Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Miskopen waarvan je het niet had verwacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:48

Oh jeej door die Dyson verhalen wordt ik een beetje zenuwachtig, wij krijgen de Dyson V11 voor de kerst haha.
Karcher windowvac hebben wij ook, nou gebruikt mijn vriend die meestal, maar die klaagt er niet over.

Miskoop toch wel de Basiscursus boekhouding, heb 4 hoofdstukken gedaan en daarna opgegeven. Nou was dat vooral omdat ik pas hulp kon vragen bij het indienen van het huiswerk waar je een cijfer voor kreeg. Lekker handig als je dan een lastig onderwerp hebt, je moet eerst het huiswerk maken waar je niks van snapt, dus slecht cijfer en dan pas achteraf uitleg.
Neh thuiscursus is niks voor mij.

LisaVH96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:49

Annenas schreef:
LisaVH96 schreef:
Mijn Petrie Melbourne rijlaarzen, zaten als gegoten in de winkel, maar kan er na een aantal keren ritsen pech gewoon niet aan wennen met het rijden. Vind ze dan echt niet meer lekker zitten en voel soms net een beginner die hooguit 3 keer gereden heeft |(

ff doorzetten! lopen kan ik er ook niet op maar na een paar weken ermee rijden zitten ze heerlijk, wil niks anders meer!

Heb ze al een jaar helaas, maar blijven voor mij gewoon te stug

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:50

Oh ja en een paar hogere DrMartens, krijg ze niet ingelopen. Terwijl ze echt heel leuk zijn.
En toen ik heel vroegah een keer leren rijlaarzen had gekocht, die kreeg ik ook niet ingelopen. Elke keer als ik die 10 minuten aan had voelde ik mijn voeten niet meer.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:54

Mijn Pixum. Leek me ideaal om het rijden mee te filmen, maar het is nog nooit gelukt. Het zou nog beter werken als ik een camera op een paal zou zetten. Dit ding zoekt mij overal en filmt uiteindelijk vaak de andere kant op, buiten de bak. Na vaak proberen, updaten, etc. is het nog niet gelukt en daarom ligt hij nu al jaren ongebruikt in de kast. Was hartstikke duur!

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 09:40

Een bed van BeterBed. Het (showmodel)bed waar we in de winkel op gelegen hebben was prima, dus die wilden we. Toen we dat bed uiteindelijk thuis kregen bleek het echt KEIHARD terwijl die in de winkel heerlijk zacht was. Gebeld, maar was echt hetzelfde, moest wennen. Inmiddels zijn we 8 jaar verder en was het nog steeds een te hard bed, nu dan toch eindelijk een nieuwe gekocht (een Emma, waar je gewoon 100 nachten op mag proefslapen).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 09:41

_Lorette_ schreef:
Mijn Pixum. Leek me ideaal om het rijden mee te filmen, maar het is nog nooit gelukt. Het zou nog beter werken als ik een camera op een paal zou zetten. Dit ding zoekt mij overal en filmt uiteindelijk vaak de andere kant op, buiten de bak. Na vaak proberen, updaten, etc. is het nog niet gelukt en daarom ligt hij nu al jaren ongebruikt in de kast. Was hartstikke duur!

Oh dit vind ik jammer te lezen, was er namelijk wel in geïnteresseerd :oo .

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 09:44

_Nelleke_ schreef:
Grootste miskoop ever was mijn WOW zadel.

Wat ik verwachtte: een passend zadel
Wat ik kreeg: een niet passend zadel, geen service, tientallen malen WoW fitters erbij gehad incl bijbehorende kosten, nog steeds geen passend zadel, grote drukplekken bij mijn paard en bijna nooit kunnen rijden.

Gekocht voor 3500, laten versleutelen voor nog ongeveer 500 en helaas verkocht voor nog geen 1000 euro.

Ik hoop nooit meer in mijn leven zo’n grote miskoop te doen.

Oefff deze doet pijn, had hem al bijna verdrongen maar inderdaad precies dezelfde ervaring echt mijn duurste miskoop ever, had het ook echt niet verwacht

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 10:44

madeliefw schreef:
Een slee voor de kindjes. Is een heel raar model met hele grote houten bogen voorop waardoor hij heel onhandig te trekken is. Overweeg een andere te kopen maar voor die 2 dagen per jaar dat er sneeuw ligt zo zonde...

Ik heb toevallig een slee gewonnen met het sinterklaasfeest gewoon zo'n houten. Ik weet niet waar je woont maar je mag hem gratis op komen halen.

