Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:00

MarcoBorsato schreef:
Qimm schreef:
Als hij zijn tong in zijn eigen mond houdt en zijn voortplantingsorganen in zijn broek mag hij kijken, kletsen, grapjes maken, dansjes doen wat hij maar wil

Ja precies dit. Wij kunnen hier echt hele vunzige opmerkingen maken over anderen en ik vind het heerlijk om met andere mannen te dansen maar daar blijft het bij.

Ook mee eens!
Mijn man en ik spreken t ook altijd naar elkaar uit als we een mooie man/vrouw zien lopen, we kunnen daar wel lol om hebben samen :))

Als je een gerecht gekozen hebt, mag je altijd nog op de menukaart kijken. Alleen niet meer bestellen :+

Urbanus

Re: Is kijken naar andere vrouwen vreemdgaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:13

Nee en als hij tegen mij iets zegt over een vrouw vind ik het hilarisch maar hij hoeft niet zelf vrouwen aan te spreken. Ik ben sowieso niet jaloers maar ik vond het wel gek dat de scharrel van mijn partner van 5 jaar geleden vroeg of hij een schilderijtje wilde komen ophangen 'als ik het niet erg vond'. Erg niet, wel raar en dat vond hij gelukkig zelf ook.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:15

Het ligt er allemaal wel aan hoe en op welke manier.
Mijn man zegt gerust weleens dat hij iemand er knap uit vindt zien, maar dat is prima. Ik kan dat ook zeggen over andere mannen.
Als grapje zou ik ook nog wel kunnen zeggen dat ik op iemand zou kunnen soppen, maar dan breng ik dat ook met een grijns en bv in een vriendengroep oid.
Mijn man gaat ook weleens met zijn broertje naar concerten en dan hoor ik achteraf bv ook dat hij sjans had met een knappe dame. Prima. Want ik weet dat zijn broertje hem een knal voor zijn hoofd geeft als ie wat zou doen wat ik niet ok zou vinden.
Maar dat komt omdat het vertrouwen van beide kanten perfect is. Met mijn exen vertrouwde ik het veel minder en had altijd argwaan als ze zulke dingen zeiden. Dat kwam door hoe het dus gezegd werd.
Maar zolang hij het bij woorden houdt en niet bij daden voegt is het geen vreemdgaan. Wel kan het je ongerust en jaloers maken en voelt het alsnog niet oké.. dus bespreekbaar maken zou ik wel doen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:16

Elk stel moet zelf bepalen waar de vreemdga-grens ligt. Daar is geen universele grens voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 23:29

Ik denk dat ik meer naar andere vrouwen kijk, dan mijn vriend :+ uiteraard kijk ik ook naar andere mannen :')

Nu vertrouwen we elkaar volledig. En vinden we het ook niet erg van elkaar als we wat lopen te sjansen met iemand anders. Zolang het maar bij woorden blijft.

Maar nu staan we eventueel ook open voor een open relatie in de toekomst.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:15

Niniane schreef:
Ligt er voor mij aan op wat voor een manier er gekeken wordt. Mijn vriend zal vast wel is een vrouw zien die hij aantrekkelijk vindt, net zoals ik ook gewoon een man tegen kan komen waarvan ik denk: soow die heeft de genen loterij gewonnen. Maaaar daar blijft het dan ook bij. Het is een waarneming, maar niets meer dan dat. Zit geen seksuele lading bij.

Jij verwoordt het precies hoe ik het ook zie. Een waarneming, meer niet. Je hebt kijken en kijken. Als een man een vrouw bij wijze van spreken met zijn ogen al uitkleedt vind ik dat vreselijk ongepast, bah. Respectloos naar zowel de bekeken vrouw als de vrouw die bij de man hoort. Beschamend, eigenlijk.

Ik vind het persoonlijk ook erg raar dat vrouwen hun man wijzen op andere vrouwen/borsten/billen of vragen of hij 'het er op zou kunnen'. Waarom zou je dat in vredesnaam doen. Ieder z'n ding hoor, maar ik snap dat gewoon niet. Ik krijg met dit topic haast het idee dat ik bijzonder afwijkend ben in mijn zienswijze op dit gebied :')

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:35

Speirs schreef:
Niniane schreef:
Ligt er voor mij aan op wat voor een manier er gekeken wordt. Mijn vriend zal vast wel is een vrouw zien die hij aantrekkelijk vindt, net zoals ik ook gewoon een man tegen kan komen waarvan ik denk: soow die heeft de genen loterij gewonnen. Maaaar daar blijft het dan ook bij. Het is een waarneming, maar niets meer dan dat. Zit geen seksuele lading bij.

