Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
beatje schreef:Hier onder tussen nog dpd problemen gehad. Het rotte is dat niet iedereen meld dat ze per dpd verzenden.
Mij verbaast het dat als ik dingen bestel die met post.nl verzonden worden vaak de andere dag al in huis heb. Via dpd heb ik nu al twee x problemen gehad. Pakje kwijt. O een pakje zonder inhoud. Doos was kapot gewoon voor mijn hek gezet. Ik pak hem op denk wat is hij licht. Zie een grote scheur in de zijkant gluur door het gat , doos leeg. Gelijk agradi gebeld, foto's door gemaild.toen heb ik toch gelukkig mijn artikel op nieuw gekregen. Tot nu toe is er met ieder pakje wat per dpd komt iets , of te lang onderweg of kwijt of dus leeg. Dus ik probeer ook te filteren dat ik geen dpd leveringen meer heb. Helaas betekend het ook niet meer bestellen bij agradi of zooplus.
Het stond niet op hun site, en jah hoor dpd. Ik heb ook aan gegeven dat ik dan verder ga kijken want ik wil liever niks meer met dpd te maken hebben. Dr was er 1 aan de telefoon die mij ging verzekeren dat het echt wel goed komt met dpd, heb dr duidelijk verteld dat ik daar geen vertrouwen in heb.
De vorige bestelling van zooplus kwam gewoon met postnl dus dacht mooi! Maar helaas zit ik nu dus wel weer op dpd te wachten en dan ook gelijk die chauffeur vragen hoe wat en waarom....
meniekske schreef:Ik heb vanmorgen gewoon naar 2 webshops gebeld om te vragen via welke vervoerder zij verzendenHet stond niet op hun site, en jah hoor dpd. Ik heb ook aan gegeven dat ik dan verder ga kijken want ik wil liever niks meer met dpd te maken hebben. Dr was er 1 aan de telefoon die mij ging verzekeren dat het echt wel goed komt met dpd, heb dr duidelijk verteld dat ik daar geen vertrouwen in heb.

Mri schreef:Lang leve thuiswerken. Zit ik boven te werken, deurbel gaat. Ik loop naar beneden en doe de deur open. Ik zie nog net verderop in de straat het dpd busje rijden. En ja hoor, pakje gewoon naast de voordeur gezet. Fatsoen om te wachten of je uberhaupt thuis ben heeft dpd niet.
hoefnageltje schreef:Mri schreef:Lang leve thuiswerken. Zit ik boven te werken, deurbel gaat. Ik loop naar beneden en doe de deur open. Ik zie nog net verderop in de straat het dpd busje rijden. En ja hoor, pakje gewoon naast de voordeur gezet. Fatsoen om te wachten of je uberhaupt thuis ben heeft dpd niet.
Dat is nu vanwege Corona.
PostNL zet nu ook pakjes gewoon voor de deur, belt aan en rijdt weg.
Ik had begrepen dat de bezorgdiensten de pakjes niet meer persoonlijk mogen overhandigen (want geen 1,5 meter afstand dan) en dus zetten ze het gewoon voor je voordeur.
Geen idee of ze het mee terug zouden nemen, als je niet open doet, want op dit moment is er hier nu wel altijd iemand thuis.
Voor wat betreft DPD: nog nooit problemen mee gehad, laatst voor het eerst 1 keer een pakket een dag langer onderweg geweest (door een laadfout). Kan gebeuren.
Bij Post NL heb vaker problemen gehad.
(brievenbuspakje dat anderhalve maand onderweg is geweest, brievenbuspakje dat gewoon helemaal nooit aankwam, joekel van een pakket van Bart Smit dat vermist werd op het depot....)