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 10:49

Een waterkoker en douchewekker van de Lidl. Kan bijna niet fout gaan toch?
Baggerspul is het!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 10:56

Ariat heritage contour in chocoladebruin
Ik ben er nog steeds zo verliefd op maar ik moet echt gewoon geen laarzen kopen als ik in de winkel al merk dat de kuit te smal is. Maar ze waren zo mooi en groter was er niet en en en |(
Staat nu 300€ aan decoratie op de kast te wachten tot mijn kuiten smaller worden. Which is never.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 10:57

Wbt oa zadels: alles staat of valt met de juiste passer....

Ben heel blij met mn wow.

Jammer van de pixum ook..

Was niet blij met mn derby laklaarzen van dik 500€. Zaten verschrikkelijk ( daar kan de fabrikant niets aan doen) en de lak ging vrij snel afbladeren (!) . Daar vond de fabrikant ook, dat ze daar niets aan konden doen -O- . Nooooooit meer.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 11:39

Een roze (er was geen fatsoenlijke andere kleur beschikbaar) onbreekbare uitmestvork. Leuk voor als je misschien drollen moet wippen van Shetlanders, echter niet zo geschikt geschikt voor de oppers van onze warmbloeden. Ding is te slap om onder de drollen te komen en de tanden buigen vrolijk alle kanten op. Mijn man was al niet zo weg van de kleur, misschien toch maar naar hem moeten luisteren.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 12:25

hoogendroog schreef:
Een roze (er was geen fatsoenlijke andere kleur beschikbaar) onbreekbare uitmestvork. Leuk voor als je misschien drollen moet wippen van Shetlanders, echter niet zo geschikt geschikt voor de oppers van onze warmbloeden. Ding is te slap om onder de drollen te komen en de tanden buigen vrolijk alle kanten op. Mijn man was al niet zo weg van de kleur, misschien toch maar naar hem moeten luisteren.

Maar wel onbreekbaar. :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 12:44

Granoek schreef:
Ik ben er nog steeds zo verliefd op maar ik moet echt gewoon geen laarzen kopen als ik in de winkel al merk dat de kuit te smal is. Maar ze waren zo mooi en groter was er niet en en en |(
Staat nu 300€ aan decoratie op de kast te wachten tot mijn kuiten smaller worden. Which is never.

Op laten rekken?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 12:46

_San87_ schreef:
Granoek schreef:

Op laten rekken?

Waarom heb ik hier niet aan gedacht..

Moon10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:10

tyleysmiley schreef:
Mijn Dyson van bijna 700 euro, man man, wat was ik er happy over, maar kijk hem nu de schroothoop op, wat een rukding...
Die stinkvoet is veel te groot en past nergens onder en randjes kun je wel vergeten, accu is bizarrrrr snel leeg als je op volle kracht moet stofzuigen.
Je zou zeggen voor dat idiote bedrag zit er wel een extra accu bij, maar neujjjjj, en last but not least, om het onsgezeik geeft die filter een melding dat ie vies is... Die moet je dan schoonspoelen en jawel 24 uur laten drogen.. Zodra er een andere stofzuiger is, smijt ik deze in 100 stukjes de kliko in, miskoop van de eeuw.. Ooh ja, ik ga dan als afscheid eerst de plaats stofzuigen en van 10 kilo haar ontdoen, en dan al zingend gooi ik hem vaarwel, want dan zal ie er wel helemaal de brui aan hebben gegeven gok ik.

Ik dacht dat ik de enige was die totaal niet te spreken is over de Dyson. Hier net zo, grootste miskoop ooit. Veredelde kruimelzuiger.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:31

Een bank + loveseat van bruin kalfsleer. Verliefd was ik op deze set dus moest het er persé komen.
In de kleur zoals het in de showroom stond hebben we besteld.
Na 14 weken wachten werd de set dan eindelijk geleverd. De kleur leek anders, i.p.v. echt bruin was het meer grijs/bruin.
Contact met de leverancier gehad, het was echt de kleur als in de showroom alleen d.m.v. bepaalde verlichting kwam de kleur daar beter uit.
Daaropvolgend nieuwe verlichting aangeschaft maar de kleur is nooit hetzelfde geweest als in de showroom.
Na 1 jaar zat de bank voor geen meter meer, slappe kussens.
Wij bleven draaien om een beetje lekker te zitten met rugpijn als gevolg.
Uiteindelijk de kussens door een stoffeerder laten opvullen en na 2 jaar de bank naar ons vakantiehuis verhuist...we waren echt klaar met dat kreng.
Totale grapje heeft ons ruim 7 duizend euro gekost :')

