Das toch geen koffie maar je reinste vergif
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Peuk schreef:Ik heb een Lavazza A Modo Mio. En daar passen natuurlijk alleen peperdure Lavazza cups in.Maar die koffie is wel echt zooooo lekker.
Nielojram schreef:Badeendje schreef:Een DE apparaat met DE snelfiltermaling en een filter dus. Gewoon een flinke bak zwarte koffie. Vind alle andere soorten echt niet te pruimen.
![]()
Deze:
[ [url=m/BUI2cP.jpg]Afbeelding[/url] ]
(My precious)
Icm met deze filters:
[ [url=m/mXTOeJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En DE snelfiltermaling.
Dat is gewoon koffie.
De rest zijn warme milkshakes
Nayomie schreef:Wij zijn van nespresso naar Senseo gegaan. Gezien ik er een cappuchino van maak met vanille siroop en lekker schuimlaagje melk maar me de smaak niet veel uit. Senseo bleek uiteindelijk goedkoper dus zijn we daar naar overgestapt.
Komt gewoon prima koffie uit. Cerilene_ schreef:Door de weeks gewoon Senseo. Lekker makkelijk en snel. Nespresso heb ik nooit de voordelen van kunnen ontdekken. Smaakt in mijn beleving hetzelfde, enkel duurder en vervuilender.
In het weekend/vrije dagen zetten we koffie met de cafetiere. Tot voor kort met voorgemalen koffie uit de koffiezaak, maar inmiddels hebben we een handmalertje, dus malen we ter plekke de bonen. We halen steeds andere bonen bij het koffiezaakje. We hebben ook een melkopschuimer, mijn man maakt geweldige latte machiato's.
We hebben een percolator, maar die is toch minder gebruiksvriendelijk dan de cafetiere.
Hanafubuki schreef:Met Senseo is niets mis hoor, afhankelijk van welke pads je neemt of wanneer je een coffee duck gebruikt.Komt gewoon prima koffie uit.
Karma schreef:Hanafubuki schreef:Met Senseo is niets mis hoor, afhankelijk van welke pads je neemt of wanneer je een coffee duck gebruikt.Komt gewoon prima koffie uit.
Hou op hoor....
Senseo is smerig, altijd! Zelfs met Senseo-pads geeft het een melige nasmaak. Als ik weet dat mensen Senseo serveren dan neem ik liever thee.
mee eens.
Hij drinkt geen koffie.
Karma schreef:Hanafubuki schreef:Met Senseo is niets mis hoor, afhankelijk van welke pads je neemt of wanneer je een coffee duck gebruikt.Komt gewoon prima koffie uit.
Hou op hoor....
Senseo is smerig, altijd! Zelfs met Senseo-pads geeft het een melige nasmaak. Als ik weet dat mensen Senseo serveren dan neem ik liever thee.
. Ik vind heel veel koffie in de horeca echt niet te doen. En dat komt dan wel uit een heel fancy duur koffie apparaat.