Wat is jouw beste uitgave?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 13:54

Ik ook mijn eigen huis!
Na mijn scheiding heb ik een tijdlang gedacht dat ik ons gezamenlijke huis niet alleen zou kunnen (maar vooral mogen) kopen. Niet omdat ik de kosten niet zou kunnen betalen, maar omdat ik geen hypotheek zou krijgen bij de bank. Berdien heeft me toen geholpen met een gesprek met een collega van haar, en die gaf me toch mogelijkheden. Ben haar enorm dankbaar, ik had al bijna opgegeven.
Mijn ouders hebben bijgesprongen, dat bleek dè oplossing en nu kunnen mijn kinderen en ik hier blijven wonen!
Daar ben ik zo blij mee. Ons eigen thuis blijft ons thuis, na deze nare tijd.

ista

Re: Wat is jouw beste uitgave?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 22:47

Mijn allerbeste aankoop is mijn motor. Die geeft me zoveel plezier, motorrijden is echt mijn grote hobby.

Verder ben ik in de winter heel erg blij met mijn elektrische deken in bed. Heerlijk om in een warm bed te stappen.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:05

Mijn elektrische bakfiets *\o/*

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:38

Mijn meeste recente aankoop is van gisteren een Ford Fiesta super blij mee! Nog meer aankopen van dit jaar is toch wel mijn rijbewijs , mijn nieuwe laptop (top ding) en mijn nieuwe mobiele telefoon. Voor de paardjes natuurlijk ook nog wat spullen maar niet dat dat de allerbeste aankoop is van dit jaar. De auto steekt er zeker bovenuit!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-19 23:40

Wat een heerlijk topic!

Stipt op 1:
- Mijn lieve paardenvriendinnetje. Als 13-jarige 8 jaar voor mijn manegepaard gespaard en ze heeft bij mij vier jaar van haar welverdiende pensioen mogen genieten. Ook al mis ik haar verschrikkelijk en is ze veel te kort bij mij geweest, ben ik zo blij dat ik haar heb kunnen en mogen kopen
- rijbewijs
- mijn eerste auto met winterpakket, nooit voor- en achterruit krabben door de ruitverwarming en heerlijk warme billen door de stoelverwarming <3
- mijn nieuwe fiets, het is elke dag zo genieten op de fiets
- AirPods
- de poes van mijn ouders die zwanger was en wij, mijn broer en de buren geweldige leuke katten daardoor hebben

In 2020 hoop ik dat mijn nieuwe aankopen zijn:
- paard
- iMac

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 18:07

Tot nu toe alle reizen die ik heb gemaakt :D Nooit spijt van gehad <3