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:35

Forcalquier schreef:
Een bank + loveseat van bruin kalfsleer. Verliefd was ik op deze set dus moest het er persé komen.
In de kleur zoals het in de showroom stond hebben we besteld.
Na 14 weken wachten werd de set dan eindelijk geleverd. De kleur leek anders, i.p.v. echt bruin was het meer grijs/bruin.
Contact met de leverancier gehad, het was echt de kleur als in de showroom alleen d.m.v. bepaalde verlichting kwam de kleur daar beter uit.
Daaropvolgend nieuwe verlichting aangeschaft maar de kleur is nooit hetzelfde geweest als in de showroom.
Na 1 jaar zat de bank voor geen meter meer, slappe kussens.
Wij bleven draaien om een beetje lekker te zitten met rugpijn als gevolg.
Uiteindelijk de kussens door een stoffeerder laten opvullen en na 2 jaar de bank naar ons vakantiehuis verhuist...we waren echt klaar met dat kreng.
Totale grapje heeft ons ruim 7 duizend euro gekost :')

Zo das echt veel geld !!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:37

Granoek schreef:
_San87_ schreef:

Op laten rekken?

Echt nooit aan gedacht :P?

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:53

_San87_ schreef:
Granoek schreef:

Nope.
Heb met een pyjama short door het huis gelopen met de laarzen, alleen zo kreeg ik ze beetje normaal dicht. 's Morgens aan doen ging beter dus liep er de hele voormiddag met mijn blote benen in die laarzen maar tegen de middag ging het zo veel pijn doen dat ik ze maar heb opgegeven.
Dan maar gevochten met die dingen en op mijn tanden gebeten, er toch een keer mee gaan rijden maar na 5 min de rits gewoon half open gezet tot ik terug was en schoenen kon wisselen.

Al deze dingen waren mijn versie van oprekken :P Ik dacht: ze zullen zich wel een beetje zetten nog. Dus niet

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:56

Granoek schreef:
_San87_ schreef:

Nope.
Heb met een pyjama short door het huis gelopen met de laarzen, alleen zo kreeg ik ze beetje normaal dicht. 's Morgens aan doen ging beter dus liep er de hele voormiddag met mijn blote benen in die laarzen maar tegen de middag ging het zo veel pijn doen dat ik ze maar heb opgegeven.
Dan maar gevochten met die dingen en op mijn tanden gebeten, er toch een keer mee gaan rijden maar na 5 min de rits gewoon half open gezet tot ik terug was en schoenen kon wisselen.

Al deze dingen waren mijn versie van oprekken :P Ik dacht: ze zullen zich wel een beetje zetten nog. Dus niet

Ik zie t voor me... Ik heb die moeilijkheid ook gehad met mijn leren laarzen. Gelukkig waren ze op maat gemaakt en gingen ze inderdaad zetten naar mijn been. Ik rijd er nog steeds mee (hoewel ze mij nu te groot zijn om de kuit :+ ).

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 13:57

_San87_ schreef:
Granoek schreef:

Nope.

Dan zou je misschien ook nog langs de rits wat elastiek kunnen laten zetten. Of een spietje van elastiek aan de achter/binnenkant. Op die laatste manier heb ik ook nog 10 jaar plezier van mijn laarzen gehad.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:00

Mijn grootste miskoop waren op maat gemaakte Lipica outdoorlaarzen.
Waarbij ze de schacht breder hadden gemaakt dan de ingang van de laars waardoor er een rare "flap" achterop mijn kuit zat.
Hun beredenering was dat dat kwam omdat ik dikke kuiten had.
Mijn mening was dat dat onzin was aangezien ik de ingang ook gewoon over diezelfde "dikke" kuiten kon krijgen
Afbeelding
Dit idee dus

Josienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:04

Liesje1611 schreef:
Telt mijn ex ook? -O-

Hahahaha ik ga ook voor deze _/-\o_

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 14:04

Keet schreef:
Mijn grootste miskoop waren op maat gemaakte Lipica outdoorlaarzen.
Waarbij ze de schacht breder hadden gemaakt dan de ingang van de laars waardoor er een rare "flap" achterop mijn kuit zat.
Hun beredenering was dat dat kwam omdat ik dikke kuiten had.
Mijn mening was dat dat onzin was aangezien ik de ingang ook gewoon over diezelfde "dikke" kuiten kon krijgen
[ [url=m/9BV6V2.png]Afbeelding[/url] ]
Dit idee dus

Oh, dat heb ik met Derby laarzen gehad :'). Waren ook op maat gemaakt, nou ja, 'op maat gemaakt'. Ik kon tussen mijn kuit en die bolling een hele hand steken. Sorry, maar dat is geen gezicht.