Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mossel schreef:Es_ther schreef:Rond 00:00 viel Arnhem nog mee! Best veel vuurwerk gezien.
Toen we rond half 3 naar huis liepen was het echt mega mistig en koud...
Echt?! Westervoort was zowat niks van het vuurwerk te zien
Limilou schreef:Dan zat jij aan de goede kant van arnhem. Presikhaaf ook niks van het vuurwerk gezien
[ [url=m/qhGgKM.jpg]Afbeelding[/url] ]

ik hoop dat ik morgenochtend wel iets kan zien...
Pandameisje schreef:Waar ik woon zagen we het huis van de buurman niet eens meer om 00.00 uur terwijl je die altijd zit mijn vriend stond zo 5 m voor mij en zonder zaklamp zag je die ook niet.
Was gisteren echt heel daar je zag de berm lopend ook niet... Het was echt heel bizar..
Wij moesten gisteren rond 20.00 van 1ne naar andere dorp we konden niet harder dan 40 rijden of op sommige plekken reden we zelfs 20 km
Omdat niet harder kon...
[ [url=m/C7MiYx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hadden we mistlampen aan anders zag je niks
[ [url=m/8Z9w5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
MarjanB schreef:Pandameisje schreef:Waar ik woon zagen we het huis van de buurman niet eens meer om 00.00 uur terwijl je die altijd zit mijn vriend stond zo 5 m voor mij en zonder zaklamp zag je die ook niet.
Was gisteren echt heel daar je zag de berm lopend ook niet... Het was echt heel bizar..
Wij moesten gisteren rond 20.00 van 1ne naar andere dorp we konden niet harder dan 40 rijden of op sommige plekken reden we zelfs 20 km
Omdat niet harder kon...
[ [url=m/C7MiYx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier hadden we mistlampen aan anders zag je niks
[ [url=m/8Z9w5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind dit nog redelijk in tegenstelling tot wat wij hadden![]()
En ook iets met weinig zicht https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... opgesloten