Jij verwoordt het precies hoe ik het ook zie. Een waarneming, meer niet. Je hebt kijken en kijken. Als een man een vrouw bij wijze van spreken met zijn ogen al uitkleedt vind ik dat vreselijk ongepast, bah. Respectloos naar zowel de bekeken vrouw als de vrouw die bij de man hoort. Beschamend, eigenlijk.

Ik vind het persoonlijk ook erg raar dat vrouwen hun man wijzen op andere vrouwen/borsten/billen of vragen of hij 'het er op zou kunnen'. Waarom zou je dat in vredesnaam doen. Ieder z'n ding hoor, maar ik snap dat gewoon niet. Ik krijg met dit topic haast het idee dat ik bijzonder afwijkend ben in mijn zienswijze op dit gebied :')

Grappend hoor! Soms komt er gewoon een vrouw voorbij met een decolleté zo diep dat je er over struikelt en dat zie ik vaak eerder dan manlief en dan zeg ik gerust "nondeju" :') is dat zo vreemd?

Verder ben ik het met je eens, ik ben ook weleens bekeken op een dergelijke manier door een man waar zijn vrouw/vriendin naast liep. Ik vond dat zelf niet prettig, ik vond de man een sneu geval en ik had medelijden met de vrouw. Ik zou nooit in die positie willen zitten als vrouw/vriendin zijnde.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:40

Haha, dát kan ik me dan nog wel voorstellen :))

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 00:45

Speirs schreef:

Waarom niet :D

Cuvee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-20 01:04

Hij zei tegen een andere vrouw dat hij haar een geil wijf vond omdat ze een korte rok aan had. Hij gaat dan dicht naast andere vrouwen staan en hij geeft ze complimentjes. Hij noemt dit machogedrag en ik moet niet zeuren zegt hij. Ik wil niets liever dan gelukkig zijn met me vriend, want hij is hartstikke lief voor me maar het is voor mij zo moeilijk om aan hem te denken zonder dat ik aan iets rottigs denk.. Ik wil gewoon van me vriend houden zonder dat er van die stomme gedachten van me tussen zitten! Als hij een weekend zonder me is ben ik ook bang dat hij vanalles uit gaat halen. Van dronken worden tot vreemdgaan, en ik ben zelfs bang dat hij tegen of over andere vrouwen dingen zegt die ik liever niet wil horen. Ik denk dat het komt omdat ik ook een beetje onzeker ben.. als ik om me heen kijk vind ik mezelf nou niet bepaald de allerknapste vrouw. Hij richt zijn ogen in vrouwen hun decolleté ipv vrouwen recht in de ogen aan te kijken. Hij vindt dat ik in relatietherapie samen met hem moet voor mijn argwaan en onzekerheid richting hem.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:07

Meid, maak het uit. Hij zegt zelf al dat hij niks wilt veranderen eraan, alleen dat jij moet veranderen en dit allemaal moet accepteren. Maar de dingen die hij zegt en doet vind ik niet normaal :n

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:08

Mag jij van jezelf geen eigenwaarde ervaren zonder een man die je zo rot laat voelen? Ik denk echt dat je beter voor jezelf kunt gaan zorgen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:10

Ik vind seksuele opmerkingen maken te ver gaan. Maar kijken mag gewoon of een normaal praatje maken met met een vrouw. Dat doe ik zelf namelijk ook met mannen. Het zou raar zijn als ik bvb niet meer mag praten met de vriend van mijn vriendin als vriendin er niet bij is. Of met de knappe vent van de kledingvermakerij in de stad die gewoon vroeg wat ik nou precies deed voor een studie.

Overigens, je vriend zou eerder in therapie moeten dan jij, TS.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 10-01-20 01:12, in het totaal 3 keer bewerkt

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:10

Met zo n opmerking is jouw vriend gewoon een hork. Geen vreemd gaan maar asociaal gedrag. Wees gerust, ik denk dat hij zo eerder een pets krijgt als een andere vrouw.

