Paloedie schreef:alice0cullen schreef:Ik heb vorig jaar in de intratuin een ouder echtpaar gezien die met bijna de gehele winkel aan de knok gingen. Filiaal ging verhuizen dus alles was 80 procent korting, en als ze te laat waren voor dingen gristen ze het uit de handen en winkelwagens van andere mensen.
Ik zie het nog zo een klein meisje met zo 'n zingend rendier, stond gewoon te wachten op haar moeder. En dat mens grist zo dat rendier uit haar handen, kind huilen en dat mens probeerde weg te schuivelen. Uiteindelijk zijn ze met lege handen weg gestuurd nadat er werd gedreigd met politie, want ze hadden maar een aowtje en konden toch echt niet de volle pond betalen en het kon wel eens hun laatste kerstmis zijn want ziek en bla bla bla.
Was echt bizar.
En als je dan de rijdende rechter kijkt en meester frank visser zijn het altijd van die oudjes die lopen te zeiken over een boom, of een hek van 10 cm, jeetje pas je eens aan of ga in je graf liggen zeg. Kan toch niet dat de hele maatschappij maar om ze heen moet plannen en werken, en dan ben ik met mijn paarse haar een snowflake
Ha! Deventer/twello?
Ja

ik zal het later beschaafder houden

) en asociaal gaat voordringen!
)
ik vraag soms : mag ik misbruik maken van je lengte?
misschien toch iets dat wijzigd als je ouder wordt.