Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeesDeBest schreef:Meneer Nos heeft geen voorspelling gedaan over het vergaan van de wererld of mensheid. Zijn laatste voorspelling ging over het vallen van de 2 broers. En dat was in 2001, dus hij kon die andere voorspelling nooit hebben gedaan.
DeesDeBest"]
Ja en dat stond hier op pagina 5 ook al een keer. En dan zal ik nogmaals mijn reactie erop plaatsen.
[quote="DeesDeBest schreef:Meneer Nos heeft geen voorspelling gedaan over het vergaan van de wererld of mensheid. Zijn laatste voorspelling ging over het vallen van de 2 broers. En dat was in 2001, dus hij kon die andere voorspelling nooit hebben gedaan.
SuperPepeijn schreef:de zon die op raakt, is bij lange na niet het enige gevaar. we leven bv. werkelijk op een schietschijf voor kometen.
Yessy schreef:als de polen omkeren is niet meteen de hele wereld naar de knoppen hoor, het gaat alleen fout met de electrische apparatuur... dus ook de spoelen binnen energiecentrales, die draaien om en dat gaat fout... (meen ik ooit eens te hebben geleerd met natuurkunde2, iets over rechterhandregels ofzo?)