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:13

Ook mooi dat jij van hem in relatietherapie moet terwijl wat jij schetst toch echt niet bij jou ligt...
Mannen die vinden dat ze machogedrag moeten vertonen... not my cup of tea.

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:16

Ts, dat is echt héél respectloos van je vriend naar jou toe. En dan legt hij het probleem ook nog eens bij jou!

Dat je onzeker bent kan, maar hij doet ook niet bepaald z'n best om je daar overeen te helpen. Ik zou het ook niet vertrouwen..

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:19

Lieve TS,

Laat je alsjeblieft niet die onzin aanpraten. Het ligt echt niet aan jou. Het is niet normaal dat je vriend zulke opmerkingen maakt naar andere vrouwen. Moest die van mij is proberen ;) Sowieso vind ik het erg respectloos om dat soort dingen tegen een vrouw te zeggen. Ik denk persoonlijk dat dit geen gezonde relatie is en je eens goed na moet gaan denken hoe je dit ziet in de toekomst. En geloof mij, alleen jou naar relatietherapie sturen voor je “argwaan en onzekerheid” gaat het niet beter maken.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:23

Cuvee schreef:
Hij zei tegen een andere vrouw dat hij haar een geil wijf vond omdat ze een korte rok aan had. Hij gaat dan dicht naast andere vrouwen staan en hij geeft ze complimentjes. Hij noemt dit machogedrag en ik moet niet zeuren zegt hij. Ik wil niets liever dan gelukkig zijn met me vriend, want hij is hartstikke lief voor me maar het is voor mij zo moeilijk om aan hem te denken zonder dat ik aan iets rottigs denk.. Ik wil gewoon van me vriend houden zonder dat er van die stomme gedachten van me tussen zitten! Als hij een weekend zonder me is ben ik ook bang dat hij vanalles uit gaat halen. Van dronken worden tot vreemdgaan, en ik ben zelfs bang dat hij tegen of over andere vrouwen dingen zegt die ik liever niet wil horen. Ik denk dat het komt omdat ik ook een beetje onzeker ben.. als ik om me heen kijk vind ik mezelf nou niet bepaald de allerknapste vrouw. Hij richt zijn ogen in vrouwen hun decolleté ipv vrouwen recht in de ogen aan te kijken. Hij vindt dat ik in relatietherapie samen met hem moet voor mijn argwaan en onzekerheid richting hem.

Opzouten met deze droeftoeter.
Hoe oud ben je?

Toulouze

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:25

Je bent niet onzeker, hij is klojo met last van zn hormonen!

En het is ook nog eens super respectloos als ern man naar je tieten zit te staren ipv naar je gezicht. Ik zou m echt de wind van voren geven...

Century

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:33

Vooral het stuk dat jij niet moet zeuren vind ik bijzonder. Normaal als je partner ergens mee zit dan praat je daar met elkaar over en zoek je een oplossing. Door zo te reageren toont hij weinig respect en liefde.
Laatst bijgewerkt door Century op 10-01-20 01:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:34

Ik geloof er helemaal niks van.
Wel geloof ik dat je dit topic hebt geopend om te verdoezelen dat je in je profiel had aangegeven dat je een man bent. Het verhaal over onzekerheid strookt ook totaal niet met hoe je in andere topics en onder andere gebruikersnamen schrijft. Dus ik geloof er geen bal van, en aan mijn pb-box te merken ben ik niet de enige. Gegokt en verloren, Maria.

Blussem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:41

_O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:50

Tieneke schreef:
Ik geloof er helemaal niks van.
Wel geloof ik dat je dit topic hebt geopend om te verdoezelen dat je in je profiel had aangegeven dat je een man bent. Het verhaal over onzekerheid strookt ook totaal niet met hoe je in andere topics en onder andere gebruikersnamen schrijft. Dus ik geloof er geen bal van, en aan mijn pb-box te merken ben ik niet de enige. Gegokt en verloren, Maria.

Afbeelding

Speirs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 01:54

Hè Tieneke, moet dat nou.. Vind ik eindelijk een keer een topic interessant genoeg om te reageren, is het nep.. :')

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-20 02:04

Zeg, niks mis met je reactie hoor :')

Tieneke 8-)