Ik zou hem niet per sé omschrijven als zoet, maar ik ben echt slecht in geuren omschrijven
Bij Rituals kan je ze iig allemaal testen, ze hebben vrij veel geuren. Maar denk als je echt een zoete zoekt, dat je niet Rose de Shiraz bedoelt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Cerosa schreef:Mijn favoriet is nog niet langsgekomen. Wat heerlijk zo te lezen, dat iedereen wel een andere favoriet heeft.
Een jaar terug kreeg ik met kerst van mijn werk een kadobon van Bijenkorf. Het tasje was echter sterk geparfumeerd, en na even vragen kwam ik er achter welk parfum dit was. Het was Narciso van Narciso Rodriguez! Wat een heerlijk geurtje. Op slag verliefd.
Niet te zoet, niet te 'alledaags'. Wist meteen wat ik met de kadobon moest kopen
Elinexx schreef:@Melissa0304
Ik zou hem niet per sé omschrijven als zoet, maar ik ben echt slecht in geuren omschrijvenBij Rituals kan je ze iig allemaal testen, ze hebben vrij veel geuren. Maar denk als je echt een zoete zoekt, dat je niet Rose de Shiraz bedoelt.
dank je wel!
DKNY Be delicious, de groene!
eenitraM schreef:Jis_ schreef:Ik kan helemaal niet zo goed tegen parfumlucht maar Whis van Chopard vind ik heerlijk.
Wish is een sterke, herkenbare, penetrante geur. Een van de zwaardere, aanwezige, winterse geuren die er zijn.
Die opmerking slaat dus als een tang op een varken, is het echt zo slim?
Shaggy09 schreef:eenitraM schreef:
Wish is een sterke, herkenbare, penetrante geur. Een van de zwaardere, aanwezige, winterse geuren die er zijn.
Die opmerking slaat dus als een tang op een varken, is het echt zo slim?
Kan toch. Mijn moeder vind ook bijna geen één geur lekker, of te sterk maar ze vind Wish van Chopard ook een lekkere geur. Draagt 'm nu niet meer maar in het verleden wel.