Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meile schreef:
Meile schreef:senna21 schreef:
Haha hier heb ik hartelijk om gelachen.
Echter weet ik best dat nagellak niet noodzakelijk is, ik vind het gewoon leuk staan en het doen van mijn nagels is echt een ontspanningsmoment voor mezelf!
Het gaat me meer om het uit mijn hoofd praten van het uitbreiden van mijn keuzes
Sheran schreef:Schemerdier schreef:Ik weet wel leukere dingen om mijn relatie mee te onderhouden dan door af te wassen
Bovendien ging het in mijn relatie meestal zo dat 1 met z'n kont op de bank zat en troep maakte, en de ander steeds stond af te wassen
Sheran schreef:Jumpsuits zijn toch een soort volwassen rompertjes. Of onesies. Beetje voor mensen die te lui zijn om hun eigen kleding te combineren. Maar daarnaast heb ik inderdaad nog nooit een jumpsuit gezien die iemand echt goed zat. Op plaatjes, ok, maar in het echt? Nee.
mala26 schreef:_San87_ schreef:
Als ze voor geen meter zitten (grote kans op bij jumpsuits) dan gaat dat inderdaad gebeuren.
Ik hoop alleen dat ze gewoon passen. Ik vind t zo gaaf.
Tot het moment dat je naar de wc moet...
_San87_ schreef:Jezus, hoe gaan jullie naar het toilet.
Dammie schreef:_San87_ schreef:Jezus, hoe gaan jullie naar het toilet.
Nou, je wil niet dat je onesie of jumpsuit op de grond hangt op een toilet. Zeker niet als je in een kroeg oid bent, dus dan frommel je dat ding in je handen.
En dan hou je heel veel stof over die je netjes van de grond moet houden en die dan dus wel eens in de wc pot komt te hangen.
Althans bij mij.
Kan liggen aan mijn onhandigheid.
Maar ik moet die dingen dus daarom niet.