon uit en als ik alleen ben doe ik alles dicht. Als mijn man ook thuis is moet hij maar kijken wat hij wil, ik loop iig niet naar de deur. :D

cursebreaker

Re: Het leed wat de deurbel heet....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-20 20:03

Ik vind het ook wel een stukje veiligheid waarvoor we voor die bel kozen. Hier kan ik niet door de deur of ruit voor spieken wie voor de deur staat en ik vind het vooral fijn wanneer ik alleen ben dat ik kan checken en bij twijfel niet open doe.

Bel uittrekken is idd wel een goed idee verder, al gaan ze dan vaak heel irritant kloppen :')

Eefke85

Re: Het leed wat de deurbel heet....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 22:21

Ik heb ook de bel eraf gehaald. De bel was namelijk een oud geval die zo vreselijk hard ging dat mijn oren er pijn van deden als ik toevallig in de keuken was waar de bel hing. Aangezien ik schuin tegenover een basisschool woon en belletje lellen een ontzettend leuk spelletje schijnt te zijn heb ik de bel eraf gehaald.
Ik wil mn oren graag nog wat langer heel houden en vind het wel lekker rustig zo.
Als er iemand komt zoals een pakketbezorger hang ik een briefje op de deur dat ze mogen kloppen of met de brievenbus klepperen. Mensen die ik ken komen gewoon achterom.