Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fitzroy schreef:Ach, Janine, en soms loopt het leven anders dan je van tevoren zelf bedacht hebt ...
Hier een fotootje van mijn Oostenrijkse ‘olie’
[ [url=m/AyJhtU.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik weet dat hij niet op het fornuis hoort
Cayenne schreef:Hier gaat de zorgverzekering met 9 euro omhoog.
Wordt er ook weleens iets goedkoper ipv duurder?
Geen idee hoe ik daarbij kwam. Shadow0 schreef:Ik heb een fort gebouwd met dozen en matrassen, dat lijkt het iets te dempen
KarmaChansy schreef:Gelukkig hier geen zorgverzekering meer :p hoewel ik met plezier 8 jaar voor de verzekering hebt gewerkt in NL
Hier was het rustig maar jammer genoeg vond een idioot het nodig vuurwerk afteschieten naast mijn honden... Hij keek ook niet, ik riep nog en negeerde het, lekker voorbeeld voor je Kids. Mijn border brak nog los maar gelukkig is het een koele kikker en bleef bij ons! Mijn pup gilde dat ging door merg en been en de andere wilde alleen naar huis rennen. We waren goed verlicht, licht halsband reflex vest en licht op de harnes. Was gewoon puur laksheid nu na ander half uur zijn ze wat rustiger ze zijn nog nooit bang geweest tot vandaag
Gelukkig weinig last van vuurwerk hier; onderweg naar huis zag ik hier en daar wat siervuurwerk, maar van die knallen zoals ze al weken in Nederland te horen zijn, is hier gelukkig geen sprake.
Dit is het eerste vuurwerk dat ik zie of hoor in de omgeving.
KarmaChansy schreef:Gelukkig hier geen zorgverzekering meer :p hoewel ik met plezier 8 jaar voor de verzekering hebt gewerkt in NL
Hier was het rustig maar jammer genoeg vond een idioot het nodig vuurwerk afteschieten naast mijn honden... Hij keek ook niet, ik riep nog en negeerde het, lekker voorbeeld voor je Kids. Mijn border brak nog los maar gelukkig is het een koele kikker en bleef bij ons! Mijn pup gilde dat ging door merg en been en de andere wilde alleen naar huis rennen. We waren goed verlicht, licht halsband reflex vest en licht op de harnes. Was gewoon puur laksheid nu na ander half uur zijn ze wat rustiger ze zijn nog nooit bang geweest tot vandaag
Fitzroy schreef:Pffff, ik betaal 155,- per maand. Maar wel uitgebreid. Altijd als ik ga vergelijken met dezelfde voorwaarden ben ik bij anderen nog meer kwijt.
karev schreef:Janine1990 schreef:Is jouw naam afgeleid van Grey's Karev???
Klopt. Vond het wel een leuke naam voor m'n fjord. Alleen nu denken mensen dat ze een ruin is..![]()
Man wat is het mistig. Ik durf niet terug..